زمان مطالعه: 2 دقیقه
افزایش سقف میاندوره سیمکارت همراه اول

افزایش سقف میاندوره سیمکارت همراه اول

میان دوره همراه اول و افزایش سقف آن به واسطه کدهای مشخص شده میسر میشود. اما اینکه چه کسی مشمول این سرویس میشود به چند فاکتور مختلف بستگی دارد که در این مطلب از

افزایش سقف میان دوره همراه اول

مشترک گرامی بدهی شما به سقف مجاز نزدیک شده است. برای جلوگیری از یک طرفه شدن، این امکان برای شما فراهم شده است تا در صورت مشمول بودن سقف قطع میان دوره خط خود را  افزایش دهید. در صورت تمایل به استفاده از این سرویس، می توانید با شماره گیری کد #117*10* از نحوه فعال سازی و قوانین مشمولیت آن مطلع شوید.دریافت این پیام به خط همراه اول شما به این معنا خواهد بود که سقف بدهی میاندوره شما نزدیک است و ظرفیت شما درحال تکمیل شدن است. این مورد میتواند باعث قطعی سیمکارت شما در شرایطی پیشبینی نشده است. شما با افزایش سقف بدهی سیمکارتتان درواقع میتوانید زمان بیشتری برای خودتان بپردازید.حتما توجه داشته باشید که پس از شماره‌گیری کد *10*117# باید نهایت سرعت را به خرج دهید، چراکه مراحل مختلف این فعال سازی خیلی سریع منقضی میشوند.

درصورت عدم رسیدگی به این موضوع ممکن است به مشکلاتی بخورید، یکی از کاربردهای این سرویس این است که در خارج از کشور و مثلا سرویس رومینگ را روشن میکنید، و به محض اینکه میان دوره به سقفش میرسد، موبایل و شبکه آن قطع میشود، شما میمانید در خارج از کشور و خط موبایلی که کار نمیکند!

این طرح طبق گفته سایت همراه اول ، با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین دائمی خوش حساب، سقف میان دوره این مشترکین را بر اساس ارزش شماره تلفن، امتیاز خوش حسابی، مبلغ قبوض پرداختی و مدت حضور در همراه اول افزایش میدهد. سقف قطع افزایش یافته برای مشترکین عضو طرح، به صورت خودکار و هر 3 ماه یکبار بر اساس امتیاز خوش حسابی و سابقه کارکرد مشترکین بروز رسانی میگردد.

امتیاز خوش حسابی

امتیاز خوش حسابی مشترکین دائمی، در هر دوره و بر اساس سابقه 10 ماه گذشته در قطع میاندوره و پایاندوره مشترکین و پرداخت به موقع صورت‌حساب محاسبه میگردد. بر این اساس، هر یک از مشترکین دائمی امتیازی بین 0 تا 100 دریافت خواهد کرد.امتیاز خوش حسابی یکی از فاکتورهای اصلی در میزان افزایش سقف قطع میاندوره برای مشترکین دائمی می باشد.

طرح برای چه کسانی قابل استفاده است

مشترکین دائمی در صورت برخورداری از سابقه خوش حسابی (حداقل امتیاز 60) و کافی بودن مبلغ قبوض پرداختی مشمول بهره‌مندی از این طرح می شوند و پیامکی مبنی بر امکان استفاده برای آنها ارسال میگردد. در صورت پاسخ مثبت به پیامک افزایش سقف قطع میان‌دوره، این طرح بدون هیچگونه هزینه ای برای او فعال می‌شود و سقف قطع میاندوره مشترک افزایش خواهد یافت. این طرح در حال حاضر به صورت رایگان به مشترکین دائمی ارائه می گردد.

این سرویس جهت استفاده مشترکین حقیقی می باشد که حداقل 6 ماه از فعالسازی یا تغییر نام خطشان گذشته باشد. همچنین مشترکینی که خطشان در وضعیت تقسط بدهی می باشد تا پایان مدت اقساط امکان استفاده از این سرویس را ندارند.

نکات و قوانین مهم

چنانچه بدهی شما از سقف قطع میان دوره بیشتر شود، پس از دریافت پیامک های اخطار، تلفن همراه شما یک طرفه خواهد شد. در این سرویس، امکان افزایش سقف قطع جهت جلوگیری از یک طرفه شدن خط فراهم شده است.

  • سقف قطع فعلی: سقف قطع فعلی شما جهت جلوگیری از یک طرفه شدن می باشد.
  • افزایش سقف قطع: بر اساس میزان کارکرد و امتیاز خوش‌حسابی شما، عددی به صورت دوره‌ای تعیین و در صورت فعال‌سازی توسط شما به سقف قطع اولیه اضافه می‌شود.
  • امتیاز خوش‌حسابی: این امتیاز بر اساس رفتار پرداخت و سوابق احتمالی قطع بدهی و وصل مجدد شما به صورت دوره‌ای محاسبه می‌شود.
  • چنانچه بدهی شما از سقف قطع میان دوره بیشتر نشده باشد، مشمول استفاده از این سرویس نمی‌شوید.
  • سقف قطع افزایش یافته، تنها در طول دوره و با هدف جلوگیری از قطع میان‌دوره قابل استفاده است و پرداخت قبض پایان‌دوره با هر مبلغی جهت جلوگیری از یک‌طرفه شدن ضروری می باشد.
  • در طول یک ماه فقط یک بار امکان افزایش و کاهش سقف قطع وجود دارد.
نظر خود را درباره «افزایش سقف میاندوره سیمکارت همراه اول» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره افزایش سقف میاندوره سیمکارت همراه اول فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.