زمان مطالعه: 11 دقیقه
مراکز خرید مشهد

مراکز خرید مشهد

لیست مراکز خرید مشهد را باید تا قبل از سفر به این شهر مرور کرد تا از نحوه دسترسی و امکانات آنها آگاه شد. ما در اینجا لیست مراکز خرید مشهد را گردآوری کرده ایم.
در این مطلب می خوانید : [بستن]

شهر مشهد به علت دارا بودن جاذبه های گردشگری مختلف، سالانه میزبان گردشگران و مسافرین زیادی از اقصی نقاط ایران و دیگر کشورهای اسلامی میباشد. به همین دلیل مسئولین حوزه گردشگری شهر مشهد، راهکارهای متنوعی را برای جلب رضایت مندی گردشگران و ثبت خاطرات خوب در ذهن مسافران مشهد به کار گرفته اند. یکی از جاذبه های گردشگری شهر مشهد برای گردشگران و مسافرین این شهر زیارتی و سیاحتی، خرید سوغاتی در مراکز خرید مشهد میباشد که با توجه به اینکه شهر مشهد یکی از کلان شهرهای ایران به شمار می آید، این شهر دارای بازارهای بسیاری میباشد و در آن شما هر کالای را که نیاز داشته باشید میتوانید پیدا کنید. آسمونی در ادامه این پست به معرفی لیست کاملی از مراکز خرید مشهد می پردازد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق یکی از معروفترین مراکز خرید مشهد میباشد که در این مجتمع تجاری انواع لوازم خانگی ،چینی و بلور، صوت و تصویر، رایانه، تلفن همراه، کیف و کفش، پوشاک، صنایع دستی و لوازم لوکس و دکوری به فروش میرسد.

آدرس مشهد، انتهای بلوار خیام، بلوار بهارستان، مجتمع تجاری الماس شرق
تلفن 051-37113111
ساعت کاری 10 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری وصال مشهد

مجتمع تجاری وصال یکی از جدیدترین مراکز خرید مشهد میباشد که در این مجتمع تجاری انواع پوشاک ،برندهای پوشاک مردانه ،کیف و کفش ،آرایشی و بهداشتی ،لوازم خانگی و کادویی به فروش میرسد.

آدرس مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان، جنب مجتمع تجاری الماس شرق
تلفن 051-37115555
ساعت کاری 10 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری پروما مشهد

مجتمع تجاری پروما مشهد یکی از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای پروما در سطح کشور میباشد که در این مجتمع تجاری انواع مواد خوراکی، میوه، البسه، کیف و کفش، لوازم خانگی ،پوشاک ،زعفران، خشکبار و سوغات مشهد به فروش میرسد.

آدرس مشهد، ضلع شمال شرقی میدان جانباز ،مجتمع تجاری پروما
تلفن 051-37637401
ساعت کاری 9 صبح الی 24 شب

 

مجتمع تجاری آلتون مشهد

مجتمع تجاری آلتون مشهد جزء یکی از بلندترین و عظیم‌ترین ساختمان ها و همچنین لوکس ترین برج‌ها و مراکز خرید مشهد و ایران است و در این مجتمع تجاری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، چرم، کیف و کفش، تلفن همراه و کالاهای دیجیتال به فروش میرسد.

آدرس مشهد، بلوار دانشگاه، بین دانشگاه 22 و 23 ،مجتمع تجاری آلتون
تلفن 051-38491351
ساعت کاری 9:30 صبح الی 22 شب

 

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور از قدیمی‌ترین مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید مشهد میباشد که در 15 طبقه ساخته شده که تنها از 4 طبقه واحد تجاری تشکیل شده است. در این مجتمع تجاری انواع پوشاک، کیف و کفش، خوراکی ها، اقلام مذهبی و انواع سوغات مشهد به فروش میرسد.

آدرس مشهد، ضلع جنوب غربی میدان شریعتی (تقی آباد)، جنب خیابان کوهسنگی 2 ،مجتمع تجاری زیست خاور
تلفن 051-38524673
ساعت کاری 9:30 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری آسمان مشهد

مجتمع تجاری آسمان یکی از جدیدترین مجتمع های تجاری شهر مشهد میباشد که در این مجتمع تجاری انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم لوکس به روز به فروش میرسد. مجتمع تجاری آسمان دارای پارکینگ 18 طبقه‌ای و یکی از بزرگترین پارکینگ‌های طبقاتی مراکز خرید مشهد میباشد.

