زمان مطالعه: 2 دقیقه
مانستا اکس (MONSTA X) گروه پاپ کره ای

مانستا اکس (MONSTA X) گروه پاپ کره ای

مانستا اکس (MONSTA X) گروه پاپ کره ای است که طرفداران زیادی هم در جهان دارند.

مانستا اکس یا مونستا اکس (MONSTA X)گروه پاپ کره‌ای است که در سال 2015 با برنامه No.Mercy هفت اعضا انتخاب شدند. یکی از اعضا به نام وونهو سال 2019 گروه را ترک کرد. این گروه شش نفره تحت حمایت شرکت سرگرمی استارشیپ فعالیت می‌کنند. شونو، لی مین-هیوک، کیهیون، هیونگ‌وون، جوهانی و آی ام اعضای مانستا اکس هستند. فن‌ها را مونببه (Monbebe) صدا میکنند. در ادامه با آسمونی باشید.

مانستا اکس 2023

گروه مانستا اکس

مانستا اکس در تاریخ 14 مه 2015 با موزیک ویدیو Trespass به معنی فتح فعالیت خود را آغاز کرد. در مارس 2017، مانستا اکس اولین آلبوم استودیویی خود را منتشر کرد. در سال 2018 با آهنگ ژاپنی اسپات لایت توانستند گواهی طلایی رسمی را از انجمن صنعت ضبط ژاپن بدست بیاورند.

مانستا اکس

تشکیل و اجرای مانستا اکس

اعضای گروه با برنامه زنده نو مرسی که متشکل از چندین داور تحت نظر شرکت استارشیپ بود انتخاب شدند. سیزده نفر در این مسابقه شرکت کردند و تنها هفت نفر به عنوان اعضای مانستا اکس برگزیده شدند. آی ام تنها عضوی بود که اواسط مسابقه وارد رقابت شد که در آخر ششمین عضوی بود که توسط داورها انتخاب شد. معنی نام مانستا اکس شامل سه بخشه، Sta مخفف ستاره(Star) و Mon (در فرانسوی مون به معنای مال من است) و حرف اکس نماد مجهول است.

مانستا اکس (MONSTA X) گروه پاپ کره ای + معرفی اعضا
مانستا اکس (MONSTA X)

اولین موزیک ویدیو مانستا اکس

اولین موزیک ویدئو مانستا اکس با نام فتح در سال 2015 انتشار شد که این آهنگ نشان دهنده قدرت و شخصیت واقعی این گروه بود. این آلبوم شامل هفت ترانه مختلف است که جوهان نقش بیشتری در تولید آن‌ها داشت. همچنین ونهوو و کیهیون ترانه‌سرای این آلبوم هستند. در 1 سپتامبر مانستا اکس با دومین موزیک ویدیو خود با نام (rush (신속히 برگشت. این آهنگ به عنوان امضای این گروه ساخته شد.

monsta-x
مانستا اکس سابق

مانستا اکس در سال 2015 اولین اجرای خود را در لس آنجلس برگزار کردند و برنده دو جایزه با عنوان، نسل جدید هنرمند آسیایی و ملون موزیک اواردز شدند. سومین مینی آلبوم مانستااکس با نام X, The Clan Pt. 18 و عنوان All in منتشر شد. کارگردانی این موسیقی توسط شین دونگ کول، برنده سابق در جشنواره بین‌المللی فیلم کانادا، که به خاطر سبک رؤیا و غم‌انگیز وی در تولید فیلم‌های موسیقی شناخته شده‌ است انجام شد که برای دو هفته متوالی در چارت بیلبورد قرار گرفت.

مانستا اکس (MONSTA X) گروه پاپ کره ای + معرفی اعضا
MONSTA X

در سال 2017 آخرین بخش از آلبوم سریالی The clan منتشر شد که با فروش فوق‌العاده در آمریکا مواجه شد. همچنین در بیلبورد به عنوان ده آلبوم برتر شناخته شد. مانستا اکس تا سال 2022 تورهای زیادی داشته که با استقبال زیادی روبرو شده است. 

معرفی اعضا مانستا اکس

ونهوو - مانستا اکس
ونهوو عضو سابق مانستا اکس
مینهیوک - مانستا اکس
مینهیوک مانستا اکس
هیونگ وون - مانستا اکس
هیونگ وون مانستا اکس
جوهان - مانستا اکس
جوهان مانستا اکس
شونو - مانستا اکس
شونو مانستا اکس
آی ام - مانستا اکس
آی ام مانستا اکس
کیهیون - مانستا اکس
کیهیون مانستا اکس

 

نظر خود را درباره «مانستا اکس (MONSTA X) گروه پاپ کره ای» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مانستا اکس (MONSTA X) گروه پاپ کره ای فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.