زمان مطالعه: 1 دقیقه
یکی از مهمترین علل شکست در ازدواج

یکی از مهمترین علل شکست در ازدواج

یکی از علل شکست در ازدواج داشتن توقع و تصورات متفاوت ونادرست از ازدواج است موفقیت در ازدواج به خودی خود رخ نمیدهد بلکه نیاز به تلاش ورسیدگی داره 

به نام یگانه عالم 

یکی از علل شکست در ازدواج داشتن توقع و تصورات متفاوت ونادرست از ازدواج است موفقیت در ازدواج به خودی خود رخ نمیدهد بلکه نیاز به تلاش ورسیدگی داره 

انتخاب همسر یکی از مراحل ازدواج است وحفظ و نگهداری زندگی مرحله بعدی و سنگینی است.

ازدواج یک مرحله از زندگی است و نه هدف و نباید چنین فکر کنید که به هر ترتیبی که شده باید ازدواج کرد باید بدانید که ازدواج باید با آگاهی و با عقل انجام گردد. بعضیها در رویای خود زندگی بدون مشکلات را تصور میکنند در صورتیکه بالاخره مشکلاتی بوجود می آید.

نکته قابل توجه اینست که درهرزندگی ممکن است جروبحث بوجود آید چون دوتا ادم متفاوت با نظرها وسلیقه های متفاوت در زیر یک سقف باهم زندگی میکنند وممکن است این اصطکاکها بینشان بوجود اید پس طبیعی است. یکی از حسنهای زوج های موفق در این است که آنها با مشکلات ومسائل به شیوه ای درست برخورد میکنند و آنها راحل وفصل میکنند.

برقراری ارتباط و گفتگو یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت درازدواج اسـت. بــدون برخورد و مکالمه درست، اختلافات و جرو بـحـــث ها به مشکلات بسیار بزرگی تبدیل می شوند.

اگر زن و مرد مهارت های ارتباطی لازم برای حل و فصل اختلافاتشان را نداشته باشند، حتی کوچکترین مشکلشان، غیرقابل حل خواهد شد.یکی از ازدواجهایی که اصولا به ثمر نمیرسند ازدواجهای مصلحتی، ازدواج سالمی نیست. وقتی تصمیم ازدواج بر مبنای چیزی جز عشق واقعی باشد، حالت داد و ستد به خود می گیرد.

(سارافلاحی کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «یکی از مهمترین علل شکست در ازدواج» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره یکی از مهمترین علل شکست در ازدواج فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.