زمان مطالعه: 2 دقیقه
کاشت ناخن میکس چیست؟

کاشت ناخن میکس چیست؟

کاشت ناخن یکی از کارهای موردعلاقه خانم ها است. همانطور که می دانید کاشت ناخن انواع مختلفی دارد. یکی از...
کاشت ناخن میکس چیست؟
کاشت ناخن میکس چیست؟


کاشت ناخن یکی از کارهای موردعلاقه خانم ها است. همانطور که می دانید کاشت ناخن انواع مختلفی دارد. یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت ناخن ، کاشت ناخن میکس است. آسمونی در این بخش علاوه بر معرفی کاشت ناخن میکس، روش های مختلف کاشت ناخن را برای شما عزیزان عنوان می کند.

کاشت ناخن میکس چیست ؟

کاشت ناخن میکس همان دوام پودر را داراست با این تفاوت که حالت براق و شیشه ای دارد. این کاشت بدون لاک و دیزاین به خودی خود زیباست.

کاشت ناخن میکس همان کاشت پودر ( آکرلیک ) است که فقط در انتهای کاشت ، ناخن کاشته شده را با ژل ( TOP SHINE ) کاور میکنیم.

دیگر روش های کاشت ناخن

کاشت ناخن اکریلیک

در این نوع کاشت ناخن طبیعی یا ناخنی که با تیپ لبه سازی شده با ماده ای خمیری شکل که متشکل از پودر(اکرلیک) ومایع لیکوئید است کاور میشود. هر سه هفته یا در نهایت ماهی یکبار باید ترمیم شود.

آموزش کاشت آکواریوم :

این کاشت هم مانند کاشت های جدید پک مخصوص بخود را دارد یعنی تیپ های آماده دو لایه که درون آن با اکلیل و مایع مخصوص که شامل (آّب یا روغن) میباشد و ستاره و ماهی های کوچک و ژل که روی آن کشیده می شود به عنوان مواد کاشت را نیز دارا می باشد.این نوع کاشت از دو لایه تیپ که به روی هم می چسبد و کمی فاصله بین آن میباشد و درون آن را  از اکلیل و ستاره و…. پر کرده و بر روی نوک ناخن می چسبانند و با ژل روی آن را میکشند. این کاشت مواد اورجینال خود را دارا می باشد و از این رو اگر مواد لازم مخصوصا تیپ ها در دسترس باشد زیبایی دارد نه اینکه خودمانی تیپ ها را بچسبانیم . زیرا در آن موقع یک کاشت آکواریوم برایمان 7 تا 8 ساعتی وقت میبرد ولی پک مخصوص تیپهای آماده را دارد و سریع مثل تیپ های معمولی آن را چسبانده و مواد گیری می کنیم.

البته این نوع کاشت  به خاطر هزینه گران خیلی کم اجرا می شود.

کاشت ناخن با فرمر  (آموزش کاشت ناخن فرمر)

این نوع کاشت ویژه ی افرادی است که تمایل ندارند قبل از کاشت روی ناخن هایشان تیپ گذاشته شود یا افرادی که لبه ی ناخن کاشته شده آنها شکسته شده باشد. در این نوع کاشت هم میتوان از فرمر کاغذی و هم فرمر فلزی استفاده کرد.

ژلیش ناخن چیست؟/کاشت ناخن ژلیش

لاک ژل خدماتی جدید در ایران است که جایگزین کاشت ناخن شده است و ضمن اینکه زیبایی کاشت ناخن را بر روی ناخن هایتان دارد به دلیل داشتن کراتین صدف ناخن را تقویت نموده و کمک می‌کند ناخن ها بلند شوند و بصورت رنگی، بیرنگ و یا فرنچ دائم روی ناخن زده می‌شود. در این روش ناخن‌ها اصلاً سوهان زده نمی‌شود و آسیب نمی‌بیند و هر زمان که نخواهید آن را برداشته و ناخن‌هایتان کاملاً سالم هستند.

کاشت ناخن ژله ای چیست ؟

این کاشت در مناطق مرطوب دوام بیشتری دارد و کاملا شیشه‌ای و کریستالی است.

ناخن‌هایی که با روش میکس و ژل کاشت می‌شوند از نظر ظاهری بسیار به هم شبیه هستند.

لیکویید کاشت ناخن چیست ؟

محلولی هست که ما پودر را به آن آغشته میکنیم تا نرم شود و بتوانیم روی صدف را مواد بگذاریم.

 

 

- همچنین بخوانید:

همه چیز درباره کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن در تهران

جدیدترین های طراحی ناخن

مرکز کاشت ناخن در تهران | بهترین ناخن کار در تهران
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «کاشت ناخن میکس چیست؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره کاشت ناخن میکس چیست؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.