زمان مطالعه: 3 دقیقه
فروشگاه اینترنتی مدیافناوری ؛ نسخه اصلی گوشی هارو ارزون بخر!

فروشگاه اینترنتی مدیافناوری ؛ نسخه اصلی گوشی هارو ارزون بخر!

فروشگاه مدیافناوری متخصصین مجربی را در اختیار خریدارانش قرار داده است تا تمام اطلاعات بروز گوشی های موبایل از قبیل مشخصات، مقایسه و سایر اطلاعات لازم جهت خریدی

روز به روز در حال مشاهده زیاد شدن تعداد و انواع گوشی های موبایل هستیم، گوشی هایی با نسخه های متفاوت، ویژگی های مختلف و همه آنها در حال رقابت با همدیگر هستند. چطور میتوان به خرید گوشی مورد نظر خود بپردازیم و بعد از خرید پشیمانی و افسوسی در کار نباشد. زمانی این اتفاق می افتد که اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشیم. اما نکته اینجاست که هر کدام از ما گرفتار مشغله های مختلفی در زندگی هستیم و هیچ زمان نمیتوانیم مانند کسی که سر و کارش همیشه با انواع گوشی موبایل است، اطلاعات داشته باشیم. در این زمان معمولا افراد در خریدهای خود از دوستان و یا آشنایان خود که تخصص بیشتری در این زمینه دارند و با انواع گوشی موبایل آشنایی دارند، کمک میگیرند. اما فروشگاه اینترنتی مدیافناوری این مرحله از خرید را بسیار ساده کرده است و امکان مشاوره خرید رایگان را در پلتفرم های مختلف از قبیل وبسایت، شبکه های اجتماعی و تماس تلفنی فرآهم کرده است.

مشاوره تخصصی خرید موبایل

فروشگاه مدیافناوری متخصصین مجربی را در اختیار خریدارانش قرار داده است تا تمام اطلاعات بروز گوشی های موبایل از قبیل مشخصات، مقایسه و سایر اطلاعات لازم جهت خریدی مطمئن را در به آنها ارائه دهند. علاوه بر این، سعی کرده بیشتر اطلاعات و مشخصات مربوط به گوشی های موبایل و سایر لوازم جانبی را در صفحه محصول مورد نظر قرار دهد تا از اتلاف وقت خریداران جلوگیری کند. همچنین میتوانید با عضویت در خبرنامه و شبکه های اجتماعی فعال این فروشگاه از جدیدترین محصولات به همراه مشخصات و نکات مربوط به خرید گوشی مطلع شوید.

محاسبه قیمت گوشی ها در مدیافناوری

خرید گوشی با قیمت ارزان و مناسب چیزی است که همه دنبال آن هستند و کسی دلش نمی خواهد کالایی را گران تر خرید کند، اما موضوع بسیار مهم در این زمینه این است که گوشی های موبایل با نسخه ها و سفارش کشورهای مختلف وارد ایران می شوند و پک هایی همچون ویتنام، هند، چین، اندونزی و ... دارند. این پک ها در حالت کلی مشابه و یکسان هستند اما تغییرات جزئی در آنها دیده می شود. به دلیل پیچیدگی توضیح برتری کیفیت هر پک گوشی در ایران، فروشگاه مدیافناوری سعی کرده است در هر شرایطی بهترین و با کیفیت ترین پک و نسخه را به دست مشتریان برساند، حتی اگر این موضوع باعث صرف هزینه ایی ناچیز باشد. برای مثال قیمت گوشی های شیائومی در پک های هند و چین، ارزان تر از پک گلوبال (جهانی) آن است. هر چند این تفاوت قیمت ناچیز است اما بدلیل محدودیت هایی که گاها پک های چین و هند برای کاربران ایجاد میکنند، مدیافناوری تصمیم بر این گرفت تا تمامی گوشی های شیائومی را با پک گلوبال به فروش برساند.

تامین کننده های گوشی و لوازم جانبی

گوشی های موبایل درج شده در وبسایت مدیافناوری از طریق تامین کننده هایی در تهران و مشهد تهیه می گردد تا امکان فروش با پایین ترین قیمت برای افراد وجود داشته باشد. میزان سود کالاهای فروخته شده در فروشگاه مدیافناوری بسیار پایین (معمولا حدود 50 هزار تومان) می باشد به همین دلیل افراد گاها از قیمت های درج شده در این فروشگاه شگفت زده می شوند. این فروشگاه با حذف واسطه های اضافی، دست خریداران را در دست تامین کننده ها قرار می دهد. برای مثال در بخش گوشی های سامسونگ وبسایت مدیافناوری شاهد مناسب ترین قیمت هایی خواهید بود که توسط بزرگ ترین تامین کننده گوشی های سامسونگ در مشهد فرآهم شده است. با این کار شما هیچ نیازی به گشتن قیمت مناسب برای خرید گوشی مورد نظر خود در بازارهای فیزیکی نخواهید بود.

ضمانت کالاهای موجود در فروشگاه مدیافناوری

کلیه گوشی های موبایل درج شده در وبسایت مدیافناوری دارای گارانتی رسمی 18 ماهه و کد فعالسازی می باشند. پس نگرانی بابت رجیستری و فعالسازی گوشی های تهیه شده از این فروشگاه وجود ندارد. در مورد سایر محصولات مانند لوازم جانبی های مختلفی چون انواع پاوربانک، هندزفری و ... وجود و یا عدم وجود گارانتی در صفحه مربوط به کالا قرار گرفته است.

ارسال کالاهای خریداری شده

کالاهای ثبت شده در سبد خرید افراد، پس از ثبت نهایی سفارش در اسرع وقت پردازش و از طرف تامین کننده ارسال میگردد. حداکثر زمان مورد نیاز برای پردازش سفارشات یک روز کاری خواهد بود. پس از آن کالا بوسیله پست پیشتاز برای خریداران عزیز ارسال خواهد شد.

ضمانت اصالت کالاها و یا عدم مغایرت با سفارش ثبت شده

فروشگاه مدیافناوری به طور کامل مسئولیت کالاهای ارسال شده توسط تامین کننده را میپذیرد و در صورت بروز مشکل در سلامت کالای ارسال شده و یا مغایرت کالای تحویل گرفته شده توسط خریدار با سفارش ثبت شده در وبسایت، امکان مرجوع کردن کالا به فروشگاه وجود دارد و وجه پرداخت شده به خریدار عودت داده خواهد شد. در مورد گوشی های خریداری شده از فروشگاه مدیافناری شایان ذکر است که جعبه دستگاه باید به صورت پلمپ باشد و در صورت ارسال تلفن همراه آنباکس شده توسط تامین کننده تخلف محسوب شده و امکان ارجاع کالا به مدیافناوری وجود دارد.

نظر خود را درباره «فروشگاه اینترنتی مدیافناوری ؛ نسخه اصلی گوشی هارو ارزون بخر!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره فروشگاه اینترنتی مدیافناوری ؛ نسخه اصلی گوشی هارو ارزون بخر! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.