آسمونی در این بخش بهترین مراکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی را به همراه آدرس و شماره تلفن برای شما خوبان فهرست کرده است. همچنین در این مقاله می توانید راهنمای کامل خرید تجهیزات پزشکی خانگی را نیز مطالعه بفرمایید. پس تا پایان همراهمان باشید و ما را از نظرات ارزشمندتان آگاه سازید.

بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران
بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران

اگر تا امروز سری به خیابان جمهوری تقاطع ولیعصر زده باشید حتما فروشگاه‌ها و مغازه‌های تجهیزات و کالاهای پزشکی را دیده‌اید که پشت ویترین آنها انواع و اقسام دستگاه‌ها و کالاهای پزشکی دیده می‌شود. تجهیزاتی که بعضی از آنها با کاربردهای خانگی و بعضی دیگر کاربردهای بیمارستانی و بزرگ‌تری دارند. سال‌ها پیش وقتی برای رفتن به مدرسه از مقابل مغازه‌های این خیابان رد می‌شدم کمتر مغازه و فروشگاهی را می‌دیدم که خالی از مشتری باشد اما امروز خلوتی و کسادی بازار این مغازه‌ها به طرز عجیبی توجه عابران و مسافران هر روزه خیابان‌ها را به خود جلب می‌کند. باید مسیر مقابل بازار تجهیزات پزشکی را طی کنی تا شاید تک و توک مشتریانی را ببینی که از این مغازه به آن مغازه در جست و جوی محصولی ارزان‌تر و با کیفیت بهتر هستند. اگر تصمیم دارید دیر یا زود سراغ خیابان جمهوری و راسته بازار تجهیزات پزشکی بروید بدون تردید راهنمای خرید کالاهای پزشکی سیب سبز را مرور کنید.

medical-equipment-company
medical-equipment-company

دماسنج

اگر شما هم در جمع خانواده‌تان کودکی داشته باشید حتما نیاز به تب‌سنج را احساس کرده‌ و تا امروز یکی از این دماسنج‌های کوچک برای بررسی میزان حرارت بدن کودک‌تان تهیه کرده‌اید. اگر چه این روزها دماسنج‌های دیجیتالی با اقبال زیادی از سوی خانواده‌ها روبه‌رو شده‌اند اما هنوز هم گروه زیادی از مردم تمایل به استفاده از دماسنج‌های جیوه‌ای دارند و بر این باورند که دماسنج‌های جیوه‌ای در مقایسه با دماسنج‌های دیجیتال دقت بهتری دارند.

بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران
بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران

دستگاه تست قندخون

تهیه دستگاه تست قند خون بیش از همه برای افراد مبتلا به دیابت  واجب است. دستگاهی که به کمک آن می‌توانند در طول روز میزان قندخون خود را اندازه‌گیری کنند و احتمال بروز هرگونه خطری را به حداقل برسانند. از این رو اهمیت خرید یک دستگاه تست قند خون دقیق برای این گروه از بیماران اهمیت دارد. به همین دلیل است که توصیه‌های زیادی در این باره شده که سراغ دستگاه‌های ارزان‌قیمت با دقت کم نروید و پیش از خرید دستگاه علاوه بر تحقیق درباره آن از پزشک خود در این زمینه مشورت بگیرید.

medical-equipment-company
medical-equipment-company

انواع زانوبند و شکم‌بند

همه ما به اقتضای سن، آسیب‌های احتمالی و حرکت‌های ناگهانی که در زندگی داریم دست‌کم یک‌ بار تجربه استفاده از زانوبند، کمربند یا شکم‌بند را داریم. کافی است سری به  بازار کالاها و تجهیزات پزشکی بزنید تا ببینید این گروه از تجهیزات از جمله کالاهایی است که به راحتی و سادگی در تک‌تک مغازه‌ها و فروشگاه‌های لوازم و تجهیزات پزشکی یافت می‌شود. این نوع از کالاها نیز توسط کارخانه‌های مختلف و با قیمت‌های مختلفی تولید می‌شوند که قیمت محصولات اروپایی و آمریکایی آن از محصولات آسیایی‌ بسیار گران‌تر است.

بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران
بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران

دستگاه سنجش فشارخون خانگی

همه ما وقتی پا به سن می‌گذاریم توجه بیشتری به حفظ سلامت‌مان داریم به همین دلیل دست به دامن انواع و اقسام دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی خانگی می‌شویم و از آنها برای چکاپ ابتدایی خودمان بهره می‌بریم. دستگاه سنجش فشار خون نیز یکی از همین کالاهای پزشکی است که وجود آن نه تنها در خانه افراد مبتلا به فشار خون ضروری است بلکه وجودش در هر خانه‌ای می‌تواند دلگرمی بزرگی برای اعضای خانواده به ویژه سالمندان هر خانواده‌ای باشد. خوشبختانه در بازار تجهیزات پزشکی دستگاه‌های سنجش فشار خون متنوعی وجود دارد که می‌تواند نیاز افراد مختلف را برآورده کند اما بعضی از این دستگاه‌ها از جمله دستگاه‌هایی هستند که حرف اول را در میان دستگاه‌های فشار خون می‌زنند. فروشندگان می‌گویند تعدادی از این دستگاه‌ها اگر چه  قیمت‌های بالایی دارند اما متناسب با قیمتی که دارند طول عمر و دقت بالاتری نیز دارند.

