زمان مطالعه: 1 دقیقه
پادکست با ضیا

پادکست با ضیا

پادکست باضیا برنامه‌ای با اجرای علی ضیاء است و اولین مهمان برنامه پادکست باضیا، مستانه مهاجر همسر سابق پژمان بازغی و مهمان بعدی هم افسون علیمرادیان بود.

پادکست با ضیا (BA.ZIYA) برنامه اینترنتی علی ضیا است که پس از مدت‌ها با یک اجرای اینترنتی بازگشته است. اولین مهمان برنامه پادکست علی ضیاء، مستانه مهاجر می‌باشد. دومین مهمان این برنامه هم افسون علیمرادیان بود. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی برنامه پادکست باضیا بپردازیم.

نام برنامه پادکست باضیا
مجری علی ضیاء
سال انتشار شهریور ۱۴۰۲
ژانر اجتماعی
کارگردان علی ضیاء

 

برنامه پادکست با ضیا

برنامه پادکست با ضیا

پادکست با ضیا با اجرا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی ضیاء است. فصل اول برنامه پادکست باضیا به مسیر موفقیت زنان ایران با عنوان «زنان ایران» می‌پردازد. در توضیح این برنامه آمده است که زن‌ها روز به روز در جهان پررنگ‌تر می‌شوند. آینده در دست زن‌ها است و زن‌ها در حال متحول کردن دنیا هستند.

افسون علیمرادیان مهمان برنامه علی ضیا
  • افسون علیمرادیان در برنامه پادکست باضیا

افسون علیمرادیان دومین مهمان برنامه پادکست باضیا بود که صحبت‌هایی پیرامون پرونده آرمان و غزاله گفت که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت. افسون علیمرادیان در قسمتی از برنامه، در مورد ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان گفت که خانواده غزاله یک سال و نیم فرصت دادند که آرمان بگوید یک بند انگشت دخترشان کجاست اما فشار رسانه‌ها نگذاشت خانواده غزاله رضایت بدهند.

مستانه مهاجر مهمان برنامه باضیا
  • مستانه مهاجر در برنامه پادکست باضیا

مستانه مهاجر در برنامه پادکست باضیا از حرفه‌اش گفت و همینطور از جدایی خود توضیحاتی داد. مستانه مهاجر گفت که رابطه‌اش با پژمان بازغی همچنان برقرار است زیرا او پدر دخترش نفس می‌باشد. مستانه مهاجر همچنین از مبتلا شدنش به بیماری سرطان رحم گفته و وی قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد.

مهمان‌های برنامه پادکست با ضیا

تاریخ نام مهمان حرفه
۴ مهر ۱۴۰۲ افسون علیمرادیان فعال مدنی
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ مستانه مهاجر تدوین‌گر و تهیه‌کننده

 

BA.ZIYA

راه ارتباطی برنامه پادکست با ضیا

پیج اینستاگرام ba.ziya
یوتیوب Baziya

تصاویر برنامه پادکست با ضیا

مستانه مهاجر مهمان برنامه پادکست باضیا
علی ضیاء مجری برنامه پادکست باضیا

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پادکست با ضیا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پادکست با ضیا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.