زمان مطالعه: 5 دقیقه
تجارت های پولساز دنیا

تجارت های پولساز دنیا

برخی افراد هستند که می خواهند کسب و کار خودشان را داشته باشند و کارفرمای خودشان باشند، همین امر موجب می‌شود...

برخی افراد هستند که می خواهند کسب و کار خودشان را داشته باشند و کارفرمای خودشان باشند، همین امر موجب می‌شود تا بسیاری از آنان به دنبال راه‌های ابداعی برای کسب درآمد بگردند که این کار تاثیر مثبتی روی این کره خاکی خواهد داشت. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، این بخش آسمونی را بخوانید چرا که تجارت های پولساز دنیا را معرفی می کنیم.

تجارت های پولساز دنیا
تجارت های پولساز دنیا



تجارت های پولساز دنیا

اگر مشکلات فرصت‌هایی هستند برای فروش راه‌حل‌ها، این دنیا پُر است از فرصت‌ها. نسل‌های رو به رشد نسبت به مسائل جهان بسیار آگاه هستند و انگیزه دارند تا در جهان تفاوت ایجاد کنند. این که بخواهند مصرف‌کنندگان بهتری باشند و تاثیر مثبتی روی محیط بگذارند، به کشورهای توسعه نیافته کمک می‌کند تا حرف خود را در سیاست بزنند، خدمات خود را به سمت و سوی کمک به دیگران پیش ببرند، و حتی دانش خود را در جهت تعلیم و تربیت افراد نیازمند به اشتراک بگذارند، و کارهای بیشتری از این دست موجب می‌شود تا جهان به جای بهتری برای زندگی تبدیل شود.

ساخت چت‌بات‌ها یکی از تجارت های پولساز دنیا

چت‌بات‌ها در حال تسخیر جهان هستند، گرچه ممکن است فکر‌ کنید که آن‌ها فقط یک وسیله زودگذراند، اما در مورد چت‌بات‌ها موضوع فرق می‌کند.

چت‌بات‌ها از این طریق به کسب و کارها از هر نوعی که باشند کمک می‌کنند:



  • ایجاد آگاهی و همدلی
  • رای‌گیری احساسات عمومی
  • تحریک مشارکت مدنی
  • کمک به مبارزه با آلودگی
  • توزیع اطلاعات صحیح بهداشت عمومی
  • تشویق به داشتن زندگی سالم
  • ارائه مشاوره به مردم

شما می‌توانید با Chattypeople این چت‌بات‌ها را برای کسب و کارها بسازید. Chattypeople یک پلتفرم ساخت چت‌بات است که امکان ساخت بات‌ها را در چند دقیقه فراهم می‌ساز؛ بدون آن که نیاز به دانش کدنویسی باشد. چت‌بات‌های فیس‌بوک (Facebook Chatbots) در این زمینه‌ها به شما کمک می‌کنند:



  • تکمیل و گرفتن سفارشات مستقیماً از طریق مسنجر (Messenger) و نظرات (Comment)
  • کمک به پاسخگویی به پرسش‌های تمام مشتریان
  • یکپارچه شدن با سیستم‌های اصلی پرداخت

مشاوره آنلاین برای جمع‌آوری کمک‌های مالی یکی از تجارت های پولساز دنیا

اگر پیش‌زمینه‌ای در خصوص امور مالی یا تجربه در فروش دارید، می‌توانید از هر دو مهارت به خوبی در جهت مشاوره برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای موسسات خیریه‌ استفاده نمایید. لازم است انواع موسسه‌های خیریه‌ که می‌خواهید با آن‌ها کار کنید را انتخاب نمایید و شبکه‌سازی کنید تا بتوانید با کسانی که در این زمینه بسیار مشتاق هستند، ارتباط برقرار نمایید. از آن به بعد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آن‌ها ثابت کنید که می‌توانید برنامه‌های کارآمد و خوب تعریف‌شده‌ای را در جهت جمع‌آوری کمک‌های مالی ایجاد و به اجرا دربیاورید و این کار به خیریه‌ها کمک می‌کند تا پولی را که برای هدف خود نیاز دارند، جمع‌آوری نمایند.

