زمان مطالعه: 1 دقیقه
فیلم عروسی مردم

فیلم عروسی مردم

فیلم عروسی مردم به کارگردانی مجید توکلی و نویسندگی جمیله دارالشفایی است که نازنین بیاتی و شکیب شجره در آن ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم عروسی مردم با بازی نازنین بیاتی و شکیب شجره و به همینطور کارگردانی مجید توکلی است. فیلم عروسی که نام قبلی آن روزی دو میلیون محصول سال ۱۳۹۸ است که ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ و ۳ آبان ۱۴۰۲ در سینماهای کشور اکران شد. از جمله کارهای نازنین بیاتی می‌توان به فیلم شادروان در سال ۱۴۰۰، جوجه تیغی در سال ۱۳۹۹، ژن خوک در سال ۱۳۹۷، مغزهای کوچک زنگ زده در سال ۱۳۹۶ و ... اشاره کرد.

فیلم سینمایی عروسی مردم ژانر درام و عاشقانه دارد و دیگر بازیگران آن عبارت از احترام برومند، زهرا داوودنژاد، خسرو بامداد، سجاد تابش، محمد حیدری، افسانه تهرانچی، سارا محمدی و محمد امامی می‌باشند. در ادامه با آسمونی باشید تا به معرفی فیلم عروسی مردم بپردازیم.

ژانر

عاشقانه/درام

زبان اصلی

فارسی

سال تولید

۱۳۹۸

سال انتشار

۱۷ خرداد و ۳ آبان ۱۴۰۲

مدت زمان

۱۲۰ دقیقه

عنوان اصلی فیلم

عروسی مردم

 

پوستر فیلم عروسی مردم 

داستان فیلم عروسی مردم

فیلم عروسی مردم داستان دختر و پسری را بازگو می‌کند که برای سرگرمی و تفریح به عروسی‌های مردم می‌روند تا لحظاتی را خوش بگذرانند و در این بین اتفاقاتی رقم می‌خورد.

بازیگران فیلم عروسی مردم 

عوامل و بازیگران فیلم عروسی مردم

بازیگران

نازنین بیاتی، شکیب شجره، زهرا داوودنژاد، احترام برومند، خسرو بامداد، سجاد تابش، محمد حیدری، افسانه تهرانچی، سارا محمدی، محمد امامی

کارگردان

مجید توکلی

تهیه کننده

علی سرتیپی

نویسنده

جمیله دارالشفایی

موسیقی

-
توزیع کننده فیلم نت

تصاویر فیلم عروسی مردم

نازنین بیاتی و شکیب شجره در اکران فیلم عروسی مردم 
فیلم سینمایی عروسی مردم

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «فیلم عروسی مردم» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره فیلم عروسی مردم فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.