زمان مطالعه: 2 دقیقه
هزینه میکروپیگمنتیشن موی سر

هزینه میکروپیگمنتیشن موی سر

به منظور پرپشت نشان دادن موهای سر و پر کردن فضای بین موها در میکروپیگمنتیشن موی سر از ترکیب رنگ های تیره استفاده می شود که نقوشی مانند مو با ترسیم نقطه های کوچک رنگی یا خطوط باریک هاشورمانند منطقه بدون موی سر (ناحیه طاسی) ایجاد می شود که حتی از فاصله نزدیک از موی طبیعی قابل تشخیص نیست.

این روزها تب استفاده از میکروپیگمنتیشن ابرو و موی سر بسیار داغ است . میکروپیگمنتیشن همان تاتوی خودمان اما به روش پزشکی به معنی کاشت رنگدانه در زیر پوست است. شاید جالب باشد بدانید که این تکنیک که در آرایش دائم ابرو، پلک و لب رایج است در استتار طاسی یا کم پشتی موهای سر و مخفی کردن اسکارها نیز با استفاده از روش میکروپیگمنتیشن موی سر موثر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با میکروپیگمنتیشن موی سر این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که اطلاعات مفیدی در همین مورد تهیه کرده ایم.





هزینه میکروپیگمنتیشن موی سر
هزینه میکروپیگمنتیشن موی سر
هزینه میکروپیگمنتیشن موی سر

هزینه میکروپیگمنتیشن موی سر

آسمونی : به منظور پرپشت نشان دادن موهای سر و پر کردن فضای بین موها در میکروپیگمنتیشن موی سر از ترکیب رنگ های تیره استفاده می شود که نقوشی مانند مو با ترسیم نقطه های کوچک رنگی یا خطوط باریک هاشورمانند منطقه بدون موی سر (ناحیه طاسی) ایجاد می شود که حتی از فاصله نزدیک از موی طبیعی قابل تشخیص نیست.

میکروپیگمنتیشن موی سر را چگونه انجام میدهند؟

میکروپیگمنتیشن موی سر با دستگاه مخصوص و با بیحسی موضعی انجام می شود. سوزن ظریف دستگاه میکروپیگمنتیشن با سرعت زیاد حرکت می کند و در هر بار ضربه، سوزن از اپیدرم رد می شود و ذره ای از رنگ را وارد پوست می کند که به صورت نقطه رنگی کوچک دیده می شود.  از قرارگرفتن تعداد بسیار زیادی از نقطه های رنگی در کنار هم تصویری بوجود می آید که شبیه موی طبیعی سر است.

کاربرد میکروپیگمنتیشن موی سر

از جمله کاربردهای میکروپیگمنتیشن موی سر میتوان به پر کردن قسمت های خالی سر خانم ها و آقایان می باشد. خط خالی بین موهای کاشته شده در سر آقایان و قسمت خالی شده از مو در ناحیه کف سر و شقیقه و جای شکستگی یا بخیه را می توان از طریق روش میکروپیگمنتیشن اصلاح کرد. خانم ها نیز بری پر کردن مو در نواحی خالی شده فرق مو و رفع کم پشتی مو در شقیقه می توانند از میکروپیگمنتیشن استفاده نمایند.

عمل میکروپیگمنتیشن در نواحی خالی سر نیازمند دقت و ظرافت است و بسته به محل اجرای پیگمنت، تکنیک پیگمنتیشن متفاوت است.

نگهداری از میکروپیگمنتیشن موی سر

بسته به جنس پوست سر، ماندگاری میکروپیگمنتیشن از 1 الی 5 سال متغیر است و باید بعد از چند سال نواحی کمرنگ شده ترمیم یا تکرار شوند. به دلیل وجود سایه دائمی از رنگ، افرادی که اقدام به عمل میکروپیگمنتیشن نموده اند باید در سنین بالا همواره موی خود را رنگ نمایند تا رنگ تاتو مشخص نباشد.

هزینه میکروپیگمنتیشن موی سر

قیمت میکروپیگمنتیشن بسته به نوع کار، نوع دستگاه، نوع رنگ استفاده شده، طرحی که انتخاب می شود و … متغیر می باشد. در حال حاضر این قیمت ها در تهران از 500 هزار تومان متغیر است!

نظر خود را درباره «هزینه میکروپیگمنتیشن موی سر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هزینه میکروپیگمنتیشن موی سر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.