آدرس مشهد، میدان 17 شهریور ،مجتمع تجاری آسمان
تلفن 051-333496020
ساعت کاری 8 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مجتمع تجاری تفریحی ویلاژ توریست یکی از مجتمع های خوب در بین مراکز خرید مشهد به شمار میرود. در این مجتمع تجاری انواع برندهای خوب لباس، کیف و کفش، شال و روسری وجود دارد و دارای شهربازی به وسعت 5000 متر مربع میباشد.

آدرس مشهد، ابتدای جاده طرقبه، ویلاشهر، مجتمع تجاری تفریحی ویلاژتوریست
تلفن 051-35510956
ساعت کاری 10 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری کیان سنتر 1

مجتمع تجاری کیان سنتر یکی از مجتمع های پر رفت و آمد شهر مشهد میباشد. در این مجتمع تجاری انواع پوشاک، لوازم تزئینات و دکوراسیون به فروش میرسد.

آدرس مشهد، بلوار جانباز، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی ،مجتمع تجاری کیان سنتر
تلفن 051-36144362
ساعت کاری 8 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری کیان سنتر 2

پس از موفقیت مرکز خرید کیان سنتر یک در جذب شهروندان و زائران شهر مشهد ،مجتمع تجاری کیان سنتر 2 در روبروی مجتمع تجاری کیان سنتر 1 ساخته شد. در این مجتمع انواع برندهای پوشاک، دکوراسیون و همچنین هایپر مارکت باما و شهربازی قرار دارد.

آدرس مشهد، بلوار جانباز، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی ،مجتمع تجاری کیان سنتر
تلفن 051-36144414
ساعت کاری 8 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری نیکا مشهد

مجتمع تجاری نیکا یکی از مجتمع های تازه تاسیس شهر مشهد میباشد که در کنار مراکز خرید مشهد همچون پروما و پاژ ساخته شده است و در این مجتمع انواع پوشاک با برندهای معروف به فروش میرسد.

آدرس مشهد، ضلع شمال شرقی میدان جانباز ،جنب مجتمع تجاری پروما ،مجتمع تجاری نیکا
تلفن 051-37669522
ساعت کاری 9 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری آرمان

مجتمع تجاری آرمان یکی از بزرگترین و مدرنترین مجتمع‌های تجاری، تفریحی و اقامتی مشهد در نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام میباشد و در این مجتمع انواع پوشاک، لوازم خانگی، کیف و کفش، سوغاتی های مشهد و غیره به فروش میرسد.

آدرس مشهد ،خیابان نواب صفوی ،نرسیده به بلوار وحدت ،مجتمع تجاری آرمان
تلفن 051-33390000
ساعت کاری 9 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری کاسپین مد مشهد

مجتمع تجاری کاسپین مد یکی از شیکترین مراکز خرید مشهد بشمار میرود و در این مجتمع تجاری برندهای معروف و جهانی مثل مانگو، اسپرینگ فیلد، دبنهامز، دیزل، جیوکس و… قرار دارند.

آدرس مشهد ،بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر، مجتمع تجاری کاسپین مد
تلفن 051-37678661
ساعت کاری 8 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری کامپیوتر تک مشهد

مجتمع تجاری کامپیوتر تک اولین مجتمع های تخصصی حوزه کامپیوتر در شهر مشهد میباشد و در این مجتمع تجاری انواع کامپیوتر، لپ تاپ ،لوازم جانبی ،خدمات کامپیوتری و تعمیرات با بهترین قیمت و کیفیت ارائه میگردد.

آدرس  مشهد ،بلوار دستغیب، نرسیده به بلوار خیام، مجتمع کامپیوتر تک
تلفن 051-37612541
ساعت کاری 9 صبح الی 14 ظهر و عصر 17 الی 22 شب

 

مجتمع تجاری کامپیوتر تابان مشهد

مجتمع تجاری کامپیوتر تابان یکی از مراکز خرید مشهد میباشد که در پنج طبقه ساخته شده است و در این مجتمع تجاری انواع کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، موبایل و لوازم جانبی به فروش میرسد.

