زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی محمد حدید

بیوگرافی محمد حدید

محمد حدید مدل و برج ساز معروف فلسطینی-آمریکایی است و پدر مدل های معروف جی جی حدید و بلا حدید می باشد.

محمد حدید یکی از برج سازهای معروف آمریکا است. وی پدر جی جی حدید، انوار حدید و بلا حدید، مدلینگ های معروف نیز می باشد. او اصالتی فلسطینی دارد. خواهر بزرگ وی 17 ژانویه 2022 درگذشت. با آسمونی همراه باشید تا بیوگرافی و تصاویر او و همسران سابقش را در ادامه ببینید.

درباره محمد حدید

فتوشات محمد حدید
فتوشات محمد حدید

محمد انوار حدید (mohamed hadid) برج ساز فلسطینی-آمریکایی است. برخی افراد به محمد حدید مدل مصری می گویند، اما وی اصالتا فلسطینی است. محمد حدید بیشتر به خاطر ساختن هتل‌ های لوکس و عمارت‌ های بزرگ در آمریکا شناخته شده‌ است. محمد انوار حدید‎، در تاریخ 6 نوامبر 1948 در ناصریه فلسطین به دنیا آمد. (هم اکنون ناصره یا ناصریه بزرگترین شهر در استان شمالی اسرائیل است. ناصره از سال 1922 تا 1948 در قلمرو فلسطین تحت سرپرستی بریتانیا و پیش از آن بخشی از امپراتوری عثمانی بود و بیشتر جمعیت آن را فلسطینیان مسیحی تشکیل می‌ دادند). نسل مادری اش به دهیرالعمر از حاکمان فلسطینی برمیگردد. وی و خانواده اش بخاطر جنگ در فلسطین مجبور به مهاجرت به کشور سوریه شدند. محمد حدید در دوران نوجوانی و جوانی اش غیر از دمشق، مدتی را در تونس و یونان هم زندگی کرده. وی سپس به آمریکا رفت و در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی و موسسه فناوری ماساچوست تحصیل کرد.

فوت خواهر محمد حدید

خواهر بزرگ محمد حدید در تاریخ 17 ژانویه 2022 در سن 73 سالگی بر اثر کرونا درگذشت. محمد حدید این خبر را در پیج شخصی اینستاگرام خود با اندوه منتشر کرد. او در مورد خواهرش نوشته است که خواهر بزرگ زیبای من یک فلسطینی متولد ناصره بود که به همراه پدر و مادرمان به اجبار از خانه مان در صفاد بیرون رانده شدند و زندگی پناهندگی را تحمل کردند.

ازدواج

بیوگرافی محمد حدید مدل مصری
محمد حدید در کنار دخترانش، بلا حدید و جی جی حدید

محمد حدید دو ازدواج رسمی داشته است و از سال 2013 تا 2019 هم با شیوا صفایی که یک مدل ایرانی و بزرگ شده ی نروژ است، نامزد بود. همسر اول محمد حدید مری باتلر نام دارد. آلانا و ماریل فرزندان او از همسر اولش مری باتلر است. نام همسر دومش یولاندا (مدل هلندی-آمریکایی) است. جی جی حدید و بلا حدید و پسرش انوار از همسر دومش یولاندا می باشند. محمد حدید در مدلینگ نیز تقریبا شناخته شده است.

ازدواج و جدایی شیوا صفایی از محمد حدید

جدایی شیوا صفایی و محمد حدید
محمد حدید و شیوا صفایی

شیوا صفایی یک مدل ایرانی است که در سال 1980 در ایران متولد شد. او در کشور نروژ بزرگ شد و در سن 19 سالگی با خانواده اش به لس آنجلس مهاجرت کرد. محمد حدید، شیوا را در یک رستوران ملاقات کرد. شیوا صفایی در این مورد می گوید:

«من با یکی از دوستانم برای ناهار به یک رستوران ایتالیایی رفته بودم که محمد را ملاقات کردم. او نیز در انتظار یکی از دوستانش بود. نمی دانم چرا ولی در همان جا بود که ما به سمت هم جذب شدیم. او در همان روز به من پیشنهاد داد تا با او قراری بگذارم. همه چیز به خوبی پیش رفت و دلیلش هم این بود که ما در مکان و زمان مناسبی یکدیگر را ملاقات کردیم.»

آنها سال 2013 در جزیره رمانتیک بالی نامزد و با هم زندگی می کردند ولی بطور رسمی ازدواج نکرده بودند. تا اینکه نوامبر سال 2019 از هم جدا شدند. دلیل جدایی آنها، خیانت محمد حدید عنوان شد.

گالری تصاویر

شیوا صفایی در کنار محمد حدید
شیوا صفایی در کنار محمد حدید
محمد حدید و مری باتلر
محمد حدید و مری باتلر
مری باتلر همسر اول محمد حدید
مری باتلر همسر اول محمد حدید در کنار بلا و جی جی حدید دختران یولاندا همسر دوم محمد حدید
یولاندا حدید همسر دوم محمد حدید
یولاندا همسر دوم محمد حدید در کنار دو دخترش بلا و جی جی
محمد حدید و نامزد سابق ایرانی اش شیوا صفایی
محمد حدید و نامزد سابق ایرانی اش شیوا صفایی در قصر رویایی شان
محمد حدید در کنار بلا ، جی جی و پسرش اوار
محمد حدید در کنار بلا، جی جی و پسرش انوار حدید
محمد حدید در کنار اسنوپ داگ
محمد حدید در کنار اسنوپ داگ
بیوگرافی محمد حدید مدل مصری
محمد حدید مدل فلسطینی
نظر خود را درباره «بیوگرافی محمد حدید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی محمد حدید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.