زمان مطالعه: 1 دقیقه
تفاوت دنیای زن ومرد حتی در عاشقی

تفاوت دنیای زن ومرد حتی در عاشقی

تفاوت دنیای زن ومرد حتی در عاشقی تفاوت عشق در زنان و مردان عشق،درمردان ازراه چشم ودیدن اتفاق می افتد...

تفاوت دنیای زن ومرد حتی در عاشقی

تفاوت عشق در زنان و مردان
تفاوت عشق در زنان و مردان

تفاوت عشق در زنان و مردان  

عشق،درمردان ازراه چشم ودیدن اتفاق می افتد اما در زنان از راه گوش وارد قلب میشود.

برای مردان آنچه که می بینند دارای اهمیت بیشتری است، چون بینایی آنها در مسائل عاشقی کاربرد بیشتری داردولی برای زنان آنچه که می شنوند،مهم تراست.

زنان با مردان کاملا متفاوت هستند و این یک امر طبیعی است ودرک این تفاوت ها به داشتن یک زندگی آرام کمک زیادی می کند چون دوطرف با دنیای هم غریبه نیستند . اگر زن و مرد نتوانند به درک مشترکی از هم برسند زندگی کردن بسیار دشوار میشود. زنان بیشترموجوداتی احساساتی هستند که اگر به احساساتشان بها داده نشود بسیاری از امور زندگیشان تحت الشعاعقرارمیگیردو دچار اختلال میشود .

در رابطه ها، عاشق ماندن وسالم نگه داشتن رابطه بسیار حائز اهمیت است اما متأسفانه، هنگامی که عشق رقص بی زحمتی باشدوبرایش تلاشی صورت نگیرد رابطه به شکل فاجعه آمیزی پایان می پذیرد.

مردان موجوداتی علاقه مند به رابطه ی زناشویی هستند. آنها برای برقراری رابطه زناشویی همیشه آماده هستند.. امایک زن به صمیمیت، عشقبازی، احساس امنیت ،دوست داشته شدن ،واین که مردش به آنها اهمیت میدهدنیاز دارد. توجه به جزئیات ازخصوصیات بارز خانم هاست وعدم توجه اقایون شکایت بیشتر خانم ها ست. روزمرگی مساوی با مرگ است. وهمه ما از روز مرگی بیزار هستیم پس در رابطه باید تلاش شود که دچار روز مرگی نگرددوهمیشه تلاش برای نو بودن داشته باشیدرمانتیک باشید کمی رویایی باشید حتی زنان در رویای شان زندگی می کنند. پس نیازهای یکدیگر را نادیده نگیرید ودرمورد دنیایتان باهمسرتان صحبت کنید درمورد مسائلی که میشود به رابطه تان کمک کند با یکدیگر گفتگو کنید وبه خواسته هم احترام بگذارید.

اختصاصی پورتال آسمونی نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «تفاوت دنیای زن ومرد حتی در عاشقی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تفاوت دنیای زن ومرد حتی در عاشقی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.