زمان مطالعه: 1 دقیقه
دکتر خوب میکرودرم

دکتر خوب میکرودرم

  میکرودرم ابرژن چیست؟ میکرودرم یا میکرودرم ابرژن یا روشی غیرتهاجمی برای پاکسازی پوست است. در این...

microderm
microderm



 

میکرودرم ابرژن چیست؟

میکرودرم یا میکرودرم ابرژن یا روشی غیرتهاجمی برای پاکسازی پوست لایه برداری یا صیقل داده می شوند، و درعین حال رشد کلاژن تحریک می شود تا پوست سالم جدید که ظاهر بهتری دارد و صاف تر است، نمایان شود. چین و چروک های ریز، کک مک،لکه ها، کمرنگی پوست و لکه های خورشید را مخصوصا با جلسات درمانی منظم می توان بهبود بخشید. محصولاتی مثل مرطوب کننده، کرم ها و لوسیون ها آسان تر جذب می شود و از این رو پس از انجام روش میکرودرم ابرژن تاثیرگذاری بیشتری دارند. این روش درمانی بدون درد و کم ریسک است و می توانید آن را برای زیباتر به نظر خود مورد استفاده قرار دهید.

آمادگی برای انجام میکرودرم ابرژن

متخصص مراقبت های پوستی یا جراح پلاستیک دستورالعمل های پیش از عمل جامعی را برای شما عرضه می کند، به تمامی سوالاتی که می پرسید جواب می دهد، سابقه پزشکی شما را به طور کامل بررسی می کند و برای بررسی آمادگی شما برای انجام این روش، شما را معاینه می کند. آنها در مورد موارد زیر از شما سوالاتی می پرسند؟ • زخم یا برش باز در صورت که منجر به عفونت می شود • داروهایی مثل ترتینون که باعث حساسیت پوستی می شود • هر بیماری پوستی که با روش میکرودرم ابرژن شدت پیدا می کند.

نتایج میکرودرم ابرژن

چند روز پس از انجام میکرودرم ابرژن می توانید شاهد پوستی شفاف و سالم باشید، اما بهترین نتایج پس از انجام چندین جلسه درمانی مکرر بدست می آید. تعداد جلسات درمان توصیه شده برای بدست اوردن نتایج بهینه بین پنج تا دوازده جلسه است که بین هر کدام دو تا چهار هفته فاصله باید وجود داشته باشد. پس از بدست آمدن نتایج اولیه، حفظ نتایج نیازمند تکرار جلسات درمان به صورت منظم است. پیروی از تمامی دستورالعمل های جراح بسیار مهم است. جراح دستورالعمل های کامل درمورد علائم طبیعی و علائم و عوارض جانبی احتمالی برای شما ارائه می کند. شایان ذکر است که دوره بهبودی هر فرد متفاوت است.
نظر خود را درباره «دکتر خوب میکرودرم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره دکتر خوب میکرودرم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.