زمان مطالعه: 2 دقیقه
سریال کره ای موش

سریال کره ای موش

سریال موش، یکی از سریال های جذاب و پرهیجان کشور کره جنوبی است که رضایت 98 درصدی مخاطبین را به دست آورده است.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

سریال موش یکی از سریال های کره ای سال 2021 است. دو سه سالی می شود که کره جنوبی، سریال های ژانر جنایی خوبی را تولید کرده است.

یکی از سریال های جنایی جذاب را که قبلا در آسمونی معرفی کرده بودیم، سریال ویس یا صدا بود. اما این کشور سریالی را در سال 2021 ساخنه که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نام آن موش (Mouse) است. در ادامه به معرفی موش می پردازیم.

معرفی

سریال کره ای موش
پوستر سریال موش

سریال موش، یک سریال درام و جنایی هیجان انگیز محصول کره جنوبی است. این سریال از 3 مارس 2021 شروع شد و 20 قسمت بود و از شبکه TVN پخش شد. نویسنده، چویی ران و کارگردان هم چوی جون بائه و کانگ چول وو هستند.

بازیگران

mouse-korean-drama
بازیگران سریال موش

بازیگران معروف آن عبارتند از: لی سونگ گی ، لی هی جون ، پارک جو هیون و کیونگ سو جین.

لی سونگ گی در نقش جونگ با روم
پارک جو هیون در نقش اوه بونگ یی
لی هی جون در نقش کو موشی
Kwon Hwa woon در نقش سونگ یو هان

داستان

سریال کره ای موش
سریال کره ای موش

موش یک سریال جنایی پر از راز است. جونگ با روم (با بازی لی سونگ گی) یک افسر پلیس تازه کار است که با ملاقات با یک قاتل زنجیره ای بی رحم به نام سونگ یو هان(با بازی Kwon Hwa woon)، زندگی اش شکل جدیدی  پیدا می کند. وی بعد از برخورد با قاتل، به همراه کو موشی (با بازی لی هی جون) به دنبال کشف حقیقت می رود.

شروع سریال، بسیار مهیج بود و مخاطب را وادار می کرد که ادامه داستان را در هر قسمت با اشتیاق ببیند.

mouse-korean-drama
mouse-korean-drama

قاتل ها یک پدر و پسر هستند. آنها دکترهای سرشناس و موجهی به نظر می رسند. ابتدای داستان کسی باور نداشت که چنین کسی هم می تواند آدمی را بکشد و بعد از سال ها و پس از به دنیا آمد فرزندش، او هم همانند پدرش شود.

اما این فقط همه ی ماجرا نیست. 

نویسنده ی سریال موش، به خوبی توانسته داستان را به پیش ببرد و کارگردانان هم در انتخاب بازیگران و روند سریال، بسیار موفق بوده اند.

داستان سریال در قسمتهای پایانی آن وارد ماجرای عجیب تری هم می شود. قاتل اصلی، یک روان آزار یا سایکوپات است. سایکوپات کسی است که پس از کارهای ناشایستش احساس گناه و پشیمانی ندارد و از کارش راضی و خشنود است. این سریال، رضایت 98 درصدی مخاطبین را به دست آورده است.

سریال کره ای موش
سریال کره ای موش

سال هاست که عده ای از محققین و دانشمندان علم ژنتیک، بر روی ژن قاتل ها تحقیق می کنند و این یک واقعیت است که در این سریال هم گنجانده شده است. اما در سریال موش، در ابتدای داستان، به این نکته اشاره شده است که تحقیقی بر روی همه ی جنین ها انجام شود و اگر بر اساس آزمایشات، جنین مادر بارداری ژن روان پریشی داشت آن را پیش از بدنیا آوردن، سقط کند. و شروع داستان از همین ماجرا آغاز می شود.

لی سونگ گی

mouse-korean-drama
لی سونگ گی

یکی از بازیگران این سریال، لی سونگ گی است.
وی خواننده، بازیگر و مجری است. لی سونگ 13 ژانویه 1987 در سئول به دنیا آمده و بازی های خوبی را در فیلم و سریال های کره ای ایفا نموده است.

نظر خود را درباره «سریال کره ای موش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سریال کره ای موش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.