زمان مطالعه: 1 دقیقه
عکسهایی جدید از مکه مکرمه

عکسهایی جدید از مکه مکرمه

شهر مکه به دلیل وجود خانه کعبه همه ساله در ماه ذی الحجه سیل عظیمی از زائران را به سوی خود می کشاند.

شهر مکه به دلیل وجود خانه کعبه همه ساله در ماه ذی الحجه سیل عظیمی از زائران را به سوی خود می کشاند. با اینکه شهر مکه علاوه بر کعبه دیدنی های دیگری دارد ولی مهمترین و البته زیباترین مکان آن کعبه است و اکثر مردم در سراسر جهان صرفا برای رفتن به خانه کعبه به شهر مکه سفر می کنند. پورتال آسمونی در این بخش اطلاعاتی در مورد شهر مکه مکرمه و همچنین عکس های جدیدی از مکه برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده است که در ادامه می بینید.

شهر مکه

مَکّه (به عربی: مدینة مَکّه )، نام شهری است در کشور پادشاهی عربستان سعودی واقع در شبه جزیره عربستان. مکه از شهرهای تاریخی عربستان سعودی است و به سبب قرار داشتن کعبه، قبله‌گاه مسلمانان در آن مقدس‌ترین شهر دریا، 330 متر است. به خاطر اتوبانی که اکنون ساخته شده، تا بندر جده تنها 60 کیلومتر فاصله دارد و از طریق بزرگراه هجرت، 425 کیلومتر با مدینه فاصله دارد. مکه در میان کوه‌ها واقع شده، فاصله بین دو کوه را اعراب شعب می‌گویند. این شهر در میان کوه‌های کم ارتفاعی باسازند سنگی واقع شده‌است درحال حاضر، اطراف مسجدالحرام را خانه‌ها و هتل‌هایی فرا گرفته، که بر فراز این تپه‌های سنگی واقع شده‌اند. برای سهولت رفت و آمد، تونل‌های زیادی برای عبور ماشینها در نظر گرفته‌اند، که مسافت‌ها را بسیار کاهش می‌دهد.

 

اصطلاحاً به کسی که سفر زیارتی به مکه را انجام داده، حاجی گفته می‌شود و مسلمانانی که توان مالی دارند، حداقل یک بار در طول عمر خود به حج می‌روند. هرسال درمراسم رسمی (حج تمتع) در ماه ذیحجه حدود سه میلیون حاجی، خانه را زیارت می‌کنند. درآمد حاصل از حج در مکه بالغ بر 2 میلیارد دلار است.

اماکن زیارتی مکه

  • مسجد الحرام
  • حجرالاسود
  • منا (سرزمین منا) و عرفات
  • صفا و مروه
  • کوه نور
  • مقام ابراهیم
  • غار حرا

عکس های جدید مکه مکرمه

مکه مکرمه
مکه مکرمه
عکس مکه مکرمه
عکس مکه مکرمه
خانه خدا
خانه خدا
عکس خانه خدا
عکس خانه خدا
مکه
مکه
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «عکسهایی جدید از مکه مکرمه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره عکسهایی جدید از مکه مکرمه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.