زمان مطالعه: 1 دقیقه
دکوراسیون کافی شاپ های مدرن

دکوراسیون کافی شاپ های مدرن

میل کردن قهوه در یک کافی شاپ مستقل و مخصوص سرو انواع قهوه، مزیت بزرگ و ویژه ای بحساب می آید. چنین فضایی فقط...

دکوراسیون کافی شاپ های مدرن
دکوراسیون کافی شاپ های مدرن

میل کردن قهوه اعلا در کنار دیزاین و طراحی کاربردی و زیبا را به بهترین شکل ممکن عملی کرده اند. البته کافی شاپ های بسیار زیادی در سطح شهرها وجود دارند اما تعداد اندکی هستند که چنین ویژگی هایی را در خود داشته باشند.

 کافی شاپ ها، بیشتر از هر رستوران دیگری تمایل دارند اتمسفری ویژه و متفاوت چه در طراحی داخلی و چه درموقعیت مکانی خود داشته باشند. طوریکه چنین تمایلی در ایجاد قهوه های متفاوت دیده نمی شود. تمامی مشتری ها بدون استثنا طراحی داخلی شیک را تحسین خواهند کرد برای جذاب کردن دکوراسیون صاحبان کافی شاپ ها معمولا از عکس های و تابلوهای هنری یا خانوادگی بروی دیوار و موضوعات و نقاشی های جالب و خنده دار در طراحی داخلی استفاده می کنند.

modern-coffee-shop-decoration
modern-coffee-shop-decoration

 وجود صندلی های متفاوت در کافی شاپ یکی دیگر از موارد لازم در دکوراسیون داخلی است. سعی کنید در کنار صندلی های معمولی، از مبلمان راحتی در دکوراسیون هم استفاده کنید زیرا عده ای دوست دارند قهوه خود را در راحتی کامل میل کنند. هر چه مشتری راحت تر باشد بیشتر در کافی شاپ خواهد ماند و شاید نوشیدنی های بیشتری سفارش بدهد.

با آسمونی همراه باشید...

                                             

 کافی شاپ های مدرن
کافی شاپ های مدرن

درج مشخصات کافی شاپ خود در لینک زیر :

آگهی های اختصاصی در آسمونی

نظر خود را درباره «دکوراسیون کافی شاپ های مدرن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره دکوراسیون کافی شاپ های مدرن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.