زمان مطالعه: 1 دقیقه
ازدواج با فردی خسیس

ازدواج با فردی خسیس

ازدواج با فردی خسیس-marrying a stingy personاین درد بی درمان است . . .اجازه بدهید همین اول داستان، آخرش را بگویم و آن...
ازدواج با فردی خسیس-marrying a stingy person
ازدواج با فردی خسیس-marrying a stingy person

ازدواج با فردی خسیس-marrying a stingy person این درد بی درمان است . . . اجازه بدهید همین اول داستان، آخرش را بگویم و آن هم اینکه خساست درمان ندارد یعنی نمی شود فرد خسیس را با روان درمانی و حتی قرص و دارو به فردی دست و دلباز تبدیل کرد. بنابراین تشخیص این ویژگی آن هم در زمان درست خودش می تواند در روند تصمیم گیری برای میوه‌ها و غذاهای باقی‌مانده غر می‌زند. او حتی علاقه‌ای به رفت و آمد و دعوت کردن خانواده‌ی خود نیز ندارد. اگر در انتخاب همسر آینده خود شک دارید از مشاور کمک بگیرید.   نوشته خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

نظر خود را درباره «ازدواج با فردی خسیس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ازدواج با فردی خسیس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.