آموزش وبلاگ‌نویسی یکی از تجارت های پولساز دنیا

آیا وبلاگ‌ها را می‌خوانید تا پاسخ سوال‌های خودتان را دریافت کنید؟ آیا دانش خاصی دارید که می‌تواند به کمک دیگران بیاید؟ شاید هم یک متخصص در همه زمینه‌ها هستید؛ سفر، زبان یا زندگی مسالمت‌آمیز با محیط زیست؟ هر چه که باشد، شما می‌توانید آن را به رایگان با دیگران به اشتراک بگذارید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک الگوی وبلاگ‌نویسی رایگان انتخاب کنید و مرتب بنویسید و پست بگذارید. از این طریق می‌توانید روش‌های مختلف را مطالعه کنید و در مورد هر آنچه دوست دارید مطلب بنویسید. برخی روش‌ها می‌توانند درآمدزا باشند اما فقط به این‌ محدود نمی‌شوند:



  • استفاده از Google AdSense
  • راه‌اندازی برنامه پورسانتی (Affiliate program)
  • برگزاری وبینارها
  • ارائه دوره‌های آنلاین

آموزش آنلاین یکی از تجارت های پولساز دنیا

همانند وبلاگ‌نویسی، اگر مهارت‌های خاصی دارید، چرا آن‌ها را به دیگران آموزش ندهید. شما خدماتی را به افراد ارائه می‌دهید، به آن‌ها کمک می‌کنید، زندگی بهتری داشته باشند. شما می‌توانید:



  • معلم خصوصی دانش آموزان باشید
  • زبان آموزش دهید
  • به دیگران بیاموزید که چگونه مالیات‌های خود را پرداخت کنند
  • یک دوره آنلاین در مورد نحوه راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک برگزار کنید
  • یک کانال یوتیوب بسازید تا روش‌های زندگی سالم را به افراد آموزش دهد
  • یک مشاور پایدار برای استارتاپ‌ها باشید

توسعه‌دهنده اپلیکیشن سبز یکی از تجارت های پولساز دنیا

کسانی که می‌خواهند دوستدار طبیعت باشند، اغلب نمی‌دانند از کجا شروع کنند، پس چرا به آن‌ها کمک نکنید؟ اگر می‌دانید چگونه اپلیکیشن‌های وب و موبایل را توسعه دهید، می‌توانید اپلیکیشنی بسازید که به کاربران بگوید چگونه می‌توانند مسیر سبزتر زندگی را انتخاب کنند. همچنین می‌توانید اپلیکیشنی بسازید که در کل به مبحث پایداری یا Sustainability ( وضعیتی  که در آن جامعه‌های انسانی همراه با اکوسیستم‌های مختلف حاضر در کرهٔ زمین می‌توانند به شیوه‌ای همبسته، متکثر و زایا امکان و ظرفیت ادامهٔ حضور بلند خود را حفظ کنند) می‌پردازد یا این که می‌توانید روی مسائلی همچون :



  • حفاظت از انرژی
  • بازیافت
  • خرید و ساخت محصولات سازگار با محیط زیست
  • زندگی سبز در خانه و محل کار

تمرکز نمایید.

money-making-business-world
money-making-business-world

رانندگی با اوبر یکی از تجارت های پولساز دنیا

شاید به این موضوع فکر نکرده باشید، اما رانندگان اوبر هر لحظه یک گام در جهت نجات جهان برمی‌دارند. شغل آسانی است که می‌توان شروعش کرد و انجامش داد. به عنوان یک راننده اوبر، شما می‌توانید افراد را به رایدشیرینگ یا به اشتراک‌گذاری خودرو تشویق کنید تا افراد بتوانند سفرهای درون شهری خود را با راننده و ماشین شخصی انجام دهند، البته سرویس اوبر در حال حاضر در ایران فعال نیست ولی در عوض می‌توانید از سرویس‌های بومی مانند اسنپ، تپ‌سی و غیره استفاده کنید.