medical-equipment-company
medical-equipment-company

جوراب واریس

اگر خودتان تا به حال بیماری واریس را تجربه نکرده باشید  حتما در میان اعضای فامیل یا دوست و آشنا افرادی را دیده‌اید که به مشکل واریس، همان رگ‌های سیاهرنگ و مارپیچ با ظاهری زشت، مبتلا شده‌اند. این گروه علاوه بر مصرف دارو و انجام تکنیک‌های ورزشی که دردهای بیمار را تسکین و پیشروی بیماری را کنترل می‌کند، از جوراب‌هایی استفاده می‌کنند که با نام جوراب واریس معروف‌اند. این جوراب‌ها علاوه بر کاهش درد می‌تواند روند پیشروی بیماری را کنترل کند. وقتی برای تهیه این جوراب به بازار کالاهای پزشکی واقع در خیابان جمهوری تهران سر می‌زنی با مارک‌ها و برندهای مختلفی از جوراب واریس در سایزها و اندازه‌های متنوع روبه‌رو می‌شوی و نمی‌دانی از میان این همه محصول مشابه باید سراغ کدام یک از این جوراب‌های واریس بروید. چون هر فروشنده‌ای محصولی تازه را معرفی می‌کند و بر این باور است که محصول او بهترین محصول موجود در بازار است. شاید بهتر باشد در این زمینه از پزشک معالج خود راهنمایی بخواهید.

بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران
بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران

فروشندگان چه می‌گویند؟

سیامک محسنی، یکی از فروشندگان تجهیزات پزشکی در خیابان جمهوری تهران درباره افزایش قیمت تجهیزات پزشکی در چند ماه گذشته می‌گوید: «تحریم بعضی از کالاها و افزایش قیمت تجهیزات و کالاهای پزشکی موجب شده تا مردم در زمان خرید با تردید‌های زیادی روبه‌رو باشند. وقتی مردم برای خرید به فروشگاه می‌آیند نگرانند که شاید دستگاهی که خریداری می‌کنند تقلبی باشد. آنها می‌خواهند مطمئن باشند محصولی که با قیمتی گران می‌خرند واقعا محصول تولیدشده فلان مارک معروف باشد و از طرفی مشتریانی هم هستند که به دلیل قیمت‌های گران تجهیزات پزشکی سراغ محصولات و کالاهایی می‌روند که ارزان قیمت و بی‌کیفیت هستند. به این ترتیب نتیجه مورد نظر را از دستگاه یا کالا دریافت نمی‌کنند و خیلی زود با یک دستگاه خراب و بی‌خاصیت روبه‌رو می‌شوند.»

medical-equipment-company
medical-equipment-company

چینی ارزان اما بی‌کیفیت

یکی از مشکلاتی که امروزه بسیاری از آن گله دارند عرضه محصولات و کالاهای چینی موجود در بازار است. پرهام جعفری، یکی از فروشندگان کالاهای پزشکی در خیابان ولیعصر در این باره می‌گوید: « وقتی مشتری به مغازه مراجعه می‌کند و برای نمونه می‌خواهد فشارسنج تهیه کند، ما انواع و اقسام نمونه‌های دقیق و برندهای معروف و موجود را به او معرفی می‌کنیم. فشارسنج‌هایی که به طور میانگین با قیمتی حدود 80 تا 120 هزار تومان قابل تهیه است اما مشتری مغازه را ترک می‌کند و سراغ فروشنده‌ای می‌رود که محصول چینی و کره‌ای را با قیمتی حدود 30 تا 40 هزار تومان به او ارائه کند.»  وی اضافه می‌کند: «متاسفانه مردم دقت نمی‌کنند که با خرید محصول ارزان قیمت چینی، محصولی بی‌کیفیت خریداری می‌کنند و نباید از چنین محصولی انتظار داشته باشند که با دقت و ظرافت کار کند. معمولا این محصولات بی‌کیفیت خیلی زود از کار می‌افتند و بازده لازم را ندارند و این مسئله موجب می‌شود مشتری به فروشگاه باز گردد و از شما شکایت داشته باشد. از طرفی خرید محصولات با کیفیت نیز برای گروه زیادی از مردم دشوار است.»

بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران
بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران

بهترین مراکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی

  • تجهیزات پزشکی ارنیکا      

تلفن ثابت : 02166970239

آدرس : خیابان ولی عصر نرسیده به سه راه جمهوری جنب ساختمان کشمبر پزشکی ارنیکا

  • سیناطب

آدرس: خ ولیعصر پایین ترازجمهوری پ1141ساختمان علومی ط چهارم Aواحد49

  • شرکت سالم طب ایده

تلفن ثابت : 02166467915

آدرس : ولی عصر نرسیده به جمهوری کوچه لقمان پلاک 13 طبقه سوم غربی واحد 6

  • نیازی - شرکت بازرگانی

تلفن ثابت : 02166749807

آدرس: انقلاب-منطقه 11

  • تجارت نوآوران امروز آناهیتا - شرکت

تلفن ثابت : 02166745245

آدرس : سعدی

  • ابزار طب روز - شرکت

تلفن ثابت : 02166749477

آدرس : بزرگراه نواب-منطقه 10

  • لابوفارم (چشم)

تلفن ثابت : 02166701653

آدرس : نوفل لوشاتو-منطقه 12

  • گیتی تک البرز - شرکت

تلفن ثابت : 02166743415

آدرس : جمهوری-منطقه 12

 
نظر خود را درباره «بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین مرکز فروش تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.