زمان مطالعه: 1 دقیقه
روش های کاهش کلسترول

روش های کاهش کلسترول

کلسترول در مواد غذاییمعمولا حجم کلسترول دریافتی از دل و جگر، بیشتر از کلسترول دریافتی از گوشت قرمز خواهد...

Methods-of-reducing-cholesterol
Methods-of-reducing-cholesterol

کلسترول در مواد غذایی

معمولا حجم کلسترول دریافتی از دل و جگر، بیشتر از کلسترول دریافتی از پیتزا و گوشت‌های قرمز را در تهیه پاستا، ماکارونی و لازانیا بگیرند و افراد، روزی 30 دقیقه فعالیت فیزیکی داشته باشند.

میگو

در بین غذاهای دریایی میگو کلسترول بالایی دارد و هر سروینگ ان حتی اگر بدون مصرف روغن پخته شود حاوی 190 میلیگرم کلسترول است. توصیه انجمن قلب آمریکا محدود کردن مصرف کلسترول به میزان 300 میلیگرم در روز برای افراد سالم و 200 میلیگرم در روز برای افراد مبتلا به بیماری قلبی یا کلسترول بالا است. بجای میگو از حلزون (گوش ماهی ) میتوانید استفاده کنید که کمتر از ربع مقدار میگو کلسترول دارد.

نظر خود را درباره «روش های کاهش کلسترول» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره روش های کاهش کلسترول فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.