زمان مطالعه: 3 دقیقه
با کمتر از 300,000 تومان سه روز مهمان مانلی پرواز باشید

با کمتر از 300,000 تومان سه روز مهمان مانلی پرواز باشید

تا بحال برایتان پیش آمده که هنگام خرید از آژانس های هواپیمایی در تردید باشید آیا برایتان پیش آمده که با وجود...

تا بحال برایتان پیش آمده که هنگام خرید از آژانس های هواپیمایی در تردید باشید آیا برایتان پیش آمده که با وجود گران بودن تور های مسافرتی در فصل نوروز تور ارزان و معتبر خریداری کنید در ادامه مطلب به توضیحات مانلی توجه ویژه ایی  داشته باشید. شما میتوانید با اطمینان خاطر و تنها با کمتر از 300000 تومان سه روز مهمان مانلی پرواز باشید و ایام خوشی را در فصل نوروز در کنار خانواده سپری کنید و حالا باید بدانید آژانس هواپیمایی مانلی پرواز با بیش از یک دهه تجربه تور های با کیفیت خود را به دلیل ارزانی از ارزش کیفی آن کم نمیگذارد و دلیل این ارزانی مانلی این است که همه ساله بلیط های چارتر خود را باقیمت کمتری مستقیم از ایر لاین های معتبر خریداری میکند و همچنین نماینده مستقیم بیش از 2000 هتل در سرار دنیا میباشد و میتوانید بهترین ارائه نرخ را در فروش تور های نوروزی ایجاد نمایید. لازم به ذکر است که تورهای ارزان مانلی پرواز شامل  تور ارزان مشهد - تور ارزان کیش – تور ارزان استانبول – تور ارزان دبی – تور ارزان تایلند – تور ارزان مالزی – تور ارزان ارمنستان – تور ارزان آنتالیا - و سایر تور های ارزان میباشد.

با کمتر از 300,000 تومان سه روز مهمان مانلی پرواز باشید
با کمتر از 300,000 تومان سه روز مهمان مانلی پرواز باشید

تور ارزان دبی

تعطیلات نوروز شما در دبی برای مانلی برنامه ریزی شده و با 4 پرواز امارات – ماهان – قشم ایر – العربیه در چهار تایم متنوع پروازی میتوانید در آسمان دبی خاطراتی فراموش نشدنی را در نوروز 96 با مانلی رقم بزنید. لازم به ذکر است که این تور ها متناسب با بودجه بندی شما در نظر گرفته شده است و حتی با کمترین نرخ میتوانید با تور ارزان دبی لذت ببرید. ما منتظرشما مسافرین عزیز نوروزی که قصد سفری با آرامش خاطر دارید هستیم.

شماره تماس : 02188103828

manliparvaz-short-journey
manliparvaz-short-journey

تور ارزان استانبول

در ابتدا لازم به ذکر است قبل از معرفی تورهای ارزان استانبول به شناختن هر چه بهتر شهر استانبول بپردازیم ,با توجه به اینکه استانبول بزرگترین شهر ترکیه است و مرکز فرهنگی و تجاری این کشور است، مانلی پرواز تور ارزان استانبول را با چارتر مستقیم چهار پرواز روزانه به استانبول در چهار تایم پروازی مختلف و گارانتی بیش از 50 هتل نزدیک میدان تکسیم و آکسارای با نرخ مستقیم وبدون واسطه ارائه میدهد.

شماره تماس : 02188103828

با کمتر از 300,000 تومان سه روز مهمان مانلی پرواز باشید
با کمتر از 300,000 تومان سه روز مهمان مانلی پرواز باشید

تور ارزان کیش

نوروز امسال با در اختیار داشتن نمایندگی 15 هتل در جزیره کیش از قبیل هتل داریوش – هتل مارینا – هتل شایگان – هتل ترنج – هتل شایان – هتل جام جم – هتل مریم – هتل هلیا – هتل ایران – هتل پارمیس – هتل تماشا – هتل فلامینگو – هتل آرامیس –هتل پارسیان – هتل آفتاب و... حتی تور های لوکس مورد نظر شما را با نرخ استثنایی و غیر قابل رقابت عرضه مینماید. جزیره کیش از جاذبه های گردشگری ایران میباشد که در جنوبی ترین نطقه از خاک ایران در کنار خلیج همیشه فارس قرار دارد, و سالانه گردشگران بسیاری برای تماشای این جزیره زیبا و هم از حیث تفریح سفر میکند. تور هایی که برای جزیره کیش موجود میباشد بسیار متنوع هستند برای نمونه می توان به مکانهایی از قبیل تفریحات آبی و مراکز خرید وانتخاب هتل های لوکس پرداخت و با بهره مفید از جاذبه های کیش سفر را به کام خود شیرین کنید.

شماره تلفن : 02188556064

manliparvaz-short-journey
manliparvaz-short-journey

تور ارزان مشهد

با توجه به محدود بودن ظرفیت قطار در ایام نوروز 96 پیش فروش از اواسط بهمن 95 شروع میشود و مانلی پرواز به چارتر کردن تعدادی از قطار های زجاء و سفیر ریل این امکان را به شما میدهد با نرخی مناسب تور های نوروز امسال را از لحظه سال تحویل تا پایان تعطیلات نوروز مسافران عزیز و زائران علی بن موسی الرضا قرار دهد. قابل ذکر است که مانلی پرواز به دلیل بودجه نرخی، برای ارزان تر سفر کردن شما در نظر گرفته نوعی از تور های ترکیبی میباشد که رفت آن با هواپیما و برگشت آن با قطار انجام میشود را برای نوروز 96 دراختیار شما قرار خواهد داد. توجه : برای مسافران عزیز که قصد سفر با هوپیمایی ماهان و ایران ایر را دارند به دلیل محدود بودن ظرفیت پرواز ها و حجم تقاضا برای رزرو زود تر اقدام به عمل آورید.

شماره تلفن : 02188556064

نظر خود را درباره «با کمتر از 300,000 تومان سه روز مهمان مانلی پرواز باشید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره با کمتر از 300,000 تومان سه روز مهمان مانلی پرواز باشید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.