روش های آرایش صورت همیشه یکسان نیست و در حال تغییر است. اکثر بانوان به عکسهای گذشته خود نگاه میکنند و متوجه میشوند ناخودآگاه یا خودآگاه خودآرایی شان تحت تاثیر ترند های آرایشی قرار گرفته. اما هر نوع آرایشی مناسب هر مدل صورت نیست. آسمونی میخواهد مدل آرایش های مختلف را برایتان شرح دهد، اما ابتدا لازم است که مدل صورت خود را بشناسید. در ادامه تصویری از حالت های مختلف صورت میبینید.

ردیف بالا از راست به چپ: مربعی - گرد - کشیده - بیضی / ردیف پایین از راست به چپ: مستطیلی - قلبی - لوزی - مثلثی

حالت صورت
حالت صورت

حالا روبروی آینه بایستید و سعی کنید ببینید مدل صورت شما به کدام یک از مدلهای بالا نزدیک تر است. در ادامه روش های آرایش مناسب حالت صورت شما را نشان خواهیم داد، اما حتما توجه داشته باشید که رنگ هایتلایتر و دیگر لوازم آرایشی شما با رنگ پوستتان هماهنگ باشد. هیچ وقت بیشتر از یک یا دو درجه میان رنگ لوازم آرایشی خود و رنگ پوستتان فاصله نیندازید!

بهترین نوع آرایش برای صورت های مربعی و مستطیلی:

آرایش صورت
آرایش صورت

بهترین نوع آرایش برای صورت های گرد و دایره ای:

آرایش صورت
آرایش صورت

بهترین نوع آرایش برای صورت های کشیده:

آرایش صورت
آرایش صورت

بهترین نوع آرایش برای صورت های بیضی:

آرایش صورت
آرایش صورت

بهترین نوع آرایش برای صورت های قلبی:

آرایش صورت
آرایش صورت

بهترین نوع آرایش برای صورت های لوزی یا مدل الماسی:

آرایش صورت
آرایش صورت

توجه داشته باشید که مدلهای صورت مختلف حتما کانتور آرایشی مختص خود را دارند و عکسهای بالا میتوانند راهنمای خوبی برایتان باشند.

برای مثال آنجلینا جولی در دسته صورت مربعی ها، سلنا گومز در دسته صورت های گرد، لیو تایلر و بلا حدید در دسته صورت های کشیده و بیضی، اسکارلت جوهانسون در دسته صورت های مثلثی، جنیفر لوپز در دسته صورت های لوزی و بریتنی اسپیرز در دسته صورتها قلبی قرار میگیرند که هر کدام از این سلبریتی ها و هنرمندان هالیوود نکات مربوط به کانتورینگ آرایشی را رعایت میکنند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «راهنمای آرایش برای چهره های مختلف» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره راهنمای آرایش برای چهره های مختلف فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.