زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی سریال میر از ایست تون

معرفی سریال میر از ایست تون

موضوع اولیه این سریال را می توان پرونده های دختران نوجوانی دانست که به همراه دوستان خود از خانه خارج شده اند و دیگر به خانه باز نگشته اند ؛ دانست .

اختصاصی آسمونی نوشته مرجان دلپسند

#معرفی سریال میر از ایست تون محصول سال 2021 امریکا#

پدیده بیوه های جوان و دخترانی که در سنین کم مادر می شوند. یکی از موضوعاتی است که امروزه گریبانگیر برخی دختران در سنین نوجوانی یا کوچکتر  شده است. این موضوع مربوط به تمامی کشورهای دنیا می باشد. دخترانی که در سن نوجوانی طعم مادر شدن را می چشند. دخترانی که به جای گردش و گشت و گذار با دیگر هم سن و سالان خود درگیر مسائل و روابطی می کند که کمتر بتوانند جذابیت های دوران نوجوانی را تجربه کنند.شاهد این ادعا را نیز می توان ترین دختر نوجوان این مجموعه  دانست که  صاحب فرزندی شده . آن هم در حالی که خود هنوز تحت سرپرستی پدر  می باشد و درآمد و شغلی ندارد؛ موضوعی که در سریال "میر از ایست تون" با ژانری اکشن و پلیسی به آن پرداخته شده است ‌.

معرفی سریال میر از ایست تون
معرفی سریال میر از ایست تون

این سریال محصول سال 2021 کشور آمریکا است . سریالی که موضوع اولیه آن را می توان پرونده های دختران نوجوانی دانست که به همراه دوستان خود از خانه خارج شده اند و دیگر به خانه باز نگشته اند ؛ دانست . دخترانی مفقود شده ای که خانواده هایشان هنوز چشم به راه بازگشت آنها به خانه و خانواده هستند و تعدادشان هم کم نیست . شاهد این ادعا را نیز می توان تصاویری از اعلامیه هایی دانست که تقریبا در تمام در و دیوارهای این شهر کوچک نیز دیده می شود و مژدگانی هایی که شاید قرار نیست هیچ وقت به یابندگان آنها پرداخت شود. شهری که تمام شهروندانش گویی داستان و  ماجرایی برای تعریف کردن دارد. کاراگاه میر که او را نام "شاهین" نیز می شناسند به نظر می رسد که با تمام مشکلات آنها آشناست و شخصیتی مورد اعتماد برای آنها می باشد. تا جایی که برای رسیدگی به کوچکترین امور زندگی خود می توانند شبانه روز با او در تماس باشند. 

mare-of-easttown
mare-of-easttown

شخصیت اصلی این سریال را می توان کارآگاه میر شیهان" با بازی" کیت الیزابت وینسلت" دانست .کاراگاهی که  مسئول رسیدگی به قتل های محلی و جرایم مربوط به مواد مخدردر شهر کوچک خود می باشد.   همچنین خود او  نیز به نظر می رسد که زندگی توام با آرامش ندارد .کاراگاهی که قرار است آرامش و آسایش را برای خانواده های فقیر شهرک شرقی فراهم نماید تا بنیان خانواده های آنها بدون دغدغه و از هم گسستگی از هم نپاشد . اما خودش در زندگی شخص اش دچار از هم گسیختگی هایی عاطفی است . تا حدی که تمام وقت خود را صرف شغلش می کند.این سریال مملو از داستانها و اتفاقات متنوع و بعضا تکان دهنده است که بعدها در قسمت های بعدی این سریال می توان بیشتر به آن پی برد. این سریال را می توانید از شبکه فیلیمو تماشا نمایید .

نظر خود را درباره «معرفی سریال میر از ایست تون» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی سریال میر از ایست تون فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.