زمان مطالعه: 1 دقیقه
داستان سریال ماه و پلنگ + معرفی بازیگران و ساعت پخش

داستان سریال ماه و پلنگ + معرفی بازیگران و ساعت پخش

سریال ماه و پلنگ که پیش از این ملکا نام داشت به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب تولید شده...

maho-palang-1
maho-palang-1

سریال ماه و پلنگ که پیش از این ملکا نام داشت به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب تولید شده است که مدتی است هر شب به غیر از پنجشنبه و جمعه ها ساعت 21:30 از شبکه سه سیما پخش می شود. آسمونی در این بخش مطالبی در مورد سریال ماه و پلنگ برایتان آماده کرده است که در ادامه می خوانید.

این سریال قرار است از شنبه 8 آبان ماه 95 در 30 قسمت 45 دقیقه ای از شبکه سوم سیما پخش گردد.

ماه و پلنگ از آن دسته سریال‌هایی است که تا نیمه آن در زمان گذشته (5 سال پیش) سیر می‌کند و بعد از قسمت 16 قصه‌ها در زمان حال روایت می‌شوند.

اسامی بازیگران سریال ماه و پلنگ

داریوش ارجمند ( در نقش صنعان) / علی شادمانشاهرخ استخری /  ویدا جوان (در نقش کتایون) /  بیتا سحرخیز /  آتنه فقیه نصیری /  فرهاد جم /  شیوا خنیاگر /  مریم کاظمی /  علی سلیمانی /  سعید داخ /  صدرالدین شجره /  امیر محمد زند /  شهروز ابراهیمی / پوراندخت مهیمن /  شهین تسلیمی /  علیرضا استادی /  احسان امانی /  لیلا عزیزی /  حمید عرب سرخی /    پاوانه افسر /  پرویز سیرتی /  مجید جعفری /  عطا عمرانی /  مسعود انتظاری / شهرام پور ولی /  مینا دلشاد /  حسین فلاح افشار /  نسرین صالح آبادی /  لی لی فرهاد پور /  جهانگیر اژدری /  ماریه تهرانچی /  محمدرضا نوروز /  مجید نوروزی /  رضا شهابی /  علیرضا شهسواری /  داریوش اشرفی /  رضا شریف /  نازنین مهیمنی /  خسرو خان محمدی /  علی ولیانی و ….

خلاصه داستان و موضوع

داستان این سریال در بستر شهری شکل می گیرد که در جهنم دروغ و انتقام و زیاده خواهی بهشت خوشبختی و سعادت خودشان را نابود می کنند که برای مثال یکی از شخصیت های داستان به دلیل اشتباهی که ازش سر می زند درگیر مسائل قصاص و حواشی آن می شود و داستان های مختلفی برای او رقم می خورد. این سریال به مباحث اقتصادی و اجتماعی نیز می پردازد.

در خلاصه داستان آمده :  دزد برای هر خانه راه ورودی می یابد و شیطان در هر دل بهانه ی حضوری. حاج صنعان نعیمی باور داشت که 60 سال درِ دل را بر روی شیطان بسته نگاه داشته است و باور داشت این بسته بودن دل تا زمان مرگ ادامه می یابد تا اینکه…

نظر خود را درباره «داستان سریال ماه و پلنگ + معرفی بازیگران و ساعت پخش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره داستان سریال ماه و پلنگ + معرفی بازیگران و ساعت پخش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.