زمان مطالعه: 5 دقیقه
سفرهای لوکس در کلاس جهانی

سفرهای لوکس در کلاس جهانی

سفرهای لوکس در کلاس جهانی اقامت در کنار دریا، دامنه کوه ها یا جنگل های انبوه حال و هوای خودش را دارد و آدم...

سفرهای لوکس در کلاس جهانی

سفرهای لوکس در کلاس جهانی
سفرهای لوکس در کلاس جهانی

اقامت در کنار دریا، دامنه کوه ها یا جنگل های انبوه حال و هوای خودش را دارد و آدم خودش را می طلبد. اما گاهی دوست داریم صبحها در اتاقی با امکانات لوکس از خواب بیدار شویم، در رستوران های شیک غذای مان را صرف کنیم و تفریحات گران قیمت سفر را تجربه نماییم. برای داشتن چنین سفر تجملی و لوکسی، بهتر است نگاهی به لیست زیر بیندازیم که تعدادی از شهرهای لوکس جهان  در آن توصیف شده اند. با آسمونی همراه باشید.

St Jean, St Barths جزیره barths یکی از مقاصد گردشگری برای سفرهای لوکس در کلاس جهانی

جزیره barths به عنوان یک مکان جذاب و زیبا شده برای افراد ثروتمند، مشهور و شناخته شده است که تعطیلات خود را در آنجا می گذرانند. آب گرم، سواحل شن و ماسه و زیبایی های طبیعی، این جزیره را بسیار جذاب کرده است.

کجا اقامت داشته باشیم؟

در هتل های این جزیره، خدمات و اتاق با کیفیتی در سطح ببین المللی ارائه می شود. این مکان ایده آل با ترکیبی ملایم از سادگی و ظرافت در قلب دریای کارائیب، راه فراری از واقعیت ها و روزمرگی می باشد.

چه کارهایی می توان انجام داد؟

کاوش در تفرجگاهی که در امتداد آن بندری وجود دارد با بوتیک های لوکس پر از لباس های طراحان معروف. لباس شنا، لباس های سنتی و یا حتی سفارشی را می توان در این فروشگاه های عجیب و غریب پیدا کرد.

Monte Carlo, موناکو یکی از مقاصد گردشگری برای سفرهای لوکس در کلاس جهانی

موناکو چندان نیاز به معرفی ندارد. این شهر به خاطر لوکس بودن، ناز و نعمت و ثروتش، مردم، جلا و زرق و برقش شناخته شده است. اما فرهنگ قدیمی قابل احترامی نیز دارد. یک محل جان می دهد برای استراحت و لذت بردن از نعمت های طبیعی خداوند.

کجا اقامت داشته باشیم؟

هتل های با شکوه این سرزمین دارای معماری و طراحی داخلی و دکور کلاسیک خاصی است و باد گرم مدیترانه ای، با ارائه ی بهترین خدمات جذابیت های این شهر را دو چندان کرده اند.

چه کارهایی می توان انجام داد؟

با ماشین های لوکس، فرصت کشف موناکو و رانندگی در جاده های چشم نواز و زیبا به شما داده می شود.

luxury-travel
luxury-travel

Crete, یونان یکی از مقاصد گردشگری برای سفرهای لوکس در کلاس جهانی

ساختمان های سفید بسیار زیبا به همراه آب های شفاف و آبی یونان در جای خود، لوکس مطلق است. بازی های المپیک، تاریخ شگفت انگیز یونان – داستان های خدایان و الهه ها و همچنین دولت اولین کشور دموکراتیک جهان در کنار مردم گرم و صمیمی آماده اند تا تمدن شان را به جهانیان نشان دهد.

کجا اقامت داشته باشیم؟

سوئیت های این سرزمین امکاناتی چون دسترسی خصوصی به ساحل و استخر، بوتیک، آب گرم، رستوران با غذاهای لذیذ و در برخی حتی سینما را به بازدیدکنندگان داده و اقامت در این شهر را راحت و لذت بخش کرده است.

چه کارهایی می توان انجام داد؟

در مرکز غواصی دلفین ها این امکان به شما داده می شود که غواصی به یاد ماندنی و  هیجان انگیزی را تجربه کنید. در این منطقه زندگی ماهی ها و سایر گونه های دریایی محافظت می شود.

Fregate Island, سیشل یکی از مقاصد گردشگری برای سفرهای لوکس در کلاس جهانی

جزیره ای خصوصی که رد پای شن ها فقط متعلق به شماست دارد. سیشل تکه ای از بهشت است که هوای آن بیشتر اوقات آفتابی است. وجود پرندگان و حیوانات در این جزیره یک فضای بی همتا از صلح و آرامش را به وجود آورده است.

