زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیپ‌ های تابستانی مردانه

تیپ‌ های تابستانی مردانه

تغییر فصل لباس‌ها در خانم‌ها زودتر شروع می‌شود و خانم‌ها چند قدمی از آقایان جلوتر هستند؛ اما حقیقت اینست که مردان دقیقاً می‌دانند قرار است چه بپوشند.

در فصل تابستان آقایان دقیقاً می‌دانند قرار است چه بپوشند و به‌موقع عمل می‌کنند؛ تی‌شرت نازک سفید، کتانی و یا شاید یک جفت کفش چرم خوب؛ اما اگر واقع‌بین باشید، این فصل فرصتی جدید است تا با کنار گذاشتن قوانین همیشگی، بیشتر از تابستان خود لذت ببریم. به اتفاقات تابستانی فکر کنید و در ادامه به مطالعه مواردی که آسمونی برای شما عزیزان قرار داده و به شما کمک می‌کند مانند آدم‌های معروف به نظر برسید بپردازید.

لباس های گلدار مردانه

لباس نخی گلدار مردانه
لباس نخی گلدار مردانه

لباس‌های گل‌دار چه زمانی قرار است لباس‌های گل‌دار منسوخ شوند؟ شاید روزی این اتفاق بیفتد اما حداقل امسال و در تابستان نه. فصل تابستان آغاز دوباره‌ای برای لباس‌های گل‌دار است و این لباس‌ها در خط اول کاری طراحان قرار می‌گیرند. تابستان فصل رودخانه‌ها و جزیره‌ها و ساحل است؛ پس نقاشی‌های گل‌دار روی تی‌شرت‌ها، شلوارک‌ها و حتی کفش‌ها گزینه مناسبی است. مطمئن شوید این روند مد را از دست نمی‌دهید و شما هم یکی از افرادی هستید که گل‌دار پوشیده‌اید؛ اما باید فراموش نکنید که گل‌گلی‌های زیاد روی لباس‌ها تنها ممکن است شما را شبیه گل‌فروش‌ها نشان دهد. شلواری آبی تیره و شتری انتخاب خوبی برای ست کردن با یک تی‌شرت گل‌دار است.

لباس های مردانه با نقاشی‌های گرافیتی

لباس مردانه با طرح نقاشی‌ گرافیتی
لباس مردانه با طرح نقاشی‌ گرافیتی

نقاشی‌های گرافیتی در آفتاب حسی وجود دارد که قدرت یک تغییر بزرگ در افراد ایجاد می‌کند. طرح‌های گرافیتی یکی از این تغییرات است. تغییری که همیشه با طرح‌های مختلف و هیجان‌انگیزی که دارد مورد استقبال تعداد زیادی از افراد قرارگرفته. باوجود طرح‌هایی این‌چنینی بر روی تی‌شرت‌ها می‌توان از داشتن یک تیپ پرهیجان رنگی مطمئن باشید.

لباس های مردانه با رنگ های شاد

لباس مردانه با رنگهای شاد
لباس مردانه با رنگهای شاد

پرتقالی نارنجی فضایی جدا از رنگ‌های ساده و خنک دارد و نماد روزهای زودگذر تابستان است. شاید وقت آن رسیده تا سنت‌شکنی کنیم و مانند بازیکنان هلند کمی بیشتر توی چشم باشیم. اگر می‌خواهید روی این رنگ سرمایه‌گذاری کنید ما به شما پرتقالی پررنگ یا شاید پرتقالی‌ای همراه با کمی سفید و یا مشکی را پیشنهاد می‌کنیم تا با درخشش خود تفاوتی در استایل شما به وجود آورد.

لباس ورزشی مردانه

لباس ورزشی مردانه
لباس ورزشی مردانه

لباس ورزشی از ژاکت‌های تولیدی توسط بهترین برند مانند جیونچی و A.P.C تا تی‌شرت‌های بدون آستین و بلند و شلوارک‌های بسکتبالی جزو لباس‌هایی هستند که در مد تابستانی دیده خواهند شد. همه ما آن‌قدر خوش‌شانس نیستیم تا ظاهری روی فرم و متناسب داشته باشیم. پس به دنبال لباسی باشید تا شما را بهتر نشان دهد. شلوارک‌های جرسی و گشاد می‌توانند پیشنهادی خوب در تابستان باشند.

پارچه‌ کتان با بافت درشت به نام جین

لباس کتان مردانه
لباس کتان مردانه

جین پوشی برای تابستان ممکن است کمی گرم و غیرمعمول به نظر برسد اما به‌زودی خواهید دید تمام دنیا قبل از شما سراغ لباس‌های جین رفته‌اند. از پیراهن‌های لی گرفته تا شلوارک‌هایی با جنس لی نازک و کیف و ژاکت و … اگر واقعاً می‌خواهید بخشی از مدهای تابستانه را تجربه کنید، شلوار جین تیره، یک تی‌شرت گل‌دار و ژاکتی با رنگ جین روشن را امتحان کنید. به یاد داشته باشید جهان همیشه در حال تغییر است و سرعت این تغییرات بسیار سریع… لباس و ظاهر شما اولین نشانه اخلاق و شخصیت شماست. پس با توجه به این سرعت تغییر و اهمیت، باید شما هم لباس‌های خود را به‌درستی انتخاب کنید و درمجموع لباس‌های صحیحی برای تابستان خود جمع‌آوری کنید. داشتن لباس‌های جین، پرتقالی و یا گل‌دار ممکن است دنیای جدیدی باشند اما اگر اعتدال آن‌ها را حفظ کنید ظاهری زیبا و شیک خواهید داشت. 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «تیپ‌ های تابستانی مردانه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره تیپ‌ های تابستانی مردانه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.