زمان مطالعه: 1 دقیقه
مالمو ، سومین شهر بزرگ کشور سوئد

مالمو ، سومین شهر بزرگ کشور سوئد

مالمو سومین شهر بزرگ کشور سوئد است. مالمو در جنوب این کشور و جنوبی‌ترین قسمت استان اسکونه جای گرفته است....

مالمو سومین شهر بزرگ کشور سوئد است. مالمو در جنوب این کشور و جنوبی‌ترین قسمت استان اسکونه جای گرفته است. آسمونی در این بخش به معرفی مالمو ، سومین شهر بزرگ کشور سوئد می پردازد.



مالمو ، سومین شهر بزرگ کشور سوئد

شهر مالمو سوئد Malmö  در استان اسکونه میباشد. همان طور که میدانید کشور سوئد کشوری است که از نظر جغرافیایی کشیدگی شمالی جنوبی دارد . استان اسکونه در جنوب سوئد قرار دارد و شهر مالمو نیز در جنوبی ترین قسمت اسان اسکونه قرار دارد.

شهر مالمو سومین شهر بزرگ کشور سوئد میباشد و جمعیتی در حدود 700 هزار نفر دارد. البته جمعیت شهر مالمو با حومه این شهر د رحدود 700 هزار نفر میباشد. و جمعیت شهر مالمو به تنهایی در حدود 300 هزار نفر میباشد.

اگر بخواهیم شهر مالمو را از نظر آب و هوایی بررسی کنیم؛ بدین علت که در جنوبی ترین قسمتهای سوئد قرار گرفته است آب و هوای نسبتا گرمتری نسبت به بخشهای شمالی سوئد دارد.

مالمو ، سومین شهر بزرگ کشور سوئد
مالمو ، سومین شهر بزرگ کشور سوئد

لازم به ذکر است که شهر مالمو تا سال 1658 میلادی جزو کشور دانمارک بود به همین علت هم از نظر معماری بسیار شبیه به شهر کپنهاگ میباشد. نزدیکی شهر مالمو به شهر کپنهاگ باعث نزدیکی فرهنگ این دو شهر میباشد. فاصله زمانی این دو شهر توسط قطار به مدت 35 دقیقه میباشد.

شهر مالمو یک شهر صنعتی و دانشگاهی محسوب میشود. بزرگترین صنعتی که در این شهر وجود دارد صنعت کشتی سازی میباشد.

از جاذبه های گردشگری این شهر هم میتوان به برج گردان این شهر که به نام Turning  Torso   میباشد و هم چنین آسمان خراش بلند شهر که از نظر هندسی بسیار زیبا میباشد را میتوان نام برد و همچنین میتوان به قصر مالمو هوس Malmohus اشاره کرد که در قسمت غربی شهر قرار دارد و در سال 1437 میلادی ساخته شده است و محل استقرار پادشاهان دانمارکی بوده است و البته این قصر اکنون به موزه تبدیل شده است. در بخش جنوبی قصر نیز پارک زیبایی قرار دارد.

معروف ترین دانشگاه شهر مالمو نیز دانشگاه مالمو میباشد که دانشجویان بسیاری را جذب کرده است .

نظر خود را درباره «مالمو ، سومین شهر بزرگ کشور سوئد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مالمو ، سومین شهر بزرگ کشور سوئد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.