زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان

بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان

بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان :نام : محمد حسیننام خانوادگی : کنعانی زادگانتاریخ تولد : 3 فروردین...

بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان :

بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان
بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان
نام : محمد حسین نام خانوادگی : کنعانی زادگان تاریخ تولد : 3 فروردین 1373 محل تولد : سربندر ، خوزستان قد : 1.86 متر پست : دفاع محمد حسین کنعانی زادگان ، مدافع تیم ملی ایران و تیم باشگاهی ماشین سازی تبریز است . وی در سوم فروردین سال 1373 در سربندر ، واقع در بندر ماهشهر استان خوزستان چشم به جهان گشود .

دوران نوجوانی و جوانی

کنعانی زادگان ، در دوران جوانی ، در تیم استقلال ماهشهر مشغول توپ زنی بود و برای تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان تیم ملی ایران نیز بازی کرده است . وی در سال 1390 به تیم پرسپولیس تهران پیوست .

mohammad-hossein-kanaanizadegan
mohammad-hossein-kanaanizadegan

از پرسپولیس تا استقلال

محمد حسین کنعانی زادگان در سال 1390 به تیم پرسپولیس تهران ملحق شد و تنها یک بازی برای این تیم انجام داد و برای خدمت سربازی راهی تیم ملوان بندر انزلی شد . او پس از انجام 46 بازی و به ثمر رساندن 3 گل در این تیم ، با پشت سر گذاشتن خدمت سربازی اش به تیم استقلال تهران پیوست . وی تنها دو بازی برای تیم استقلال تهران انجام داد و در بازی برابر استقلال خوزستان روی تکل بلندی که انجام داد مصدوم شد و دچار پارگی 30 درصدی رباط صلیبی شد . بعد از مصدومیت و غیبت حدودا 8 هفته ای به تیم تیم سایپا پیوست .

بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان
بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان

 شایعات پیوستن به ایبار

در دوران مصدومیت و دوری محمد حسین کنعانی زادگان و سپس تلاش وی برای اننخاب تیمی جدید برای بازی ، شایعاتی مبنی بر علاقه تیم ایبار به جذب این بازیکن به گوش رسید که بسیار نیز سر و صدا کرد . البته این شایعات کمی بعد توسط باشگاه ایبار تکذیب شد و محمد حسین کنعانی زادگان به تیم سایپا پیوست . وی پس از انجام 7 بازی و به ثمر رساندن 1 گل ، به تیم ماشین سازی تبریزز نقل مکان کرد و برای این تیم بازی کرد . علاوه بر این با توجه به مالکیت زنوزی در دو باشگاه تراکتورسازی تبریز و ماشین سازی تبریز خبر هایی مبنی بر منتقل شدن این بازیکن به تیم تراکتورسازی نیز شنیده می شود .

mohammad-hossein-kanaanizadegan
mohammad-hossein-kanaanizadegan

بازی در تیم ملی

کنعانی زادگان در سال 1394 اولین بازی ملی خود را برای تیم ملی ایران انجام داد و در برابر تیم ازبکستان در یک رقابت دوستانه به میدان رفت و تا کنون تنها سه بازی برای تیم ملی ایران انجام داده است . کارلوس کی روش ، برای رقابت های جام ملت های آسیا 2019 از وی دعوت کرده تا جزو 23 نفر اعزامی به کشور امارات برای بازی در این رقابت ها خواهد بود .   اختصاصی آسمونی 

نظر خود را درباره «بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.