زمان مطالعه: 1 دقیقه
برنامه محله گل و بلبل

برنامه محله گل و بلبل

برنامه محله گل و بلبل یکی از پرطرفدارترین برنامه های شبکه دو است که هنرمندانی مانند داریوش فرضیایی،‌‌...
برنامه محله گل و بلبل
برنامه محله گل و بلبل


برنامه محله گل و بلبل یکی از پرطرفدارترین برنامه های شبکه دو است که هنرمندانی مانند داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند و ... در آن ایفای نقش می کنند. آسمونی در این بخش به معرفی برنامه محله گل و بلبل می پردازد.

موضوع برنامه محله گل و بلبل

این برنامه بر خلاف سری‌های گذشته که به صورت استودیویی با حضور کودکان و نوجوانان اجرا می‌شد،‌ این بار ساختاری نمایشی دارد و همه ماجراهای آن در یک محله خیالی متشکل از خانه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها، مغازه‌ها و شهروندانی که هر کدام دغدغه‌های متفاوتی دارند، پیگیری می‌شود.

mahale-gol-o-bolbol
mahale-gol-o-bolbol


در این محله خیالی، داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند،‌ امیر نوری،‌ امیرمحمد متقیان،‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی،‌ میوه فروش،‌ نانوای محل،‌ کتابفروش سیار،‌ گل فروش محل،‌ گلدون خان، بلبل خان، ‌مادر عموپورنگ،‌ پدر عموپورنگ، شاگرد نانوا،‌ بچه مردم و قلهک بازی می‌کنند.

برنامه محله گل و بلبل
برنامه محله گل و بلبل


سری جدید برنامه پورنگ به موضوعات اجتماعی مثل آداب و مراعات های اخلاقی، روحیه پهلوانی و کمک به همنوع، فرهنگ شهرنشینی و مطالعه و کتابخوانی توجه ویژه‌ای دارد و با تدارک روایت‌هایی جذاب و روان می‌کوشد رفتارهای اجتماعی درست را به کودکان بیاموزد.

mahale-gol-o-bolbol
mahale-gol-o-bolbol


عوامل برنامه محله گل و بلبل

تهیه‌کننده: مسلم آقاجان‌زاده

کارگردان: احمد درویش علیپور

مجری: داریوش فرضیایی

نویسنده: محمد درویش علیپور

مدیر تولید: محمدحسین خلیفه

فیلمبردار: محمود صالحی

صدابردار: بهروز عابدینی

طراح گریم: شهرام خلج

طراح صحنه و لباس: سحرگوران

برنامه محله گل و بلبل
برنامه محله گل و بلبل


هنرمندان بخش نمایشی برنامه محله گل و بلبل

داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند،‌ امیر نوری،‌ امیرمحمد متقیان،‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی،‌ آرش میراحمدی، عرفان برزین و حمید کاشانی به ترتیب در نقش‌های عموپورنگ‌، خانم میوه فروش،‌ نانوای محل،‌ کتابفروش سیار،‌ گل فروش محل،‌ گلدون خان، بلبل خان، ‌مادر عموپورنگ،‌ پدر عموپورنگ، شاگرد نانوا،‌بچه مردم و قلهک

گروه برنامه ساز برنامه محله گل و بلبل

کودک و نوجوان
نظر خود را درباره «برنامه محله گل و بلبل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره برنامه محله گل و بلبل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.