کجا اقامت داشته باشیم؟

جزیره خصوصی Fregate در کنارخط ساحلی قرار گرفته است. تمام سوئیت ها دارای وسایل مجلل، استخر خصوصی و ناهار خوری مشرف به جنگل های سرسبز و دریاهای عمیق آبی رنگ می باشد.

چه کارهایی می توان انجام داد؟

بودن در یک جزیره به معنای کشف واقعی بسیاری از چیزهاست. می توانید در طبیعت بی نظیر پیاده روی کرده و بیشتر راجع به اکوسیستم و حیوانات بدانید یا اینکه زندگی لاک پشت های کوچک دریایی را مشاهده نمایید. می توانید یا به لانه مرغ ها سر زده و جوجه ها و تخم مرغ ها را چک کنید.

Bwejuu, زنگبار یکی از مقاصد گردشگری برای سفرهای لوکس در کلاس جهانی

در زنگبار از خط ساحلی و جنگل های سرسبز با آنها باد گرمسیری اش دور نیستید و دیدی تازه ای به تاریخ و فرهنگ این جزیره آفریقایی بدست خواهید آورد. با گذشته پرتکاپو، با داستان سلطان، دزدان دریایی و شاهزاده خانم، و فرهنگ های گوناگون و جالب محلی، آشنا خواهید شد و تعطیلات تان را در آنجا با تجربه های جادویی همراه خواهید کرد.

کجا اقامت داشته باشیم؟

معماری ویلاهای این جزیره عمدتا کلاسیک است. قوس های دراماتیک، پارچه های زیبا، مبلمان حکاکی شده با دست، اتاق های منحصر به فردی را به وجود آورده که چشمها را خیره می کند.

چه کارهایی می توان انجام داد؟

از قایق سواری در این منطقه نهایت لذت را ببرید. قایق هایی مجهز به تجهیزات ارتباطی، سایبان، جلیقه نجات و سایر امکانات لازم برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. این موقعیت را نباید از دست داد. همه باید یک سواری آرامش بخش را تجربه کنند.

سفرهای لوکس در کلاس جهانی
سفرهای لوکس در کلاس جهانی

Lech, اتریش یکی از مقاصد گردشگری برای سفرهای لوکس در کلاس جهانی

اتریش در زمستان با محیطی کاملا برفی، مهمان نوازی گرم و دلنشین، اسکی و جنب و جوش، اقامتی فراموش نشدنی برای تان به وجود می آورد. میراث فرهنگی منحصر به فرد و تاریخ مشخص امپریالیستی را باید به جذابیت یک محل پر از ویلاهای لوکس با شومینه های روشن اضافه نمود. بهترین زمان برای رفتن به این شهر زمان بارش برف است.

کجا اقامت داشته باشیم؟

Lech  یکی از شهرهای بزرگ و گران قیمت اتریش است که بهترین اقامت گاه ها را در خود دارد. در این هتل ها، هر اتاق تزیینات جداگانه ای دارد و آثار هنری معاصر و عتیقه بسیاری در آنها به چشم می خورد.

چه کارهایی می توان انجام داد؟

در سفر به این شهر باید برای اسب سواری در مناطق چشم انداز زمستانی زیبا و خوش منظره آماده شوید.

Male, مالدیو یکی از مقاصد گردشگری برای سفرهای لوکس در کلاس جهانی

برای فرار از روزمرگی و پناه آوردن به مقصدی شاعرانه و منحصر به فرد، باید به فکر مالدیو باشید. لذت بردن از آفتاب اقیانوس هند، آب و هوای گرم و استقبال مردم محلی، خوردن نهار در کنار چشمه های معدنی از برجسته ترین ویژگی های این مکان می باشد.

کجا اقامت داشته باشیم؟

reethi، محلی است در میان رشته ای از مرجان ها، تالاب ها و ماسه های سفید در مالدیو. حتی نمی توانید تصور کنید که چه نمای چشمکیری خواهد داشت. حفظ حریم خصوصی، مهمان نوازی گرم، سرسبز با آب و هوای گرمسیری، ویلاهای واقع در ساحل، شرایط لذت بخشی را برای شما پدید می آورد.

چه کارهایی می توان انجام داد؟

مالدیو دارای جزایر زیادی برای کشف کردن دارد. می توانید برای آشنایی با غذا، رقص محلی، ساخت قایق، آب های سبز فیروزه ای و فرهنگ مردم لذت ببرید یا به جزیره ای خالی از سکنه رفته تا شاهد زیبایی  های دست نخورده  باشید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سفرهای لوکس در کلاس جهانی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سفرهای لوکس در کلاس جهانی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.