زمان مطالعه: 1 دقیقه
خاطرات لیگ قهرمانان آسیا؛ اولین تقابل الدحیل و تیمهای ایرانی

خاطرات لیگ قهرمانان آسیا؛ اولین تقابل الدحیل و تیمهای ایرانی

تیم فوتبال الدحیل، پیش تر با نام لخویا نیز مسابقات فراوانی با تیمهای ایرانی برگزار کرده است که اولین این دیدارها توقف برابر تراکتورسازی بود.

اولین رویارویی تیم فوتبال الدحیل قطر ( با نام لخویا) مقابل نمایندگان ایران مربوط به 21 اسفند 92 است. تیم های فوتبال لخویا و تراکتورسازی در دومین روز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2012 مقابل هم قرار گرفتند. پیش از این مسابقه تراکتور در روز نخست بازی ها موفق شده بود با یک گل الاتحاد عربستان را شکست دهد. لخویا هم با نتیجه 2 بر یک از العین امارات باخته بود.

 به این ترتیب تراکتورسازی در دومین دیدار خود در چارچوب مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 در ورزشگاه عبدالله بن‌ناصر بن‌خلیفه به مصاف لخویا قطر رفت.
بازی در نیمه اول با حملات دو تیم همراه بود اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. شاگردان تونی اولیویرا درنیمه اول عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و چندین موقعیت روی دروازه لخویا خلق کردند اما از رسیدن به گل بازماندند. ابراهیمی در دقیقه 25 یک بار توپ را به تیرک دروازه میزبان زد.
لخویا هم در دقیقه 16 صاحب ضربه پنالتی شد که سباستین توپ را به بیرون زد. در ادامه نیز روی یک ضربه ایستگاهی، ولادیمیر در دقیقه 30 توپ را به تیرک دروازه حامد لک زد اما این توپ هم گل نشد و به این ترتیب در پایان نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
در نیمه دوم بازی بیشتر در اختیار لخویا بود و چندین حمله روی دروازه نماینده ایران داشت که با واکنش‌های خوب حامد لک اجازه گلزنی به نماینده قطر نداد. در دقیقه 59 لخویا به گل رسید که کمک داور آفساید بازیکن این تیم را اعلام کرد و آن را مردود دانست. به این ترتیب دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
لازم به ذکر است که حامد لک از تراکتورسازی در این نیمه کارت زرد دریافت کرد. محمد نصرتی نیز از تراکتورسازی در دقیقه 89 از زمین مسابقه اخراج شد. تراکتورسازی در دیدار اول خود نیز با 10 نفره شدن و اخراج علی کریمی روبرو شده بود.
به این ترتیب نماینده ایران با این تساوی 4 امتیازی شد و با توجه به برد الاتحاد مقابل العین به صدر جدول راه یافت.
ترکیب تراکتورسازی در این بازی به شرح زیر بود:
حامد لک، محمد نصرتی، محمد ابراهیمی (نوید خوش‌هوا-90)، مرتضی اسدی، مهدی کیانی، جواد کاظمیان (میثم بائو-66)، حبیب گردانی، فرشاد احمدزاده (مسعود ابراهیم‌زاده-81)، سعید دقیقی، میلاد فخرالدینی و مهدی کریمیان
سرمربی: تونی اولیویرا

جالب اینجاست که در 4 بازی بعد، تراکتور تنها یک امتیاز کسب کرد و قعرنشین این گروه گردید!

نظر خود را درباره «خاطرات لیگ قهرمانان آسیا؛ اولین تقابل الدحیل و تیمهای ایرانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره خاطرات لیگ قهرمانان آسیا؛ اولین تقابل الدحیل و تیمهای ایرانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.