اختصاصی آسمونی
نویسنده: مرجان دلپسند

ازدواج و رؤیای داشتن یک زندگی مدرن و لاکچری بدون محدودیت و فرار از یک زندگی معمولی و بعضا با روزمرگی های ناخوشایند، دختران آرزو به دلی را به خاطر داشتن چنین زندگی هایی راهی سفری می کند که آینده چندان مشخصی هم ندارد.

معرفی سریال ملکه گدایان
معرفی سریال ملکه گدایان

موضوعی که می تواند ایده ساخت فیلم ها و سریال های باشرایط خاص خود باشد. موضوعی که در سریال "ملکه گدایان" با ژانری درام و اجتماعی ساخته شده است و درسکانس های ابتدایی آن نیزبه ان اشاره شده است؛ مجموعه ای به کارگردانی"حسین سهیلی " که باز هم باموضوع تکدی گری و اقشار کم درآمد جامعه است و با خلاقیت خاص درنوع خود روایت شده است.

درسریال "آوای باران" کار دیگری از همین کارگردان، شخصیت اصلی داستان دختری بود که با توطئه یکی از اقوام نزدیکش و افتادن پدرش به زندان باکودکان کار وکودکان خیابانی دوران کودکی ونوجوانی خودرا می گذراند. اما در سریال "ملکه گدایان" این بار ایده خلاقانه تری به فقر، تکدی گری و اقشار پایین دست جامعه پرداخته شده است.

داستان این فیلم نیز داستان پسر جوانی است به نام " البرز " با بازی " آرمان درویش" است که بامادر خود"خورشید " با بازی" پانته آ بهرامی" که برای ادامه تحصیل در رشته شیمی و اخذ مدارج بالاتر در این رشته درکشور آلمان می باشد . اما درست در روز عقد وازدواجش با "سارا" دختر یکی از دوستان پدرش در ترکیه ازبیماری پدر و به کما رفتن او مطلع می شود. از آنجایی که قانونی ازکشور خارج نشده است و علت ان را هم در قسمت های بعدی این سریال خواهیم دید، به روش غیر قانونی نیز قصدبازگشت به کشور را دارد.

malake-gedayan-series
malake-gedayan-series

داستان این سریال نیز روایت گر اتفاقاتی است که "البرز" پس از بازگشت به کشورش با آنها مواجه می شود . به عبارتی دیگر این سریال روایت گر تحولاتی ساختاری و قابل لمس در زندگی این شخصیت است به نحوی که طبقه اجتماعی او را متزلزل می کند. وجه مشترک این سریال باسریال "مانکن "، دیگر مجموعه ای در شبکه نمایش خانگی، حضور " فرزاد فرزین " خواننده جوان وخوش آوازه کشورمان است.

اما این بار تنها درکسوت یک بازیگر که ایفاگر نقش وکیل خورشید می باشد . همچنین این سریال دومین تجربه حضور "رویا نونهالی" درشبکه نمایش خانگی (فیلیمو) می باشد.

دیگر بازیگران این سریال عبارتند از: به باران کوثری ، محمدرضا غفاری ، رضا بهبودی ، الهام کردا ، یسنا میرطهماسب ، علی اوجی ، سولماز غنی ، بهشاد شریفیان ، عرفان ناصری ، شبنم قربانی ، علی صلاحی ، مریم سرمدی ، نورا محقق. قسمت های بعدی این سریال را در روزهای چهارشنبه در فیلیمو ببینید.

به نظر می رسد این سریال نیز همچون سریال "هیولا "و "مانکن" بتواند رکورد بیشترین مخاطب را از آن خود کند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «معرفی سریال ملکه گدایان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی سریال ملکه گدایان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.