زمان مطالعه: 6 دقیقه
هنوز هم میشه با 300 هزار تومان یه سفر خوب نوروزی داشته باشید

هنوز هم میشه با 300 هزار تومان یه سفر خوب نوروزی داشته باشید

تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای مسافرت است و بهتر است برای اینکه در وقت و هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شود با...

تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای مسافرت است و بهتر است برای اینکه در وقت و هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شود با تورهای گردشگری سفر کنید. مانلی پرواز با یک دهه تجربه کار تخصصی در زمینه گردشگری این بار تور تور ترکیه نوروز 96 را در پکیجهای تخصصی خود به ثبت رسانده است.

تور ترکیه نوروز 96 : شاید براتون این سوال پیش اومده که چرا تور ترکیه اینهمه طرفدار داره و بقول خیلی ها این روزها روی بورسه و از اولین گزینه های انتخابی برای گردشگرها محسوب میشه؟ در جواب این سوالتون باید بگیم اگه تمام ترفندها و تلاش های دولت ترکیه رو برای رونق صنعت گردشگری نادیده بگیریم ، دیگه نمیشه از حق بگذریم و باید صادقانه بگیم که ترکیه کشور زیباییه . طبیعت ترکیه واقعا تماشاییه . 4 فصلی بودن یکی از مهم ترین جاذبه های ترکیه بشمار میاد و باعث میشه هیچوقت خالی از گردشگر نباشه . گردشگری ترکیه محدود به یه شهر یا منطقه خاص نمیشه و تقریبا هر منطقه جاذبه هایی برای توریست ها داره .شهرهای ساحلی ترکیه که بیشتر دارای تفریحات ساحلی می باشد فصل شلوغی آن تابستان و بهار می باشد. لازم به ذکر است ترکیه سالانه نزدیک 23 میلیون توریست جذب می کنه که حدود 4 درصد انها ایرانی هستند یعنی سالی حدود یک میلیون ایرانی به ترکیه می رود و این کشور در زمینه جذب توریست بسیار موفق بوده است. تور ترکیه نوروز 96 یکی از پکیجهای اصلی و تخصصی مانلی می باشد . مخصوصا تور استانبول تور آنتالیا و تور ازمیر اصلی ترین مقاصد نوروز 96 ما می باشد . کارشناسان خبره ی مانلی در بیشتر ساعت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

manliparvaz-1
manliparvaz-1

تور استانبول نوروز 96 : برای رفتن به استانبول در تعطیلات نوروز اگر میخواهید برنامه ریزی داشته باشید و همه چی طبق برنامه پیش برود باید از همه ی هزینه های سفر اطلاع پیدا کنید.مانلی شما را از نرخ تور استانبول نوروز 96 و هتل های استانبول نوروز 96  مطلع میسازد تور استانبول نوروز 96 : 7 شب و 8 روز اقامت در هتل ، شروع قیمت از 1.990.000 تومان با پرواز ایران ایر و با خدمات ، صبحانه - ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان – گشت شهری و بیمه مسافرتی. شروع تور از 25 اسفند تا 16 فروردین می باشد.

manliparvaz-2
manliparvaz-2

تور آنتالیا نوروز 96 : حتما میدونین تور آنتالیا ویژه نوروز ، از تورهای مورد علاقه ایرانی هاست ، دلایل مختلفی واسه انتخاب این تور هست اما مهم ترینش طبیعت زیبای این استان ترکیه در نوروز ماه است . آژانس مسافرتی مانلی پرواز قصد دارد تور آنتالیا نوروز 96 را با بهترین قیمت و برترین کیفیت، خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم تور آنتالیا نوروز 96 در بین آژانس های ایرانی می باشد. مانلی پرواز تور آنتالیا نوروز 96 را برنامه ریزی کرده با گارانتی یهترین هتلهای آنتالیا تور آنتالیا را ارائه میکند. 6 شب و 7 روز اقامت در هتل ، شروع قیمت از 2.295.000 تومان با پرواز اطلس و با خدمات متفاوت هتلها ، ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی. شروع تور از 26 اسفند تا 9 فروردین می باشد.

