زمان مطالعه: 1 دقیقه
مفهوم پیام رسان

مفهوم پیام رسان

در دهه‌ی دوم قرن بیست و یک، پدیده‌ای با نام "اپلیکیشن‌های پیام‌رسان" کم کم آغاز به کار کرد و در بین کاربران گسترش یافت.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

پیام رسان چیست ؟

در دهه‌ی دوم قرن بیست و یک، پدیده‌ای با نام "اپلیکیشن‌های پیام‌رسان" کم کم آغاز به کار کرد و در بین کاربران گسترش یافت و از همان ابتدا مشخص بود که پتانسیل تبدیل شدن به یک اتفاق بزرگ را دارد. پیش از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، سال‌های سال بود که یاهومسنجر سلطان بی چون و چرای ارتباطات اینترنتی به شمار می‌رفت و مواردی مانند مکالمه‌های زنده و عدم وجود تاخیرها یا محدودیت‌هایی که در ایمیل وجود داشت، آن را به محبوب‌ترین راه ارتباطی کاربران تبدیل کرده بود. اما چیزی که از دنیای تکنولوژی یاد گرفته ایم این است که آدمی، هیچ وقت قانع نخواهد بود و حتی در صورت وجود بهترین و جالب‌ترین گجت‌ها و ابزارها، باز هم به دنبال چیزی فراتر از آن می‌رود.

امکانات پیام رسان ها

1- تماس صوتی و ویدئویی
2- اشتراک گذاری فایل
3- گزارش تحویل پیام
4- ارسال استیکر
5- ارسال پیام صوتی 

جمع‌بندی

در انتها باید گفت که تفاوت‌های موجود بین این چهار اپلیکیشن، آنچنان بزرگ و مهم نیست که کاربری را قانع کند که از یک اپلیکیشن، به اپلیکیشن دیگر کوچ کند. با این حال با توجه به موارد مورد نیاز هرکاربر، رتبه بندی اپلیکیشن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. طبق آخرین گزارشات موجود، اپلیکیشن واتس‌اپ هم اکنون بیش از 800 میلیون کاربر فعال دارد (که البته مدت فعالیت آن نیز در این تعداد بالا تاثیر داشته است) و بعد از آن وایبر با 249 و لاین نیز با 205 میلیون کاربر، در رتبه‌های بعدی قرار دارند. تاکنون آمار دقیق و مشخصی از تعداد کاربران کل تلگرام وجود ندارد و تنها آمار رسمی، حکایت از وجود 50 میلیون کاربر فعال در هر ماه دارد.

نظر خود را درباره «مفهوم پیام رسان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مفهوم پیام رسان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.