سرمایه‌گذاری اجتماعی یکی از تجارت های پولساز دنیا

همانند پلتفرم‌ وام‌‌‌های خرد، سرمایه‌گذاری اجتماعی محلی است که کارآفرینان سرمایه‌ لازم برای پروژه‌های خود را می‌یابند. شما می‌توانید یک پلتفرم سرمایه‌گذاری اجتماعی بسازید که پروژه‌های بشردوستانه را به کسانی که مایل به تامین بودجه این پروژه‌ها هستند، پیوند دهید. آن‌ها به جای عهده‌دار شدن هزینه‌ها و بهره‌های بالا ، در ازای سرمایه‌گذاری پولی افراد، تعهداتی را ارائه می‌دهند. تعهداتی همچون، تبلیغات مثبتی که آن‌ها را به عنوان سرمایه‌گذاران برجسته معرفی می‌کنند یا عضویت دائمی آنان در پروژه‌های شرکت.

ایجاد یک برنامه به‌سازی یکی از تجارت های پولساز دنیا

با ایجاد مکانی که نیازمندان بتوانند مهارت‌های شغلی جدید را بیاموزند، به آنان کمک کنید. این کار موجب می‌شود تا آن‌ها بتوانند روی پای خود بیایستند. این مکان می‌تواند یک رستوران باشد جایی که می‌توانید افرادی را استخدام کنید و مهارت‌هایی را به آنان بیاموزید تا بتوانند با این مهارت‌ها حرفه‌ای را آغاز کنند یا این که حتی دوره یادگیری الکترونیکی در زمینه کسب و کار، بازاریابی یا توسعه وب و غیره راه بیاندازید، این فرصت‌ها بی‌پایان هستند.

نوشتن کتاب‌های الکترونیکی یکی از تجارت های پولساز دنیا

همانند وبلاگ‌نویسی، کتاب‌های الکترونیکی به شما امکان می‌دهند تا مهارت‌های جدید را از طریق کتاب دیجیتال به دیگران بیاموزید که در مقایسه با نسخه‌های چاپ‌شده قیمت کمتری دارند ضمن این که همان سطح آموزشی را ارائه می‌دهند. کتاب‌های الکترونیکی در ابتدا رایگان هستند و بعد می‌توان آن‌ها را در پلتفرم‌های بزرگی همچون آمازون بفروش رساند. حتی می‌توانید نسخه‌هایی از آن‌ها را به سازمان‌های غیرانتفاعی که اهداف شما را باور دارند، اهدا نمایید.

ایجاد یک شرکت مسافرتی آموزشی یکی از تجارت های پولساز دنیا

بسیاری از آدم‌ها پول‌های خود را پس‌انداز می‌کنند تا بتوانند به قسمت‌ها مختلف جهان سفر کنند. غیر از این، مسافران بسیار علاقمند به بازدید کشورهایی هستند که  بتوانند در آن‌ها درگیر یک پروژه اجتماعی شوند. پس چرا نباید یک شرکت مسافرتی آنلاین راه بیاندازید که:

به افراد در مورد کشوری که داوطلب دیدنش هستند، آموزش دهید

به داوطلبان بگویید که به چه تجهیزاتی نیاز دارند

به مسافران نشان دهید که کجاها می‌توانند ساکن شوند

به آن‌ها در مورد کشوری که قرار است در آنجا کار کنند، آگاهی دهید

بسته‌های جامع و کاملی را ارائه دهید ( مثل، پروازها، محل‌ اقامت، غذا، حمل و نقل و غیره)

در نهایت

افراد نسبت به محیط اطراف خودشان آگاه‌تر می‌شوند. این اخبار به شما کمک می‌کنند تا درک بهتری از اتفاقاتی که در جهان رخ می‌دهند و اکثر آن‌ها هم اتفاقات خوبی نیستند، داشته باشید. هر کاری که ما به عنوان انسان انجام می‌دهیم، تاثیرگذار هستند و ایده‌های کسب و کاری که در بالا عنوان کردیم نه تنها روش خوبی برای کسب درآمد هستند، بلکه تفاوتی را در جهان ایجاد می‌کنند.

نظر خود را درباره «تجارت های پولساز دنیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تجارت های پولساز دنیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.