manliparvaz-5
manliparvaz-5

تور کوش آداسی نوروز 96 یکی از سفرهای مورد علاقه ما ایرانیها به علت نزدیکی کشور ترکیه و آب و هوای خوب آن می باشد. در کوش آداسی 2 اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی با ظرفیت 650 قایق وجود دارد. اگرنوروز 96 قصد سفر به کوش آداسی را دارید ، میتوانید از پکیجهای تخصصی تور کوش آداسی نوروز 96 استفاده کنید این پکیج یکی از متفاووترین پکیجهای نوروز 96 مانلی پرواز بوده . برای دسترسی به تور کوش آداسی نوروز 96 میتوانید به سایت مانلی پرواز مراجعه کرده و پکیج مورد علاقه خود را با بهترین هتلها و بهترین پروازها انتخاب کرده تور کوش آداسی را با مانلی تجربه کنید 

6 شب و 7 روز اقامت در هتل ، شروع قیمت از 1.800.000 تومان با پرواز زاگرس ، قشم ایر و با خدمات متفاوت هتلها ، ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی. شروع تور از 26 اسفند تا 9 فروردین می باشد.

manliparvaz-6
manliparvaz-6

تور دبی نوروز 96  : دبی قطب تجاری -فرهنگی خاورمیانه و مرکز حمل و نقل جهانی است. که توجه دنیا را از طریق بسیاری از پروژه های بزرگ ساخت وساز ابتکاری و رویدادهای ورزشی به خود جلب کرده است. نماد این شهر ، آسمان خراشهای آن میباشد که از جمله ان میتوان به بلندترین ساختمان جهان ، برج خلیفه اشاره نمود.دوبی گاهی اوقات به اشتباه به عنوان یک کشور به حساب می آید ، هر چند که تنها بخشی از امارات متحده عربی است. مسافران تور دبی نوروز 96  ، بدون شک به برخی دیدنی های دبی و برخی مراکز تفریحی دبی سر می زنند. یکی سری دیدنی های دبی جزو برترین جاذبه های دنیا به حساب می آید و بعضی جزو اولین ها در جهان هستند.  مانلی برای تور دبی نوروز 96 تخفیف ویژه 20 درصدی را در نظر گرفته که از 10 بهمن تا 29 اسفند ماه فرصت دارید از آنها استفاده کنید. خدمات تور دبی :5 شب و 6 روز اقامت در هتل - صبحانه – ناهار - پرواز ماهان و با خدمات متفاوت هتلها ، ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی. شروع قیمت از 2.700.000 تومان - شروع تور از 26 اسفند تا 13 فروردین فروردین می باشد.

manliparvaz-3
manliparvaz-3

تور کیش نوروز 96  :تور کیش یکی از محبوب ترین تورهای تفریحی داخلی  است که سالانه بیش از یک میلیون نفر گردشگر به کیش سفر می کنند که از این میزان جمعیت، حدود 150 هزار نفر توریست خارجی یا ایرانیان مهاجر هستند. در چند سال اخیر با توجه به قیمت نوسانات ارز برای تور خارجی بر محبوبیت آن افزوده شده است. جاذبه های گردشگری کیش باعث شده تا همه روزه پروازهای زیادی به سوی این جاذبه توریستی رهسپار شود.مخصوصا در ایام تعطیلات سفر به تور کیش نوروز 96  خیلی بیشتر از روزهای عادی میباشد .که میتوانید از تور کیش نوروز 96  بهرمند شوید و در این زمان از سفر،  لذت از یک مکان تفریحی  را به نحوه احسن ببرید مانلی پرواز با پیش فروش تورهای هر ساله خود توانسته عنوان بهترین و به روز ترین تور ارزان کیش را به خود لقب بزند تور کیش نوروز 96    با پروازهای مختلفی در طول روز  انجام میشود . همچنین این فصل یکی از زیبایهای دیگر جزیره کیش می باشد که همه روز تورهای ارزان و لحظه آخری کیش از سمت مانلی پرواز ارائه میشود . برای اطلاعات کافی از تور ارزان کیش  با کارشناسان متخصص تور کیش تماس حاصل نمائید.(88556064-021) خدمات تور:3 شب و 4 روز – استقبال فرودگاهی- صبحانه+ ناهار-شروع قیمت از 800.000 تومان – شروع تور از 28 اسفند

