زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینفوگرافی 50 کاشته لیونل مسی

اینفوگرافی 50 کاشته لیونل مسی

اولین گل لیونل مسی از روی ضربات آزاد در سال 2008 در برابر تیم اتلتیکومادرید و در ورزشگاه نیو کمپ به ثمر رسید .

تفکیک گل های مسی در رقابت های مختلف

اولین گل لیونل مسی از روی ضربات آزاد در سال 2008 در برابر تیم اتلتیکومادرید و در ورزشگاه نیو کمپ به ثمر رسید . حال ، لیونل مسی موفق به به ثمر رساندن 44 گل باشگاهی و 6 گلی ملی از روی ضربه آزاد شده است که آمار فوق العاده ای به شمار می رود .سی و سه گل لیونل مسی از روی ضربات کاشته ، در رقابت های لالیگای اسپانیا به ثمر رسیده است که 66% از گل های او را شامل می شود . 5 ضربه آزاد مسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسیده است ، 3 عدد در کوپا دل ری ، 2 عدد در سوپر کاپ اروپا و 1 عدد نیز در سوپر کاپ اسپانیا و البته 6 ضربه آزاد در رقابت های بین المللی برای تیم ملی آرژانتین  .

رقیب محبوب لینول مسی

تیم اسپانیول رقیب محبوب لیونل مسی برای به ثمر رساندن ضربات ایستگاهی است . مسی تا کنون شش گل از پنجاه گلش را در برابر تیم اسپانیول به ثمر رسانده است . 5 گل او در برابر تیم سویا و همچنین اتلتیک بیلبائو بوده است و همچنین موفق به ثبت سه ضربه آزاد در برابر تیم اتلتیکو مادرید و 2 ضربه آزاد در برابر دیپورتیو ، رئال مادرید ، آلمریا ، بتیس ، ویارئال و آلاوس بوده است .

با به ثمر رساندن 50 گل از روی ضربه کاشته برای تیم بارسلونا و آرژانتین ، چالش بعدی مهاجم آرژانتینی ، به ثمر رساندن 50 گل با پیراهن بارسلونا است که به نظر کار بسیار سختی نمی باشد با این حال که تنها شش گل فاصله تا به ثمر رساندن این مقدار ضربه آزاد برای تیم بارسلونا است . همچنین لیونل مسی تا کنون موفق به ثبت هت تریک در به ثمر رساندن ضربه آزاد نشده است اما این قابلیتی نیست که خارج از توانایی های این اعجوبه آرژانتینی باشد ، وی تا کنون موفق شده است در برد 5 - 4 در برابر تیم سویا در سال 2015  ، دو گل را از روی ضربه آزاد وارد دروازه حریفش کند و همچنین در سال 2018 نیز در برد 4 بر صفر در برابر تیم اسپانیول ، مسی موفق شد دو کاشته را وارد دروازه محبوب ترین رقیبش بکند . با این حال لیونل مسی هنوز فاصله بسیاری را بهترین ضربه آزاد زن ، دارد . جونینیو با رکورد 77 گل زده و در ادامه سرنی ، دروازه بان افسانه ای که قابلیت زدن ضربه آزاد را داشته است ، دارد اما رکورد های لیونل مسی در به ثمر رساندن گل از روی ضربه آزاد مطمئنا به اینجا ختم نخواهد شد و در حال حاضر در فوتبال اروپا ، بهترین کاشته زن جهان است .

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اینفوگرافی 50 کاشته لیونل مسی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اینفوگرافی 50 کاشته لیونل مسی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.