زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدل های شومینه دیواری

مدل های شومینه دیواری

شومینه مدرن دیواری امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی نقش های مختلفی را در دکوراسیون به عهده دارد.یک...

شومینه مدرن دیواری امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی نقش های مختلفی را در دکوراسیون به عهده دارد.یک شومینه مدرن دیواری می تواند یک وسیله  فوق العاده برای یک خانه باشد. اگر می خواهید با انواع مدل های شومینه دیواری بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را بخوانید چرا که به معرفی مدل های شومینه دیواری می پردازیم.

مدل های شومینه دیواری
مدل های شومینه دیواری



مدل های شومینه دیواری

به گزارش آسمونی با عناصر طراحی جدید، پیدا کردن شومینه هیزمی و یا شومینه گازی که به متناسب با بودجه یک خانواده و دکوراسیون داخلی خانه باشد شاید کمی مشکل است. البته، با انتخاب بسیاری از طرح ها شومینه ، می توان دشوار دانست که از کجا باید شروع کرد. بنابراین مهم است که واقعا نیازهای خود را ارزیابی کنید.

به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که سرمایه گذاری درست انجام شده است. این موضوع باعث خوشحالی شما خواهد شد و برای سال ها خانه ی شما گرم و دلپذیر می باشد.

در شومینه مدرن بطور کلی به جای استفاده از سنگ و آجر ، از متریال های مدرن مانند سنگ مرمر و شیشه استفاده می شود. شومینه های مدرن به دلیل تنوع و سادگی طرح و اجرای آن ها بسیار مورد توجه هستند. به این ترتیب یک شومینه مدرن دیواری فورا تبدیل به یک نقطه کانونی خیره کننده برای هر اتاق می شود.

انواع شومینه دیواری امکان نصب داخل یا روی دیوار و تأمین هر سه نیاز گرمادهی، زیباسازی فضا و استفاده بهتر از آن را دارند ، بنابراین برای خانه ها و آپارتمان های کوچک گزینه نصب مناسبی از انواع شومینه هستند. . شومینه مدرن بیشتر از اینکه راهکاری برای تأمین گرمای محیط باشد ، باعث زیبایی دکوراسیون فضا می شود. از جمله شومینه های مدرن که برای مقاصد مختلفی بکار می روند می توان شومینه محفظه شیشه ای ، شومینه معلق ، شومینه با پوشش فلزی ، منقل آتش داخل سالنی ، شومینه خطی ، شومینه های حمام و اتاق خواب ، شومینه دیوار تلویزیون ، شومینه مدرن آشپزخانه ، شومینه تقسیم کننده اتاق ، شومینه کانونی و شومینه خارج از مرکز را نام برد. نمونه های نصب شده بر روی دیوار آن ها می توانند بسته به نیاز از اتاقی به اتاق دیگر منتقل شوند. شومینه های دیواری در شکل ها ، سبک ها و اندازه های متفاوتی بکار می روند. این ویژگی باعث می شود در بسیاری از موارد ، شومینه دیواری را به عنوان نقطه کانونی برای ایجاد یک کانون جذاب در اتاق استفاده کنند.

به گزارش آسمونی شومینه های نصب شده در دیوار بسته به سوخت مورد استفاده به دو نوع تقسیم می شوند؛ متصل به دودکش و غیر متصل. شومینه های دیواری که دارای محفظه باز آتش و دودکش هستند به دلیل بهبود بهره وری سوخت و خروج کمتر گرما و ایجاد یک شومینه کانونی، از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

اگر شما به دنبال یک راه برای به روز رسانی هر اتاق در خانه خودهستید، شومینه جدید یک مکان فوق العاده برای شروع است. آنها دیگر فقط برای اتاق نشیمن نیستند. این امر بسیار شبیه به داشتن شومینه جدید درآشپزخانه، اتاق خواب، حتی خانه های اداری است. واقعا، یک شومینه در هر فضایی که زمان زیادی را در آن جا صرف می کنید، نیاز است. اگر دسترسی به گاز شهری ندارید شومینه برقی جایگزین مناسبی است؛ امروزه طرح های مدرن و شیک شومینه برقی با به روز ترین طراحی ساخت و ایده های نو ساخته شده اند.



مدل های شومینه دیواری

models-wall-fireplace
models-wall-fireplace

مدل های شومینه دیواری
مدل های شومینه دیواری

models-wall-fireplace
models-wall-fireplace

مدل های شومینه دیواری
مدل های شومینه دیواری

models-wall-fireplace
models-wall-fireplace

مدل های شومینه دیواری
مدل های شومینه دیواری

models-wall-fireplace
models-wall-fireplace

 
نظر خود را درباره «مدل های شومینه دیواری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدل های شومینه دیواری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.