اجاره ویلا در فشم و اطراف تهران

فشم، شمشک و لواسان سه منطقه خوش آب و هوای اطراف تهران هستند که در شمال شرق پایتخت واقع شده و امروزه جزء شلوغ ترین مناطق در روزهای آخر هفته و تعطیلات می شوند. با ما همراه باشید تا این سه منطقه ییلاقی تهران را بیشتر بشناسید.

نگاهی به جاهای دیدنی فشم

با اینکه فشم در اطراف تهران قرار دارد اما جزء منطقه 1 پایتخت می باشد. فشم یکی از بهترین آب و هوای اطراف تهران را دارد بطوریکه تابستان های بسیار خنک و زمستان های بسیار سردی است لذا اگر قصد دارید آخر هفته و یا چند روزی را به دوری از شلوغی و آلودگی باشید، قطعاً فشم می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

از وسط روستای فشم، رودخانه ای بزرگ عبور می کند که با نام رودخانه فشم شناخته می شود هرچند درواقع این رودخانه، جاجرود نام دارد که از ازتفاعات البرز سرچشمه گرفته و بیش از 40 کیلومتر طول دارد.  به لطف عبور رودخانه از فشم، مناطق سرسبز و خوش آب و هوایی در روستا به وجود آمده و مردم بسیاری در اطراف رودخانه اتراق می کنند. فشم را با کوه های بسیارش میشناسند. دور تا دور فشم را کوه های مرتفع محاصره کرده و هر کوه مسیرهای پر پیچ و خم و جذاب خود را دارند و اگر علاقه مند به کوهنوردی هستید پیشنهاد می کنیم هنگامی که به فشم سفر می کنید در مسیرهایی کوهنوردی انواع سبزی های کوهی، ریواس، قارچ هایی که بومی ها با نام گوبلک میشناسند و لاله های وحشی را با خود به عنوان سوغاتی بیاورید.

در مناطق مختلف فشم، ویلاهای بسیاری وجود دارد تا مردم برای اقامتی چند روزه در فشم، بهترین اقامتگاه خود را داشته باشند. برای اجاره ویلا فشم خوب است بدانید در فشم هم ویلاهای عادی وجود دارد و هم ویلاهای استخردار اما تعداد ویلاهای لوکس در فشم بسیار اندک است.

vila2
vila2

معرفی جاهای دیدنی شمشک

شمشک در نزدیکی فشم واقع در شمال شرق تهران قرار دارد که از تهران برای دسترسی به شمشک می بایست نزدیک به 1 ساعت رانندگی کنید که این عدد در روزهای آخر هفته و تعطیلات گاه تا 2 ساعت نیز می رسد. شمشک شامل چندین محله است که نام آن ها، شمشک بالا، شمشمک پایین، جیرود، درود، سفیددستان، یارآب پایین، یارآب بالا، دربندسر و تلخاب می باشد.

معروف ترین جای دیدنی شمشک پیست بین المللی دیزین است که به عنوان بزرگترین پیست اسکی ایران شناخته می شود. پیست اسکی دیزین برخلاف اکثر پیست های اسکی، پیستی چهارفصل است و علاقه مندان به اسکی می توانند در فصل زمستان از اسکی روی برف و در فصل تابستان از اسکی روی چمن لذت ببرند. همچنین در فصل تابستان علاوه بر اسکی بر روی چمن می توان از زمین اسب سواری پیست هم نهایت لذت را از اسب سواری برد.

پیست اسکی دیزین تنها پیست اسکی شمشک نیست بلکه دو پیست اسکی دیکر با نام های پیست اسکی شمشک و پیست اسکی دربندسر هم در شمشک وجود دارد که بازید از آن ها خالی از لطف نیست.

