زمان مطالعه: 1 دقیقه
نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می...
نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک یکی از نمایشگاه هایی است که هر ساله با حضور شرکت های زیادی برگزار می شود. اگر می خواهید در مورد این نمایشگاه بیشتر بدانید این بخش آسمونی را تا پایان دنبال نمایید چرا که به معرفی نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک می پردازیم.

نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک
نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک


عنوان: نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

مجری نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک: شرکت نمایشگاهی میلاد نور

محل برگزاری نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک: تهران - تهران - اتوبان چمران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک: 24 - 27 مرداد

معرفی نمایشگاه نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک

آسمونی : نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک تهران (MBC) از 24 - 27 مرداد در شهر تهران کشور ایران برگزار می گردد.

نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک تهران (MBC) ده ها شرکت و واحد تولیدی ارائه دهنده کالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه مادران، کودکان و نوزادان را گردهم می آورد تا نوین ترین دستاوردهای خود را عرضه نمایند.

در نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک هر آن چه را که مادران باید از قبل از تولد فرزندشان بدانند تا انواع خدمات مختلف آموزشی و بهداشتی گرفته تا انواع کالاها و صنایع مختلف نوزاد و کودک ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می گیرد.

آسمونی : در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی مختلفی از جمله غربالگری رایگان بینایی سنجی، روش‌های کاهش استرس بارداری، روانشناسی مادر و کودک، تست رایگان هوش، روش‌های استعداد یابی کودکان و کارگاه های تربیتی نوزاد و کودک و در فضایی بالغ بر 6000 متر مربع برگزار خواهد شد.

برپایی غرفه های ویژه برای معاینه رایگان کودکان و نوزادگان، معاینه جسمی، بینائی سنجی و چشم پزشکی، تست هوش و دیگر مسائل مربوط به سلامتی کودکان و نوزادان از دیگر برنامه های این نمایشگاه بین المللی است.
نظر خود را درباره «نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.