زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی ملیسا توریو ، زیباترین مجری جهان

بیوگرافی ملیسا توریو ، زیباترین مجری جهان

مشخصات ملیسا توریو: نام کامل: ملیسا توریو (melissa-theuriau) زمینه فعالیت ها: گوینده تلویزیون،...

melissa-theuriau(3)
melissa-theuriau(3)

مشخصات ملیسا توریو:

نام کامل: ملیسا توریو (melissa-theuriau)

زمینه فعالیت ها: گوینده تلویزیون، روزنامه‌نگار

متولد: 18 ژوئیه سال 1978

محل زندگی: فرانسه

ملیت: فرانسوی

بیوگرافی ملیسا توریو:

ملیسا توریو (به فرانسوی: Mélissa Theuriau)، متولد 18 ژوئیه سال 1978 در اشیرول وافع در شهرستان ایزر فرانسه، روزنامه‌نگار و گوینده اخبار شبکه‌ام6 (M6) فرانسه است. او در رشته روزنامه‌نگاری تحصیل کرده‌است. پس از آن که مجموعه‌ای از اخبار خوانده شده توسط او در اینترنت بارگذاری شد و روزنامه‌ها او را به عنوان زیباترین گزارش‌گر اخبار انتخاب کردند، ملیسا توریو به پدیده‌ای اینترنتی تبدیل گشت. هم‌اکنون وی کمک‌سردبیر و گوینده اخبار "منطقه ممنوعه" (Zone Interdite) در تلویزیون فرانسه است.

ملیسا توریو دیپلم فنی دانشگاهی در رشتهٔ ارتباطات جدید از دانشگاه فنی پیر مندس فرانسه در گرونوبل دریافت کرده و سپس مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در روزنامه‌نگاری صوتی-تصویری از انستیتوی ارتباطات و رسانه‌ها در اشیرول اخذ کرد. در سال 2002 وی گزارشگر تلویزیون ورزشی "مچ تی وی" (Match TV) بود. از سال 2003 او گزارشگر و گویندهٔ اخبار "شبکه اخبار" (La Chaîne Info) بوده‌است، جایی که برای مردم فرانسه بیشتر و بهتر شناخته شد. پیشرفت غیر منتظره او با کار کردن به عنوان گوینده و مجری برنامه‌ای درباره سفر در شبکه اخبار ادامه یافت. برنامه‌های او شامل برنامه صبحگاهی (LCI Matin),، اخبار ساعت 6:40 در شبکه اخبار (LCI) و تی‌اف1 (TF1) از دوشنبه تا پنج‌شنبه بود. برنامه وویاژ (Voyages) نیز درباره مسافرت بود که در ساعت 13:55 روزهای چهارشنبه در LCI پخش می‌شد. در ماه می سال 2006، توریو با نپذیرفتن پیشنهاد گویندگی اخبار عصرهای تعطیلات آخر هفته در تی‌اف1، آن‌هم به عنوان جانشین تابستانی گویندهٔ دائمی این شبکه، کلر شازل (به انگلیسی: Claire Chazal)، مدیر تی‌اف1 را شگفت‌زده کرد.

به گفته ای برخی ار شبکه های اجتماعی نام دیگر ملیسا توریو ، میترا طاهری است که پدری ایرانی و مادری فرانسوی دارد و می گویند او تنها یک بار و در زمانی که فقط 3 سال داشته است به ایران سفر کرده است.

ملیسا در 29 مارس سال 2008، با یک کمدین فرانسوی-مراکشی، به نام جمال دبوزی (Jamel Debbouze) نامزد شد و در 7 ماه می 2008 با او ازدواج کرد آن‌ها در سوم سپتامبر سال 2008 دارای پسری به نام لئون و در سال 2011 دارای دختری به نام لیلا شدند.

عکس های ملیسا توریو:

103838 NO CREDIT 2010-08-08 Californie Venice Etats-Unis  Jamel Debbouze, Melissa Theuriau et leur fils Leon à Venice Beach.   ***Pool France avec Eliot***
103838 NO CREDIT 2010-08-08 Californie Venice Etats-Unis Jamel Debbouze, Melissa Theuriau et leur fils Leon à Venice Beach. ***Pool France avec Eliot***

Jamel Debbouze et Mélissa Theuriau Olivia Droeshaut & Yves Dethier © DYOD
Jamel Debbouze et Mélissa Theuriau Olivia Droeshaut & Yves Dethier © DYOD

melissa-theuriau
melissa-theuriau

melissa-theuriau(2)
melissa-theuriau(2)

melissa-theuriau(11)
melissa-theuriau(11)

melissa-theuriau(10)
melissa-theuriau(10)

melissa-theuriau(9)
melissa-theuriau(9)

melissa-theuriau(8)
melissa-theuriau(8)

melissa-theuriau(7)
melissa-theuriau(7)

melissa-theuriau(18)
melissa-theuriau(18)

melissa-theuriau(17)
melissa-theuriau(17)

melissa-theuriau(16)
melissa-theuriau(16)

melissa-theuriau(15)
melissa-theuriau(15)

melissa-theuriau(14)
melissa-theuriau(14)

melissa-theuriau(13)
melissa-theuriau(13)

azsad
azsad

ملیسا
ملیسا

 

برای دیدن بیوگرافی مجریان زن دیگر روی لینک زیر کلیک کنید:

بیوگرافی مجریان زن

نظر خود را درباره «بیوگرافی ملیسا توریو ، زیباترین مجری جهان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ملیسا توریو ، زیباترین مجری جهان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.