زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی فرانک واشینگتون جارویس

بیوگرافی فرانک واشینگتون جارویس

فرانک واشینگتون جارویس برنده فینال 100 متر در المپیک پاریس بود که با حضور چهار نفر برگزار شد.

مهدی زارعی- هنگامی که فرانک جارویس آمریکایی در رقابت دوی 100 متر المپیک پاریس شرکت کرد، یکی از امیدهای کسب عنوان قهرمانی بود. او که در 31 آگوست 1878 متولد شده بودٰ، به عنوان فاتح مسابقه دوی صد یارد در رقابت های AAU به المپیک آمده بود.  البته جارویس می دانست که بخت اصلی فتح این رقابت آرتور دافی فاتح رقابت های قهرمانی بریتانیا است، رقابت هایی که قبل از المپیک برگزار شد.

اما در رقابت مقدماتی دوی صدمتر المپیک پاریس جارویس و یک آمریکایی دیگر به نام جان توکسبری به رکورد 10.8 ثانیه رسیدندٰ؛ رکوردی که برابر با رکورد جهان بود. به این ترتیب این دو به همراه دافی فینالیست شدند. تنها دونده غیر آمریکایی در فینال استنلی رولی استرالیایی بود.

در فینال المپیک هر 4 دونده نیمه اول مسیر را پا به پای هم طی کردند اما دافی پیشتاز دچار کشیدگی ماهیچه شد و مسابقه را ترک کرد. به این ترتیب این جارویس بود که پیشتاز شد و سرانجام مدال طلای المپیک را تصاحب کرد. این تنها مدال او از المپیک پاریس بود زیرا موفق نشد از دو مسابقه پرش سه گام و پرش سه گام بدون دورخیز مدالی تصاحب نماید.

جارویس پس از پایان دوران ورزش خود به وکالت روی آورد. وی در 2 ژوئن 1933 از دنیا رفت.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی فرانک واشینگتون جارویس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی فرانک واشینگتون جارویس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.