زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی ماریو گومز

بیوگرافی ماریو گومز

ماریو گومزبیوگرافی ماریو گومز ؛ مهاجم بازنشسته فوتبال آلمان /  اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی به...

بیوگرافی ماریو گومز ؛ مهاجم بازنشسته فوتبال آلمان /  اختصاصی آسمونی – مهدی زارعی

  به گزارش آسمونی ،  ماریو گومز ، مهاجم 33 ساله اشتوتگارت و تیم ملی آلمان، پس از یازده سال تجربه حضور در مانشافت، تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت.

نام: ماریو گومز گارسیا

متولد: 10 جولای 1985

افتخارات فردی ترکیه با 26 گل( 16-2015) به گزارش آسمونی ،  ماریو گومز در بایرن موفق شد در سال 2010 لیگ و جام حذفی را تصاحب کند. در همان سال بایرن تا فینال لیگ قهرمانان نیز صعود کرد اما در دیدار پایانی(2-0) مغلوب اینتر شد. سه سال بعد، او و بایرن باز هم لیگ و جام حذفی را فتح کردند. در حالی که برای دومین بار پیاپی به فینال لیگ قهرمانان صعود کردند  این بار برخلاف فینال 2012 مقابل چلسی، در فینال برنده شدند و سه گانه بایرن در حالی تکمیل شد که حالا با حضور مردانی چون توماس مولر و ماریو مانژوکیچ و در کنار مهره هایی هجومی چون آرین روبن و فرانک ریبری، گومز فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اصلی تیم به دست نمی آورد. گومز که در سه فصل ابتدایی حضور خود در بایرن، هرگز کمتر از 45 بازی در یک فصل انجام نداده بود، در آن فصل تنها 32 بار برای بایرن به میدان رفت. با این حال در مجموع چهار سال، آمار 75 گل در 115 مسابقه را برای بایرن برجای نهاد. فیورنتینا( 2013 تا 2015)، بشیکتاش( 16-2015 به صورت قرضی)، ولفسبورگ(18-2016) و اشتوتگارت دیگر تیمهای گومز بودند. در حالی که به جز فصل درخشان بشیکتاش و کسب آقای گلی لیگ ترکیه، دیگر آمار قابل توجهی از ماریو گومز به جای گذاشته نشد. شاید زمان خداحافظی او از فوتبال نیز به زودی فرا رسد.

نظر خود را درباره «بیوگرافی ماریو گومز» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی ماریو گومز فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.