زمان مطالعه: 2 دقیقه
مزدک میرزایی ؛ بیوگرافی + عکس

مزدک میرزایی ؛ بیوگرافی + عکس

بیوگرافی مزدک میرزایی و دلایل و ماجرای خروج مزدک میرزایی از ایران و پیوستنش به شبکه ایران اینترنشنال در لندن ، همه و همه در آسمونی
 

مزدک میرزایی ؛ بیوگرافی + عکس
مزدک میرزایی ؛ بیوگرافی + عکس


بیوگرافی مزدک میرزایی 

نام : مزدک

نام خانوادگی : میرزایی

سال تولد : 26 شهریور 1349

محل تولد : تهران

شغل : گزارشگر فوتبال

مزدک میرزایی متولد 26 شهریور ماه سال 1349 در تهران است . صدای وی از سال 1376 تا به امروز با بسیاری از بازی های ماندگار فوتبال عجین شده است و در سال 1384 نیز موفق به دریافت جایزه بهترین گزارشگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شناخته شد .

mazdak-mirzaei
mazdak-mirzaei

تحصیلات و رشته های فعالیت

مزدک میرزایی فارغ التحصیل مقطع دکتری حقوق بین الملل عمومی از دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات است در حالی که فارغ التحصیل لیسانس رشته صنایع چوب از دانشگاه آزاد کرج می باشد . وی علاوه بر گزارشگری فوتبال در مطبوعات و روزنامه هایی نظیر جام جم به نویسندگی و ترجمه مطالب ورزشی نیز می پردازد .

وی همچنین از سال 1376 که تنها 27 سال داشت به همراه جواد خیابانی در تیم گزارشگری بازی نانت و موناکو به همگان معرفی شد و توانست 10 دقیقه از این مسابقه را گزارش کند و سپس به عنوان گزارشگر رسمی در تلویزیون حضور یافت .

مزدک میرزایی در خصوص بهترین و خاطره انگیز ترین گزارش خود طی دوران گزارشگریش گفته است که بهترین گزارشش در بازی ایران و کره جنوبی اتفاق افتاد که رضا قوچان نژاد موفق شد تک گل صعود تیم ملی ایران را وارد دروازه کره جنوبی کند تا تیم ملی راهی جام جهانی 2014  شود .

مزدک میرزایی ؛ بیوگرافی + عکس
مزدک میرزایی ؛ بیوگرافی + عکس

حواشی زندگی مزدک میرزایی

مزدک همچنین در برنامه ویژه نوروز 94 در شبکه ورزش در گفتگویی صمیمی خود را فاقد هرگونه استعداد خاصی دانست و عنوان کرد:
اگر گزارشگر نمی‌شدم هیچ شغل دیگری توانایی انجامش را نداشتم . وی همچنین در طول اجرا دوازده ساله برنامه نود در دو قسمت از برنامه در نبود عادل فردوسی پور عهده‌دار اجرا این برنامه پر طرفدار شد.
از دیگر حواشی مزدک در طول حضور در اجرا می‌توان به حواشی اشاره کرد که محمد مایلی کهن برایش ایجاد می‌کرد ، که منجر به دفاع عادل فردوسی پور از وی در مقابل مایلی کهن در برنامه نود گردید.

همچنین پرویز مظلومی مربی وقت استقلال در سال 89 مزدک را به طرفداری از تیم پرسپولیس در طول پخش بازی‌های این تیم متهم کرد. مزدک همچنین گزارشگر اعزامی رسانه ملی به جام جهانی بیستم در برزیل بود.

mazdak-mirzaei
mazdak-mirzaei

پیوستن به ایران اینترنشنال

از دست دادن مجریان و گزارشگران فوتبال ، امری نیست که تنها یک بار در شبکه سه اتفاق افتاده باشد . خروج جواد خیابانی و پیوستن او به شبکه ورزش ، پیمان یوسفی و برنامه ورزش با مردم و همچنین خروج عادل فردوسی پور از این شبکه ، خبر خروج مزدک میرزایی از شبکه سه را تا حدودی قابل تحمل تر کرده است .

حال طبق اطلاعات و شایعه های منتشر شده پیوستن مزدک میرزایی به شبکه ایران اینترنشنال در شهر لندن می دهند که هنوز صحت و سقم این قضیه به اثبات نرسیده است و گمانه زنی ها همچنان بیشتر و بیشتر می شود . حال آنکه برخی از خبر گزاری ها خبر از حضور مزدک میرزایی و همسرش در ساختمان ایران اینترنشنال در تیر ماه سال 1398 می دهند .

بیشتر بخوانید :

مزدک میرزایی به انگلیس پناهنده شد؟
نظر خود را درباره «مزدک میرزایی ؛ بیوگرافی + عکس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مزدک میرزایی ؛ بیوگرافی + عکس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.