manliparvaz-4
manliparvaz-4

تور مشهد نوروز 96: تور مشهد به دلیل جاذبه مذهبی که در شهر مشهد وجود دارد، یکی از پر مخاطب ترین تورها در گردشگری داخلی می باشد و همچنین بهتر است بدانید که مشهد دومین شهر دنیا در جذب گردشگر مذهبی به شمار می آید. فرهنگ و آداب مذهبی کشور باعث شده تا همه روزه پروازهای زیادی به سوی این جاذبه توریستی رهسپار شود.مخصوصا در ایام تعطیلات سفر به مشهد خیلی بیشتر از روزهای عادی میباشد . با   تور مشهد نوروز 96 میتوانید آرامش لحظه شروع سال تحویل در جوار حرم امام رضا را تجربه کنید.    تور مشهد نوروز 96 جزء تاپ ترین پکیجهای نوروز مانلی پرواز میباشد  و به زودی فروش این تور در سایت مانلی پرواز  آغاز می گردد. توجه فرمائید ،قیمت های درج شده در پکیج ها صرفا قیمت پایه میباشد و این امکان وجود دارد در تاریخ های مختلف قیمت های تورها بالاتر یا پایین تر از قیمت های درج شده در سایت باشد لذا خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از قیمت تورها با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید همکاران ما از خدمت رسانی و پاسخگویی به شما خرسند می شوندآژانس مانلی پرواز قصد دارد   تور مشهد نوروز 96 را با بهترین قیمت و برترین کیفیت، خدمت شما مسافرین عزیز معرفی نماید ضمنا این آژانس طراح و مجری مسقیم   تور مشهد نوروز 96 در بین آژانس های ایرانی می باشد.همچنین این آژانس در کنار اجرای تورارزان مشهد اقدام به اخذ و تهیه بلیط  و رزرو هتل درمشهد با ارائه واچر رسمی می نماید.(التماس دعا).(88556064-021)خدمات تور:3 شب و 4 روز –- صبحانه+ ناهار+شام - شروع قیمت از 600.000 تومان – شروع تور از 28 اسفند

manliparvaz-7
manliparvaz-7

تور ارمنستان نوروز 96 یکی د یگر از تورهای حرفه ای مجموعه ی مانلی پرواز است و در تمام فصول سال با ارائه بهترین تورها با بهترین هتلها توانسته که خود را جزء بهترین آژانسهای مسافرتی در زمینه تور ارمنستان کند. معمولا تورارمنستان نوروز 96 شامل بازدید از شهر ایروان میباشد. اما به صورت تکی یعنی انتخاب مسافر برای مقصد خاصی از تور ارمنستان و دیدن شهر مورد نظر نیز امکان پذیر است. اگر قصد دیدن آثار تاریخی، گردش شهری و خرید از مراکز تجاری را در ایام نوروز 96دارید ، توصیه میکنیم حتما ازایروان دیدن کنید. چون هم فال است هم تماشا است. می توانید  تورارمنستان نوروز 96 را به صورت آنلاین از طریق وب سایت و یا حضوری با مراجعه به آژانس مانلی پروازاز هم اکنون رزرو و خریداری نمایید.خدمات تور دبی :5 شب و 6 روز اقامت در هتل - صبحانه - پرواز ماهان و با خدمات متفاوت هتلها ، ترانسفر فرودگاهی – راهنمای فارسی زبان و بیمه مسافرتی – گشت شهری  شروع قیمت از 1.600.000 تومان - شروع تور از 26 اسفند تا 11 فروردین فروردین می باشد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «هنوز هم میشه با 300 هزار تومان یه سفر خوب نوروزی داشته باشید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره هنوز هم میشه با 300 هزار تومان یه سفر خوب نوروزی داشته باشید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.