آدرس مشهد، بلوار شهید صادقی (سازمان آب)، بین صادقی 17 و 19 ،مجتمع تجاری کامپیوتر تابان
تلفن 051-37284427
ساعت کاری 9 صبح الی 22 شب

 

مجتمع تجاری اکسین مشهد 

مجتمع تجاری اکسین (اکسین) یکی دیگر از مراکز خرید زیبا و مدرن و همچنین تازه تاسیس شهر مشهد میباشد و در این مجتمع تجاری انواع طلا و جواهر، برندها و مارک های معتبر، لوازم خانگی، موبایل، صوت و تصویر، پوشاک، لوازم عروس و داماد، آرایشی ،فست فود و کافی شاپ قرار دارد.

آدرس  مشهد، شهرک غرب (قاسم آباد)، چهارراه مخابرات ،مجتمع تجاری اکسین
تلفن 051-36638430
ساعت کاری 8 صبح الی 22 شب

 

مجتمع تجاری مجد مشهد

مجتمع تجاری اداری مجد یکی از مجتمع های معروف مشهد میباشد که این مجتمع تجاری بورس انواع لوازم آرایشی ،لوازم خرازی و لوازم تحریر در شهر مشهد است. این مجتمع در فاصله سه کیلومتری از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد.

آدرس مشهد، بلوار شهید قرنی ،حدفاصل چهارراه ابوطالب و چهارراه شهید مطهری (چهارراه میدان بار)
تلفن -
ساعت کاری 9 صبح الی 22 شب

 

مجتمع تجاری زمرد مشهد

مجتمع تجاری زمرد و مجتمع تجاری یاقوت ،دو مجتمع در کنار یکدیگر میباشند که همه روزه مورد استقبال بازدیدکنندگان شهر مشهد قرار میگیرد و در این دو مجتمع تجاری انواع لوازم خانگی، صوت و تصویر، کیف و کفش، پوشاک و لوازم لوکس و دکوری به فروش میرسد.

آدرس مشهد ،میدان اول بلوار صیاد شیرازی ،مجتمع تجاری زمرد
تلفن -
ساعت کاری 9 صبح الی 22 شب

 

مجتمع تجاری اداری سلمان مشهد

مجتمع تجاری اداری سلمان یکی از پیشرفته ترین برج های شهر در بین مراکز خرید مشهد میباشد که در این مجتمع تجاری انواع پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، زیور آلات، کامپیوتر و لوازم جانبی به فروش میرسد.

آدرس مشهد ،تقاطع خیابان سلمان فارسی و خیابان راهنمایی ،مجتمع تجاری سلمان
تلفن 051-38481010
ساعت کاری 9:30 صبح الی 22:30 شب

 

مجتمع تجاری اداری پاژ مشهد

مجتمع تجاری اداری پاژ که به آن مرکز بین المللی مالی اقتصادی مشهد میگویند ، یکی از مجموعه های عظیم اقتصادی با زیر بنای بالغ بر 130 هزار مترمربع در شهر مشهد میباشد. مجتمع تجاری اداری پاژ از بخش های مختلف اداری ،فروشگاهی و سرگرمی تشکیل شده است.

آدرس مشهد، ضلع شمال غربی میدان جانباز ،مجتمع تجاری اداری پاژ
تلفن 051-37057500
ساعت کاری 9:30 صبح الی 22:30 شب

 

بازار مرکزی مشهد

بازار مرکزی مشهد از مراکز خرید پر‌طرفدار و پر‌رونق شهر مشهد میباشد و در این بازار انواع سوغات مشهد مثل زرشک، زعفران، مهر و جانماز و سجاده و انگشترهای فیروزه و عقیق، انواع پوشاک، بدلیجات، لوازم بهداشتی و آرایش و فرش به فروش میرسد.

آدرس مشهد ، چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر رضوی ،بازار مرکزی مشهد
تلفن 051-32222571
ساعت کاری

9 صبح الی 24 شب

 

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد یکی از بازار‌های قدیمی در بین مراکز خرید مشهد میباشد که در دو طبقه ساخته شده است به شمار میرود و طول این بازار قدیمی شهر مشهد نزدیک به یک کیلومتر میباشد. در بازار رضا مشهد انواع سوغات مشهد از قبیل سجاده، مهر، تسبیح، انگشتر فیروزه و عقیق، عطر، زعفران، زرشک، نبات و انواع ادویه به فروش میرسد.

