زمان مطالعه: 2 دقیقه
خرید خانه در مالاگا اسپانیا

خرید خانه در مالاگا اسپانیا

اگر قصد خرید خانه در کشورهای دیگر را دارید و برای این منظور کشور اسپانیا و شهر مالاگا را انتخاب کردید پس این...

خرید خانه در مالاگا اسپانیا
خرید خانه در مالاگا اسپانیا

اگر قصد خرید خانه در کشورهای دیگر را دارید و برای این منظور کشور اسپانیا و شهر مالاگا را انتخاب کردید پس این مقاله آسمونی را از دست ندهید چرا که نکاتی در مورد خرید خانه در مالاگا اسپانیا را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم که در ادامه می خوانید.

مالاگا یکی از مشهورترین و بزرگترین شهر های اسپانیا در ایالت اندالوسیا می باشد. این شهر جنوبی ترین شهر اسپانیا که در کنار سواحل مدیترانه واقع شده و دیدنی های بسیاری دارد . این شهر دارای آب و هوای  نیمه گرمسیری و مدیترانه ای می باشد و زمستان های گرمی دارد که حداقل دما در این شهر در زمستان نهایتا 8 درجه سانتیگراد می باشد .

باد های ساحلی دریای مدیترانه آب و هوای تابستانی در این شهر را هم متعادل کرده است و کوه های سر به فلک کشیده و سرسبز مالاگا محل تلاقی دریا و کوهستان است. دراین خطه گرم ترین ماه های سال جولای و آگوست و سرد ترین ماه های سال دسامبر و فوریه می باشد

مالاگا قدمتی بیش از 700 سال دارد و توسط فنیقیه ای ها( Phoenicians ) بنا شده است. این شهر در زمان بنیادش زیر سلطه روم باستان بود .تمامی این فراز و نشیب ها باعث شد شهر مالاگا به یک موزه بزرگ طبیعی و تاریخی تبدیل شود . سواحل زیبا و وجود آثار تاریخی متنوع تقریبا در تمامی قسمت های این شهر باعث شده هر ساله  میلیون ها نفر از این شهر بازدید کنند .

انواع بناها و مجسمه های و ساختمان ها و موزه های تاریخی و سازه های هنری در بیشتر نقاط این شهر باعث شده تا از این شهر به عنوان یک شهر موزه نام برده شود . نماد ها و آثار تاریخی در این شهر به حدی است که هر گردشگری را به خود مجذوب می کند . زادگاه پیکاسو از نقاشان به نام تاریخ و آنتونیو باندراس  هنرپیشه مشهور هالیوودی مالاگا می باشد .

اما اقامت در این شهر بسیار راحت و آسان می باشد . چه مسافر چند روزه باشید و بخواهید در هتل های این شهر اقامت کنید و یا دانشجو باشید و بخواهید اقامت طولانی تری بگیرید و یا حتی بخواهیدمحل زندگی دائم خود رادر اسپانیا بنا کنید این شهر انتخاب بسیارمناسبی است .برخی مالاگا را به عنوان زیباترین شهر اسپانیا می شناسند و آن را بی بدلیل توصیف می کنند .

مالاگا به داشتن سواحل فوق العاده زیبا هم شهرت دارد و شهری خارق العاده برای تفریح و تفرج است . سالانه میلیون ها مسافر و گردشگر این شهر را بازدید می کنند و از امکانات این شهر متعجب می شوند . بهترین راه برای دریافت اقامت اسپانیا خرید ملک این کشور می باشد .

در شهر مالاگا املاک زیادی بصورت دست دوم و نوساز و همچنین بصورت پیش فروش برای عرضه وجود دارد و با قیمت های متنوعی می توان اقدام به خرید ملک کرد  . خرید خانه در این شهر اطمینان به شما خواهد داد که اقامت خود را می توانید دریافت نموده و به شهروند اسپانیا مبدل شوید .

درآمد فوق العاده زیاد شهر مالاگا از حوزه صنعت توریسم رفاه زندگی را برای مردم در این شهر به بهترین نحو تامین نموده است . خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی در حد عالی و با قیمت مناسب و امکان کار و سرمایه گذاری در انواع پروژه های کاری و تجاری در این شهر و اسپانیا می تواند آینده ای روشن برای شما و خانواده تان در یکی از امن ترین نقاط دنیا را رقم بزند .

اثری از آلودگی هوا یا سایر آلودگی ها در این شهر نیست و  300 روز آفتابی در این شهر را تجربه خواهید کرد. وجود راه های ارتباطی مناسب و فرودگاه بین المللی این شهر از زیرساخت های مهم زندگی و سکونت با عیار بالا در این منطقه حکایت دارد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «خرید خانه در مالاگا اسپانیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره خرید خانه در مالاگا اسپانیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.