حوصله تان سر رفته؟ دنبال فیلمی هستید که حین تماشا حتی یک بار هم دکمه ی توقف را نزنید؟

امروز در آسمونی فیلم ماجرای نیمروز 2 را با بازی بازیگر محبوب جواد عزتی نقد خواهیم کرد و بعد از آن هم به شما خواهیم گفت چطور تجربه ی سینما رفتن را هم با اینترنت میتوانیم به خانه بیاوریم!

این فیلم به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد در واقع قسمت دوم ماجرای نیمروز 1 است که به نام "رد خون" هم شناخته شد. قطعا اگر قسمت اول را که ساخت سال 95 بود دیده باشید بی صبرانه منتظر قسمت دوم بوده اید.

ماجرای نیمروز 2، برنده ی سه سیمرغ بلورین، حکایتیست سیاسی و هیجان انگیز. موضوع فیلم در رابطه با فعالیت ها و جنایات مجاهدین خلق بعد از جنگ ایران و عراق در سال 67 است. داستان پیرامون چند نفر از مجاهدین و نیروهای امنیتی ایران و عملیات فروغ جاویدان و در مقابلش نقشه ی ترور مسؤول این عملیات است و چگونگی و چیستی تدابیر نیروهای امنیتی ایران در آن سالها.

به طور کلی فیلمی مهیج است که پرده از حقایق برداشته و شما را سر جایتان "میخکوب" خواهد کرد! این فیلم از بهترین صداگذاری های تاریخ اخیر سینماست و جلوه های ویژه اش هم بسیار پیشرفته اند (البته حتما باید با کیفیت بالا فیلم را تماشا کنید!) از نظر بینندگان در سال 98 جزو پنج فیلم برتر شناخته شد و اخیرا به صورت آنلاین هم قابلیت تماشا شد. جالب است بدانید که "رد خون" پربازدیدترین فیلم در شبکه های نمایش خانگی بعد از قسمت اول خودش، یعنی ماجرای نیمروز 1 بوده است.

دانلود فیلم ماجرای نیمروز

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی فیلم ماجرای نیمروز 2» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی فیلم ماجرای نیمروز 2 فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.