آدرس مشهد، ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس (فلکه آب) ،بازار رضا
تلفن -
ساعت کاری

9 صبح الی 24 شب

 

بازار فردوسی یک مشهد

بازار فردوسی مشهد یکی از بازارهای پربازدید شهر مشهد به شمار می آید. تنوع زیاد در محصولات عرضه شده در مجتمع تجاری فردوسی مشهد همراه با قیمت نسبتا پایین کالاها باعث استقبال از این مجتمع گردیده است. در این مجتمع انواع سیسمونی نوزاد و لباس کودک ،پوشاک آقایان و خانم‌ها ،بورس مانتو، روسری ،لوازم عروس و داماد، ساعت ،طلا و جواهر و بدلیجات به فروش می‌رسد.

آدرس مشهد، انتهای بلوار مفتح، نرسیده به میدان مفتح ،بازار فردوسی یک
تلفن 051-32513001
ساعت کاری

 9 صبح الی 23 شب

 

بازار گوهرشاد مشهد

بازار گوهرشاد یکی از بازارهای معروف و قدیمی شهر مشهد میباشد که در این بازار انواع لوازم برقی و خانگی، بلور و کریستال، پارچه، عطر و ادکلن، کفش، سیسمونی نوزاد، لوازم‌التحریر ، اسباب بازی و سوغات شهر مشهد به فروش میرسد.

آدرس مشهد ،بلوار شهید صادقی، خیابان سازمان آب ،بین میدان راهنمایی و چهارراه ششصد دستگاه ،بازار گوهرشاد
تلفن 051-37253744
ساعت کاری

9 صبح الی 13:30 ظهر و 16:30 عصر الی 23 شب

 

بازار جنت مشهد

بازار جنت یکی از بازارهای قدیمی مشهد در اطراف حرم مطهر رضوی میباشد که در این بازار انواع پوشاک و کیف و کفش به فروش میرسد.

آدرس  مشهد، خیابان چمران، نرسیده به میدان سعدی، خیابان جنت
تلفن -
ساعت کاری

 9 صبح الی 22 شب

 

بازار بین المللی سپاد مشهد

بازار بزرگ بین المللی سپاد مشهد یکی از بازارهای شهر مشهد میباشد که در کنار مجتمع های تجاری الماس شرق و مجتمع وصال قرار دارد و در آن انواع سوغاتی های شهر مشهد به فروش میرسد.

آدرس مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی ،بازار بین المللی سپاد
تلفن 051-37113111
ساعت کاری

 9 صبح الی 22 شب

 

پاساژ 17 شهریور مشهد

بازار هفده شهریور مشهد مشتمل بر تعداد زیادی پاساژ و فروشگاه عمدتا فعال در زمینه فروش انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌گانه، لباس زیر، مانتو و روسری و لباس‌های مجلسی می‌باشد.

آدرس  مشهد، میدان هفده شهریور
تلفن -
ساعت کاری

 9 صبح الی 22 شب

 

پاساژ کتاب مهتاب مشهد

پاساژ کتاب مهتاب یکی از پاساژهای قدیمی فروش کتاب در شهر مشهد میباشد که در این پاساژ انواع کتب داخلی و خارجی یافت میشود.

آدرس مشهد، ابتدای خیابان سعدی، پاساژ مهتاب
تلفن -
ساعت کاری 8:30 صبح الی 20 شب

 

پاساژ قسطنطنیه مشهد

پاساژ قسطنطنیه یکی از مراکز خرید قدیمی مشهد است که در آن انواع پوشاک ،مانتو‌ها در سایز‌های مختلف ،انواع کیف، کفش و روسری به فروش میرسد.

آدرس  مشهد، خیابان احمدآباد، خیابان رضا، رضا 1 ،پاساژ قسطنطنیه
تلفن -
ساعت کاری  10 صبح الی 22 شب

 

مجتمع تجاری خورشید مشهد

مجتمع تجاری خورشید یکی از شیک ترین پاساژها و مراکز خرید مشهد می‌باشد که در یکی بهترین و پر رفت و آمد ترین نقاط شهر مشهد قرار دارد. در این مجتمع تجاری انواع پوشاک، کیف، شال و روسری و لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش میرسد.