اگر شمشک را به عنوان مقصد تفریحی آخر هفته یا تعطیلات خود در نظر گرفته اید، برای اجاره ویلا در شمشک خوب است بدانید در این منطقه ویلاهای بسیاری وجود دارد اما در فصل زمستان، اجاره شله در شمشک از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. لازم به ذکر است پیشنهاد می کنیم به دلیل استقبال مردم از شمشک، در ایام خاص که اکثر مردم به شهرهای شمالی و مناطق اطراف تهران سفر می کنند چند روز زودتر نسبت به رزرو ویلای خود اقدام کنید.

vila3
vila3

معرفی لواسان؛ لوکس ترین منطقه اطراف تهران

اگر می خواهید تجربه متفاوت و لوکسی را از سفر به مناطق اطراف تهران داشته باشید، لواسان را پیشنهاد می دهیم. فاصله لواسان از تهران کمتر از نیم ساعت است که در روزهای شلوغ، گاه به بیش از یک ساعت هم می رسد. لواسان در گذشته روستایی بیش نبود اما به لطف سرمایه گذاری های بسیار کلان، امروزه لواسان به یکی از مناطق لاکچری تبدیل شده و ویلاهایی را در این شهر میبینیم که حتی تصورشان هم نمی کردیم.

اگر به دنبال سبک لاکچری در لواسان هستید خوب است بدانید لواسان دو منطقه با نام های باستی هیلز و عسلک دارد که گرانترین مناطق شهر هستند.

شهرک باستی هیلیز الهام گرفته از شهر بورلی هیلز است که در شمال لواسان واقع شده است. این شهرک در دامنه های کوه واقع شده و چشم انداز بی نظیری از دشت ها و مناطق اطراف را ارائه می دهد. اگر قصد دارید در شهرک باستی هیلز ویلا بخرید خوب است بدانید فقط 36 ویلا در این شهرک وجود دارد که قیمتشان از 50 میلیارد تومان شروع می شود.

در سوی دیگر، عسلک، در دامنه کوه ورجین واقع در نزدیکی بلوار امام خمینی و اوایل لواسان قرار دارد. اگر به دنبال ویلاهای رویایی هستید و می خواهید ویلاهایی را ببینید که نمای بی نظیرشان را فقط در فیلم ها می توان دید، نگاهی به این منطقه بیاندازید.

بطور کلی در تمام نقاط لواسان، ویلاهای لوکس بسیاری وجود دارد که در میان آن ها تعداد اندکی ویلای غیرلوکس وجود دارد. اگر قصد اجاره ویلا در لواسان را دارید خوب است بدانید در این شهر هم ویلای عادی وجود دارد، هم ویلای استخردار و هم ویلاهای لوکسی که در اصل عمارت هستند. عمارت های لواسان با اینکه هزینه های بسیار زیادی دارند اما همواره جزء محبوب ترین ویلاها در لواسان هستند و شاید برایتان جالب باشد بدانید فیلمبرداری اکثر فیلم ها و سریال هایی که یکی از شخصیت های آن ها فردی بسیار ثروتمند است در میان عمارت های معروف لواسان گرفته شده است. همچنین این نکته را نیز بدانید لواسان در میان جوانان بسیار محبوب است و همواره در آخر هفته ها و ایام تعطیل، اکثر ویلاهای لواسان اجاره داده می شوند لذا پیشنهاد می کنیم چند روز قبل از  موعد سفر خود، نسبت به رزرو ویلا در لواسان اقدام فرمائید.

امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر ایران، یکی از دغدغه های مردم برای اجاره ویلا در نقاط مختلف، بحث حضور ویروس کرونا در ویلا است. لوکس ویلا برای مشتریان خود پروتکل های بهداشتی بخصوصی را در نظر گرفته و تمامی ویلاهایی که از طریق لوکس ویلا اجاره داده می شوند همواره پیش از ورود مسافر کاملاً ضدعفونی می شوند تا مسافران مشکلی از بابت کرونا نداشته باشند.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «اجاره ویلا در فشم و اطراف تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره اجاره ویلا در فشم و اطراف تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.