زمان مطالعه: 1 دقیقه
تصاویر ماندگار جام های جهانی

تصاویر ماندگار جام های جهانی

تصاویر ماندگار جام های جهانی ; اختصاصی آسمونی - مهدی زارعی کاپیتان های دو تیم اروگوئه و آرژانتین در مراسم...

تصاویر ماندگار جام های جهانی ; اختصاصی آسمونی - مهدی زارعی

کاپیتان های دو تیم اروگوئه و آرژانتین در مراسم آغازین فینال المپیک 1928. اروگوئه پس از قهرمانی در المپیک 1924، در فینال سال 1928 با آرژانتین به تساوی یک بر یک دست یافت و آن گاه در دیدار تکراری 2 بر یک پیروز شد. به نظر می رسید این دو تیم بهترین تیم های فوتبال در سراسر جهان هستند. در همین ایام بود که زمزمه برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال به گوش رسید.

memorable-images-of-world-cup
memorable-images-of-world-cup

اعضای فیفا در سال 1928 در هنگام برگزاری المپیک آمستردام تشکیل جلسه دادند و با 25 رای موافق در برابر 5 رای مخالف برگزاری اولین دوره جام جهانی را تصویب کردند؛ مسابقاتی برای بازیکنان حرفه ای. تا آن زمان بازیکنان ورزش پیشه( پرفشنال) حق حضور در المیپک را نداشتند. اما در صورت برگزاری جام جهانی، بهترین بازیکنان جهان فرصت می یافتند که با هم رقابت کنند.

نظر خود را درباره «تصاویر ماندگار جام های جهانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره تصاویر ماندگار جام های جهانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.