آدرس  مشهد، بلوار احمدآباد، روبروی سه راه راهنمایی ،مجتمع تجاری خورشید
تلفن 051-38444658
ساعت کاری 9 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری نصر مشهد

مجتمع تجاری نصر یکی از پاساژهای نزدیک به هتل های مشهد میباشد که میتواند برای مسافرین گزینه خوبی برای خرید پوشاک و لوازم ضروری باشد.

آدرس مشهد، حاشیه میدان توحید ،مجتمع تجاری نصر
تلفن 051-38444658
ساعت کاری  9 صبح الی 22 شب

 

مجتمع تجاری ابریشم مشهد

مجتمع تجاری ابریشم یکی از مجتمع های تجاری منطقه شهرک غرب مشهد میباشد که در آن انواع پوشاک و لوازم آرایشی به فروش میرسد.

آدرس مشهد ،شهرک غرب (قاسم آباد)، بلوار حجاب، میدان حجاب ،مجتمع تجاری ابریشم
تلفن 051-38444658
ساعت کاری 10 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری آبان مشهد

مجتمع تجاری آبان بعنوان یکی از بزرگترین مجتمع های بلوار هاشمیه مشهد میباشد که در این مجتمع تجاری و اداری انواع برندها و هایپر مارکت بزرگ هایپرمی قرار دارند. این مجتمع تازه تاسیس در حال حاضر از فروشگاه های کمتری برخوردار هست که در حال تکمیل شدن میباشد.

آدرس  مشهد ،بلوار هاشمیه ،نبش هاشمیه 6 ،مجتمع تجاری آبان
تلفن 051-38843224
ساعت کاری 10 صبح الی 23 شب

 

مجتمع تجاری آرمیتاژ مشهد

مجتمع تجاری آرمیتاژ یکی از مجتمع های زیبا و شیک در میان مراکز خرید مشهد میباشد که در خیابان طبرسی منتهی به حرم مطهر رضوی قرار دارد. این مجتمع یکی از جدیدترین مجتمع های تجاری شهر مشهد محسوب میگردد.

آدرس مشهد ،بلوار طبرسی ،نبش طبرسی 29 ،مجتمع تجاری آرمیتاژ
تلفن -
ساعت کاری 10 صبح الی 22 شب

 

مجتمع تجاری اطلس مشهد

مجتمع تجاری اطلس جامع‌ترین مرکز تخصصی جهیزیه و لوازم منزل کشور میباشد که جز یکی از مراکز خرید مشهد قرار گرفته است. این مجتمع که به زودی افتتاح میشود یکی از بزرگترین مجتمع های تجاری شهر مشهد محسوب میگردد.

آدرس مشهد ،میدان حافظ ،نبش کوشش 39 ،مجتمع تجاری اطلس
تلفن 051-37017
ساعت کاری 10 صبح الی 22 شب

 

مشهد مال 

این برج 23 طبقه با 90 متر ارتفاع، دارای واحدهای تجاری، هتل 5 ستاره، شهربازی سرپوشیده، هایپرمارکت، سالن‌های سینما، دفترهای اداری، و پارکینگ‌ طبقاتی است.

آدرس مشهد، بلوار سجاد، نبش چهارراه خیام (تقاطع خیام و سجاد)
تلفن 051-37624457
ساعت کاری 10 صبح الی 22 شب

 

بازار طلافروشان مشهد

همان‌طور که از نامش پیدا است، این بازار عرضه‌کننده طلا و جواهرات است.

آدرس مشهد، خیابان امام خمینی، خیابان مدرس
تلفن -
ساعت کاری 9 صبح الی 9شب

 

مجتمع تجاری مروارید شرق

این مجتمع 4 طبقه شامل واحدهای تجاری و اداری، تالار، و رستوران است.

آدرس

مشهد، انتهای بلوار خیام

تلفن 051-37530008
ساعت کاری 9 صبح الی 9شب

 

بازار عباس قلی خان 

این بازار روباز دارای قدمتی زیادی است که در کنار قدیمی‌ترین مدرسه علمیه مشهد قرار دارد. کالاهای برقی، صوتی و تصویری با قیمت مناسب در این بازار عرضه می‌شود. علاوه بر کالاهای مذکور هر آنچه که در نظر داشته باشید در این بازار یافت می‌شود.

آدرس

مشهد، خیابان نواب صفوی

تلفن -
ساعت کاری 9 صبح الی 9شب

 

نظر خود را درباره «مراکز خرید مشهد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مراکز خرید مشهد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.