زمان مطالعه: 3 دقیقه
مازندارن ، دنیایی دیگر برای اقامت های کوتاه و بلند!

مازندارن ، دنیایی دیگر برای اقامت های کوتاه و بلند!

مازندران استانی مناسب اقامت های کوتاه و طولانی مدت است، در این پست از آسمونی متوجه میشوید چرا!

بر اساس تقسیمات کشوری و جداسازی گلستان از مازندران، این استان دارای 16 شهرستان به نام های آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، سوادکوه، قائمشهر، گلوگاه، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر است.

آب و هوای مازندران چگونه است؟

مازندران
مازندران

مازندران دارای جلگه های ساحلی بسیاری است و این میتواند به معنای کیفیت بالای محصولات کشاورزی در این ناحیه باشد. آب و هوای نسبتا معتدل مازندران، ارتفاع مناسب نسبت به سطح دریا و زیبایی این استان و دسترسی راحت آن، مازندران را تبدیل به مقصدی فوق‌العاده برای گردش و تفریح کرده است.

 

دسترسی به استان مازندران از جاده هراز بسیار راحت و سریع صورت میگیرد، بنابراین در یک چشم به هم زدن وارد دنیایی دیگر میشوید!

 

اقامت در مازندران

اجاره ویلا و اقامت در مازندران به خاطر دلایل فوق میتواند فکر خوبی باشد. چه اقامت یک شبه داشته باشید و چه ویلای خودتان را بخرید. هیچ کدام خالی از لطف نیست. اجاره ویلا در مازندران میتواند به روش سنتی بسیار طاقت فرسا و زمان بر باشد اما جدیدا موجرین به واسطه اینترنت خانه ها، ویلا ها، سوییت یا کلبه هایشان را به اجاره میگذارند و آسمونی تضمین میکند که شما به این صورت میتوانید ویلا ها را حتی قبل از رسیدن به مازندران ببینید و انتخاب کنید. در صورت تمایل حتی قبل از رسیدن به مازندران میتوانید ویلایی که برای اقامت یک یا چند شب خود انتخاب کردید را اجاره نیز بکنید.

خرید ویلا در مازندران نیز مزیت های خود را دارد. مازندران نسبت به دو استان گرگان و گیلان مناطق مسکونی بیشتری دارد و امکانات رفاهی به نسبت بهتر تقسیم شده اند. دسترسی محلی و حمل و نقل مناسب محلی نیز از مزایای این استان است؛ این ها همه امتیازات شهری و امکانات شهری بسیاری است که مازندران را برای اقامت دائم نیز مناسب میسازد.

خرید ویلا در مازندران با وجود نوسانات قیمت و پرطرفدار بودن این ناحیه برای خرید ویلا میتواند برگ برنده ای برای شما باشد، چه این ویلا را نگه دارید و چه بخواهید پس از مدتی آن را بفروشید. هیچ یک خالی از لطف نخواهد بود.

اجاره ویلا و سوییت در مازندران به چه شکل است؟

اجاره ویلا مازندران
اجاره ویلا مازندران

اصولا از گذشته هربار که به شمال کشور سفر میکردیم، ساعتها دنبال ویلا میگشتیم. با فرا رسیدن تعطیلات نیز وضعیت به صورتی میشد که هیچ ویلایی خالی نبود تا اجاره کنیم، یا اگر هم خالی میماند ما پیدایش نمیکردیم. پس کل سفر را در چادر مسافرتی به سر میبردیم.

اما با گذر زمان همه چیز ساده تر شده. امروزه اینترنت یکی از دلایل ساده تر شدن اجاره ویلا و سوییت است. اما در اینترنت هم خوب و بد بسیار است و از آنجایی که قابلیت بازدید مانند قبل وجود ندارد باید راه های ایجاد اعتماد دیگری از سوی مالکین ویلاها وجود داشته باشد که در این مطلب از آسمونی به شما توضیحات لازم را خواهیم داد.

مازندران چند مدل ویلا دارد؟

ویلا ساحلی ویلا جنگلی
ویلا ساحلی ویلا جنگلی

در مازندران انواع ویلا ها وجود دارد ولی دو نوع ویلای پرطرفدار هست که یکی ویلا ساحلی و دیگری ویلا جنگلی است. در مازندران این دو نوع ویلا بیشترین تقاضا را دارند، چراکه منظره آرامش بخش جنگل و ساحل چنان اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد که بافت شهری را کنار گذاشته و این دو را ترجیح میدهید. گاهی حتی انتخاب اینکه ویلا ساحلی داشته باشید یا ویلا جنگلی نیز سخت خواهد بود.

ویلا ساحلی چه مدل ویلایی است؟

ویلا ساحلی
ویلا ساحلی

ویلا ساحلی اصولا ویویی رو به دریا دارد و چیزی میان پنجره رویایی ویلای شما و دریا فاصله و مانع نیست. ویلاهای ساحلی در مناطق خلوت تر واقع هستند. در مازندران نیز بیشتر شهر ها ساحلی هستند بنابراین ویلاهای ساحلی در مازندران به وفور یافته میشوند. ویلاهای فریدونکنار و مناطقی از نوشهر، بندپی، محمودآباد، رامسر، بابلسر و رویان نیز به طور معمول ساحلی هستند اما نه تمام آنها. اما به هرحال داشتن ساحل شخصی خودتان هم صفای خودش را دارد!

ویلا جنگلی چه مدل ویلایی است؟

ویلا جنگلی مازندران
ویلا جنگلی مازندران

ویلا جنگلی نیز در دل سبزی، آرامش و سکوت جنگل واقع میشود که اصولا تعداد بسیاری نیز طرفدار چنین ویلاهایی هستند. دلیلش هم این است که آرامش یک ویلای جنگلی با هیچ چیز قابل قیاس نیست. قیمت ویلاهای جنگلی نسبت به ویلاهای ساحلی کمی پایین تر است و نقشه و مصالح مورد استفاده ساخت ویلاهای ساحلی و جنگلی با هم تفاوت دارند.

نظر خود را درباره «مازندارن ، دنیایی دیگر برای اقامت های کوتاه و بلند!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مازندارن ، دنیایی دیگر برای اقامت های کوتاه و بلند! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.