زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین گریمور ها و میکاپ آرتیست ها

بهترین گریمور ها و میکاپ آرتیست ها

 چهره‌پرداز یا گریمور یا مسئول گریم فردی است که آرایش چهره عروس یا داماد  را در عروسی یا بازیگران را...

 

چهره‌پرداز یا گریمور یا مسئول گریم فردی است که آرایش چهره عروس یا داماد  را در عروسی یا بازیگران را در تئاتر و سینما برای حضور در نمایش‌های تلویزیونی ، سینمایی یا تئاتری را بر عهده دارد.

گریمور یا چهره پرداز از سبک های مختلف آرایش صورت و مو استفاده می کند تا افراد را برای قرار گرفتن در مقابل دوربین و یا  مراسم خاصی آماده کند.

میکاپ آرتیست، هنرمند آرایشگری است که کار گریم و آرایش بانوان را انجام می دهد. یک میکاپ آرتیست واقعی، هنرمندانه با مواد آرایشی کار می کند و سعی میکند بعد از شناخت صورت افراد، زیبایی های درونی هر چهره را شناسایی کند. او می داند که هر چهره آرایش خاص و منحصر به خود را می طلبد. چنین فردی با معجزه ی رنگ ها آشناست. قرینه سازی را می داند. به تاثیر هارمونی رنگ ها و سازگاری آن با پوست صورت به خوبی آگاه است.

چهره‌پردازی از سال 1981 تبدیل به یکی از موارد جایزه اسکار گردیده است. هم اکنون در ایران هم آموزشگاه‌ های بسیاری به آموزش گریم به هنرجویان می‌پردازند در آرایشگاه‌ های زنانه ازگریم به میکاپ نام برده می‌شود.

معرفی  میکاپ آرتیست یا گریمور (در محل)

 

بهترین گریمور ها و میکاپ آرتیست ها
بهترین گریمور ها و میکاپ آرتیست ها
راهنمای انتخاب بهترین میکاپ آرتیست یا گریمور:

  1. مهمترین عاملی که در انتخاب یک گریمور یا میکاپ آرتیست می تواند نقش بسزایی را ایفا کند، بودجه ی شما برای آرایشگاه است. هزینه آرایش یا گریم به عوامل متعددی همچون: نوع پکیج، تجربه میکاپ آرتیست و سابقه گریمور یا میکاپ آرتیست بستگی دارد. هزینه ها هم متفاوت هستند و بستگی به شما و انتخاب پکیج  دارد. منتها همیشه پول اهمیت ندارد و لزوما هر چقدر بیشتر در این زمینه هزینه کنید، نتیجه کارتان بهتر نخواهد خواهد شد. شما بابد عوامل دیگری را نیز لحاظ کنید
  2. چیزی که برتری کار یک گریمور یا آرایشگر زبر دست را تعیین می کند، کیفیت است. هر چقدر این گریم و مواد استفاده شده ماندگاری بیشتری داشته باشد، نشان دهنده کیفیت مواد مصرفی استفاده شده است. در واقع کیفیت آرایش و ماندگاری آن تا پایان جشن بسیار اهمیت دارد و لازم است این موضوع را با آرایشگر خود در میان بگذارید و از او بخواهید که از مواد آرایشی استفاده کند که با دوام و با کیفیت باشد.
  3. نزدیکی آرایشگاه به آتلیه و باغ عروسی بسیار مهم است. چرا که هر چقدر آرایشگاه از باغ و یا آتلیه فاصله داشته باشد، ممکن است آرایشتان در ترافیک و فاصله طولانی مدت دچار مشکلاتی شود. حتی الامکان سعی کنید آرایشگاه به آتلیه عکاسی و تالار نزدیک باشد.و یا از آرایشگر های سیار که در محل شما می آیند استفاده کنید.
  4. شناخت نوع پوست و فرم صورت شما توسط میکاپ آرتیست از گزینه های مهم و حائز اهمیت هست که یک میکاپ آرتیست حرفه ای این ویژگی دارا می باشد که در جلسه مشاوره مواردی که به بهتر شدن شما کمک می کند با شما در میان می گذارد

makeup-artists
makeup-artists

 

معرفی شما به عنوان گریمور / میکاپ آرتیست در این صفح تلفن سفارش تبلیغ:  021447049

توجه:پورتال آسمونی در خصوص تبلیغات درج شده در سایت هیچگونه مسئولیتی ندارد لطفا پیش از خرید و سفارش یا دریافت خدمات با مجری مربوطه هماهنگ بفرمایید.

 

    کلاس آموزش میکاپ 

نظر خود را درباره «بهترین گریمور ها و میکاپ آرتیست ها» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین گریمور ها و میکاپ آرتیست ها فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.