زمان مطالعه: 4 دقیقه
استخدام ام دی اف کار

استخدام ام دی اف کار

در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل ام دی اف کار برای کسانی که به دنبال آگهی استخدام...
استخدام ام دی اف کار
استخدام ام دی اف کار


در این مقاله از آسمونی در بخش استخدام مشاغل ، به معرفی شغل ام دی اف کار برای کسانی که به دنبال آگهی استخدام ام دی اف کار هستند، می پردازیم. قصد داریم در این مقاله همه ابعاد شغل ام دی اف کار از جمله، معرفی شغل ام دی اف کار ، وظایف شغل ام دی اف کار ، بازار کار شغل ام دی اف کار و ... را بررسی کنیم. از شما همراهان عزیز آسمونی دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

هر متر با یک فرمول خاص و البته پیچیده محاسبه می شود. نقدا اگر کابینت با ابعاد استاندارد (ارتفاع 72 سانت و عمق 55 برای قسمت زمینی کابینت و ارتفاع 75 و عمق 30 سانت برای بخش دیواری) ساخته شود، متراژ کار با اندازه گیری طول کابینت از ابتدا تا انتها و با کسر فضای خالی ( مثل جای یخچال و گاز) محاسبه می شود و همین متراژ در نرخ های فوق ضرب می شود و قیمت کل کار محاسبه می شود.

یراق آلات (دستگیره و بازوی مکانیکی و . . . ) و رویه (از جنس سنگ، کائوچو یا MDF) بسته به انتخاب مشتری قیمت های مختلفی دارد.

استخدام ام دی اف کار : درباره شغل ام دی اف کار

تلفیق شیرینی از طراحی، هنر، زحمت و تلاش است. برای ورود به این کار شما باید به اندازه یک مهندس طراح دقیق باشید. از سلیقه و احساس هنری خود استفاده و طرح های جذاب ارائه کنید. به هر میزان که خوش سلیقه و البته دقیق باشید مشتریان بیشتری جذب خواهند شد و موفق تر خواهید بود. علاوه بر همه این ها باید کار بدنی و زحمت زیادی را هم تحمل کنید و گرد و غبار و ریزه های چوب را به جان بخرید تا محصول خوبی ارائه کنید.

نحوه کار این گونه است که سنتی کار ها الگوهای از قبل طراحی شده دارند و آن را بر اساس ابعاد منزل مشتری، بازطراحی می کنند اما حرفه ای تر ها، بعد از دریافت سفارش، طراحی کابینت را به صورت نرم افزاری انجام می دهند. آن ها تصویر طراحی خود را به مشتری نشان می دهند و نظرات او را می گیرند. بعد از نهایی شدن طراحی و چانه زنی ها بر سر قیمت، کار شروع می شود.

استخدام ام دی اف کار : دخل و خرج شغل ام دی اف کار

اولین سوال هرکس در مورد یک شغل، سرمایه لازم و درآمد و سود آن است. جداول زیر مظنه ای از قیمت ها، سرمایه لازم و سود ارائه می کند.اگر به فکر راه اندازی کارگاه و تولید کابینت هستید سه قلم هزینه ای عمده دارید: دستگاه برش، دستگاه نوارلبه چسبان و خرید یا اجاره یک کارگاه 80-70 متری. البته ابزار مرسوم کارگاهی مثل میز کار و جعبه ابزار و دریل و اره و... هم نیاز است. اگر توانایی تامین سرمایه حداقل 70-60 میلیون تومانی لازم برای راه اندازی کارگاه را ندارید می توانید با نصابی شروع کنید. فعالان این بازار، مظنه سرمایه لازم برای تهیه ابزارآلات نصابی کابینت را 7-3میلیون تومان اعلام کرده اند.

استخدام ام دی اف کار : مهارت شغل ام دی اف کار

اگر از صفر شروع می کنید کلاس های فنی و حرفه ای مفید است. انواع ویدئو های آموزشی هم وجود دارد که می تواند دید اولیه خوبی به شما بدهد اما شاگردی کردن لازم است. یکی از کابینت سازان مشهدی که یک دهه تجربه دارد تاکید می کند که شاگردی کردن لازم است. مزیت شاگردی کردن این است که علاوه بر یادگیری جزئیات فنی کار، جزئیات بازار و نحوه تعامل با مشتری، نحوه تهیه مواد اولیه با کیفیت و ارزان و... را نیز خواهید آموخت. موضوعاتی که ممکن است در هیچ کلاس یا جزوه آموزشی وجود نداشته باشد. بعد از مدتی شاگردی کردن خواهید توانست با اعتماد به نفس شروع کنید. یادتان باشد که در شروع کسب و کار به تثبیت و حفظ جایگاه خود بیندیشید اما بعد از آن درگیر روزمرگی نشوید و به راه های توسعه کسب و کار خود بیندیشید.

استخدام ام دی اف کار : شخصی سازی، رمز موفقیت شغل ام دی اف کار

برای توسعه کسب و کار خود از اکنون فکر کنید. مردم به دنبال تنوع و نوآوری هستند و بهترین مسیر برای توسعه این کسب و کار، نوآوری و شخصی سازی است. یعنی خوب با مشتری صحبت کنید و ببینید که چه چیزی می خواهد. با جست وجو در اینترنت و سایت های خارجی تعداد زیادی طرح و مدل آماده هم داشته باشید و به مشتری ها ارائه کنید. البته به توانایی ساخت آن هم باید بیندیشید. خلاصه این که بعد از این که کسب و کارتان گرفت، برای توسعه، فقط به متراژ کارگاه و تعداد کارگران فکر نکنید. حوزه های هنری، پر از ایده و نوآوری هستند که می توانند شما را موفق کنند.

استخدام ام دی اف کار : زمان وارد شدن به بازار کار شغل ام دی اف کار

جایابی مناسب و تبلیغات در موفقیت شما تاثیر به سزایی دارد. علاوه بر آن تقاضای مردم برای کابینت هم تابع شرایطی است. مهمترین عامل تاثیرگذار رونق ساخت و ساز است. تقاضای کابینت وابسته به تقاضای مسکن و ساخت و ساز آن است. یکی از تولیدکنندگان با سابقه مشهدی می گوید که به خاطر کاهش ساخت و ساز، طی سه ماه اول امسال فقط 2 واحد سفارش گرفته است که نسبت به یکی دو سال قبل خیلی کم است. البته یکی دیگر از همکارانش از شرایط نسبتا راضی است و می گوید که طی همین سه ماه، برای بیشتر از 10 واحد کابینت ساخته است.

به هر حال الان شرایط ایده آل نیست اما 6 تا 12 ماه آینده احتمالا شرایط متفاوت باشد. لذا اگر اکنون شروع کنید و تا انتهای سال مقدمات را فراهم کنید، می توانید از ابتدای سال آینده کسب و کار پررونقی را راه بیندازید. مخصوصا آن که برخی از تولیدی های کابینت به خاطر شرایط یکی دو سال اخیر به سراغ تولید محصولات مشابه، مثل کمد و میز رفته اند و با رونق ساخت و ساز، احتمالا شاهد خلاء در عرضه کابینت باشیم.
نظر خود را درباره «استخدام ام دی اف کار» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره استخدام ام دی اف کار فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.