زمان مطالعه: 1 دقیقه
نوشته ای طنز درباره تلفن همراه

نوشته ای طنز درباره تلفن همراه

طنزپردازان همیشه برای همه موضوعات و مسائل مختلف، شعر و متن طنز درست می کنند. تلفن همراه هم یکی از موضوعاتی...

طنزپردازان همیشه برای همه موضوعات و مسائل مختلف، شعر و متن طنز درست می کنند. تلفن همراه هم یکی از موضوعاتی است که دست مایه بسیاری از طنزپردازان قرار گرفته است. آسمونی در این بخش نوشته ای طنز درباره تلفن همراه را منتشر می کند.

نوشته ای طنز درباره تلفن همراه

تلفن همراه وسیله ی ارتباطی است که به راحتی می توان ارتباط برقرار کرد و از جایی به جای دیگر با دوستان و اشنایان خود صحبت یا چت کرد.

تنه ی انشاء:سلام من  تلفن همراه هستم،دوست خیلی از شما  ها.. از کودک تا پیر و جون که در تمام روز منو روی زمین نمی گذارین و دائما در حال بازی با من هستند و من گاهی انقد خسته می شوم که به شما فحش و ناسزا  می گویم که البته  نوش جونتون چون حقتونه تا حداقل یکم منو زمین بذارین تا از دست شما یه نفسی بکشم.والا به خدا!حداقل یکم سرتونو بالا بگیرید تا ارتروز گردن نگیرید..

من به فکرتونما.من گاهی خودمو میزنم به هنگی تا شاید دلتون بسوزه یکم دست از سرم بردارید اماانقد سمج هستید که ول نمی کنی…

البته من قبلا اینجوری نبودما.برای خودم ابهت داشتم..چندتا دکمه داشتم شکل و شمایل خاصی داشتم.الان همش لمسی شده شیک شده به قول معروف باکلاس شدم اما من میگم سوسول بازی شده

نظر خود را درباره «نوشته ای طنز درباره تلفن همراه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره نوشته ای طنز درباره تلفن همراه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.