زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی برند مک M.A.C

معرفی برند مک M.A.C

برند مک یکی از شرکت های عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. کشور سازنده این محصولات، آمریکا می باشد. اگر...

برند مک یکی از شرکت های عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. کشور سازنده این محصولات، آمریکا می باشد. اگر می خواهید با این برند بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را تا انتها مطالعه نمایید چرا که تاریخچه برند مک را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

برند مک (M.A.C) که در واقع مخفف Makeup Art Cosmetics است در تولید لوازم آرایش حرفه ای حرف اول را در دنیا میزند و با اینکه در ابتدا فقط برای میکاپ آرتیست های حرفه ای تأسیس شد، اما در حال حاضر همه افراد در کشورهای مختلف از مشتریان آن هستند. این شرکت با همکاری افراد سرشناس در حوزه مد و هنر نقش مهمی در روند تغییرات مد ایجاد کرد و یک نکته مهم در مورد مک فعالیت های آن در امور خیریه است، مثلا خط تولید ویوا گلم Viva Glam که سود حاصل از آن در زمینه مبارزه با HIV استفاده میشه.

برند مک در سال 1984 توسط یک میک آپ آرتیست به نام فرانک توسکان و صاحب یک آرایشگاه به نام فرانک آنجلو در تورنتو کانادا تأسیس شد. توسکان و آنجلو دنبال لوازم آرایشی بودند که در عکاسی ها جلوه خوبی داشته باشد برای همین موضوع دست به کار شدند و در آشپزخانه همان سالن لوازم آرایش درست کردند. در ابتدا آنها محصولاتشان را در همان آرایشگاه به میک آپ آرتیست ها، مدل ها و عکاس ها میفروختند، اما بزودی متخصصین مد هم به مشتریان آنها اضافه شدند و بعد از مدتی اولین مغازه مک در تورنتو تأسیس شد.

یکی از ویژگی های محصولات برند مک از همان ابتدا ظاهر شیک آن بود که در بسته بندی و ظروف مشکی ارائه میشد و در زمانی که همه شرکت های آرایشی بزرگ رویکردی در جهت مراقبت از پوست داشتند، مک تمرکز خود را روی رنگ ها گذاشت. یکی از معروف ترین محصولات مک، رژ لب قرمز مات بود که در آن زمان توسط مدونا معرفی شد.



معرفی برند مک M.A.C
معرفی برند مک M.A.C

با شیوع بیماری HIV در سال 1994، مک فعالیت خود را در زمینه مبارزه با این بیماری با راه اندازی خط تولید Viva Glam شروع کرد. این کمپین توانست با کمک افراد معروفی مثل لیدی گاگا، پاملا اندرسون و نیکی میناژ بیش از 380 میلیون دلار برای مبارزه و پیشگیری HIV جمع کند.

پیوند محکم این شرکت با مشتریان، ارتباط نزدیک با هنرمندان گریم حرفه‌ای، دیدگاه به روز و جسورانه و محصولاتی از این شرکت که برنده جوایز فراوانی می‌شدند، از دید صنعت لوازم آرایشی و رقیبان این شرکت دور نماند و در سال 1995 شرکت «ایستی لادر» قسمتی از سهام شرکت مک را خریداری کرد که اقدامات موثر در جهت معرفی و گسترش این برند در سراسر جهان نتیجه تلاش‌های شریک تجاری جدید مک بود و تیم مک با ویژگی‌ها و تجارب مثبت، شروع به کار بر روی مجموعه‌های مد بین ‌المللی کردند.

لوازم آرایشی مک اکنون تحت مالکیت شرکت ایستی لادر می‌باشد

و یکی از کارخانجات پیشرو دنیا در تولید محصولات مراقبت از پوست و مو، آرایشی و عطر و ادکلن می‌باشد

که در حال حاضر در بیش از 105 کشور محصولاتش به فروش میرسد.

مک همچنان روند رو به رشد خودش رو با تولید بیش از 50 کالکشن در هر سال ادامه میده

و تونسته پاسخگوی نیاز همه مشتریان خود از میک آپ آرتیست های حرفه ای گرفته تا افراد معمولی باشه.

محصولات مک :



  • رژ لب
  • کرم پودر
  • مداد لب
  • کرم چشم
  • رژ گونه مک، ریمل
  • ریمل ابرو مک، سایه چشم
  • کانسیلر مک، حالت دهنده ابرو
  • خط چشم مایع مک، مداد ابرو
  • پنکیک مک، اسپری آب
  • روغن پاک کننده آرایش
  • براق کننده لب
  • پاک کننده آرایش چشم
  • مرطوب کننده
  • لوسیون
  • لاک ناخن

مشخصات کلی :

سایت اصلی برند: www.maccosmetics.com

نام فارسی: مک

نام انگلیسی: Makeup Art Cosmetics

مخفف برند: MAC

کشور سازنده: آمریکا

سال تاسیس: 1984

تاسیس کنندگان: Frank Toskan | Frank Angelo

برند مادر: استی لادر

برندهای زیر مجموعه: ندارد

نمایندگی رسمی در ایران: ندارد

نظر خود را درباره «معرفی برند مک M.A.C» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره معرفی برند مک M.A.C فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.