زمان مطالعه: 1 دقیقه
مدلینگ در مشهد

مدلینگ در مشهد

مدلینگ در مشهد همچون بسیاری از نقاط کشور در سال های اخیر پیشرفت وسیعی داشته است.

مدلینگ در مشهد همچون بسیاری از نقاط کشور در سال های اخیر پیشرفت وسیعی داشته است. در آسمونی با پیشرفت این صنعت در مشهد آشنا می شوید.

مدلینگ در مشهد

مدلینگ در مشهد
مدلینگ در مشهد

مشهد کلان‌ شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با 328 کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران بعد از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 این شهر با 3٬012٬090 تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران است. شهر مشهد در حوزهٔ رودخانهٔ کشف‌رود و در دشت مشهد بین کوه‌های هزارمسجد و بینالود گسترده شده‌است.

اقتصاد مشهد متکی به گردشگری مذهبی با تمرکز بر حرم امام رضا است. در کنار آن، وجود مراکز تجاری بزرگ و امکانات پزشکی قابل توجه، موجب رونق گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت در این شهر نیز شده‌است. شما نیز اگر قصد مدل شدن و ورود به دنیای مدلینگ را دارید، بایستی با شرایط فرهنگی و حد و مرز های کشور عزیزمان ایران کاملا آشنا باشید و علاوه بر این بایستی با دسته بندی انواع مدلینگ ها آشنا شوید.

موقعیت صنعت مدلینگ در مشهد

شهر بزرگ مشهد هم مانند تهران برای بسیاری از فعالیت ها بسترهای مناسب را دارد. این شهر بسیار گردشگر پذیر است و مراکز تجاری و فروشگاه ها می بایست برای ارائه بهتر کارهای خود از صنعت مدلینگ استفاده کنند. همانطور که مستحضر هستید انواعی از مراکز تجاری، فروشگاه های بزرگ و مغازه های بسیاری در سطح شهر مشهد به چشم می خورد. همچنین این شهر دارای تولیدی های بسیاری در صنعت پوشاک است و عرضه آنها نیاز به مدل دارد.

دسته بندی مدل ها

• مدلینگ خردسال
• مدلینگ نونهال
• مدلینگ نوجوان
• مدلینگ جوان
• مدلینگ بزرگسال
• مدلینگ ایرانی
• مدلینگ تجاری
• مدلینگ خاص

درآمد مدلینگ

 درآمد حاصل از شغل مدلینگ در ایران و خارج از کشور بستگی به شرایط مدل و میزان حرفه ای بودن مدل دارد. دنیای حرفه ای مدلینگ ایران در مقایسه با کشورهای غربی کاملا متفاوت است. و تا رسیدن به استاندارد های دنیا و هماهنگ کردن این استانداردها با کشور اسلامی مسیر زیادی را باید طی کنیم. هر مدل بر اساس شرایط ظاهری و فیزیکی خود و سبکی که ابداع میکند به درجه های مختلفی رتبه بندی میشود و بر اساس رتبه و سطح خود میزان درآمدش هم تغییر میکند.متاسفانه در بین جوانان جا افتاده که مدل بودن کار راحتی است.

نظر خود را درباره «مدلینگ در مشهد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
نمایش نظرات بیشتر
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدلینگ در مشهد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۵۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.