زمان مطالعه: 4 دقیقه
سرامیک پرسلان: جذب آب کمتر و استحکام بیشتر

سرامیک پرسلان: جذب آب کمتر و استحکام بیشتر

با ورود به خانواده‌ی سرامیک پرسلان و بررسی انواع مختلف آنها، شاهد تنوع گسترده‌ای از انواع کیفیت‌ها، طرح‌ها، ابعاد، ضخامت‌ها و .... خواهیم بود. اما برگ برنده هم

با ورود به خانواده‌ی سرامیک پرسلان و بررسی انواع مختلف آنها، شاهد تنوع گسترده‌ای از انواع کیفیت‌ها، طرح‌ها، ابعاد، ضخامت‌ها و .... خواهیم بود. اما برگ برنده همواره بر روی سرامیک‌هایی قرار میگیرد که بسیاری از المان‌های برتر را به همراه داشته باشد. برگ برنده در بین انواع سرامیک‌ها در دست سرامیک پرسلان خواهد بود. شاید این سوال برای شما پیش آید که چرا بین تنوع گسترده‌ی سرامیک‌ها این محصول شایسته و منتخب می‌باشد؟ این محصول با کیفیت فوق‌العاده و همچنین با برخورداری از متریال تولیدی منحصر بفرد مورد استقبال طیف گسترده‌ای از افراد قرار گرفته و به نوعی امتحان خود را پس داده است. از این سرامیک‌ها به دلیل قابلیت‌های بی‌نظیر آنها، در موارد گسترده‌ای استفاده خواهند نمود.

سرامیک پرسلان سایز 60 در 60 برای پوشش کف:

یکی از انواع سرامیک‌های پرسلانی پر طرفدار، سرامیک 60در60 راک سرامیک می‌باشد. خصوصیات منحصر بفردی از جمله:

  • جذب آب صفر
  • مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات دمایی
  • ضد ضربه
  • ضد لک
  • استحکام فوق العاده
  • تنوع در طرح و رنگ
  • مقاومت در برابر ترک خوردگی

سبب استفاده از این محصولات در پوشش کف برای بسیاری از محیط‌ها مانند: سرامیک مسکونی، سرامیک اداری، سرامیک کف، سرامیک تجاری، سرامیک پارکینگ و .. خواهد شد. بهره برداری از این پوشش کف، مزایای بسیاری را در بر دارد. در نصب این محصولات اغلب از حداقل بند کشی استفاده می‌شود. لذا علاوه بر موارد ذکر شده، تاثیر چشمگیری نیز بر روی جذابیت و زیبایی ظاهری محیط خواهند داشت. این سرامیک‌ها در انواع مختلفی توسط تولید کننده راک سرامیک ایران به بازار عرضه شده‌اند تا کاربران و مصرف کنندگان با سهولت بیشتری اقدام به خرید کالای مرغوب و ایده‌آل نمایند.

سرامیک پرسلان 60 در 120 مناسب برای کف و دیوار:

سرامیک 60در120 برای این دست از سرامیک‌ها، آنها را به یک محصول کاربردی و بی‌نظیر در زمینه‌ی مصالح ساختمانی مبدل نموده است. این سرامیک‌ها با برخورداری از ابعاد ایده‌آل و تخصصی، گزینه‌ی مناسبی برای پوشش دیوار و کف بنا شناخته شده‌اند. بهره‌برداری از این محصول در بازار رقابتی با توجه به کیفیت فوق العاده و همچنین ابعاد مناسب، با استقبال چشمگیری مواجه گشته است. از این محصول نیز می‌توان استفاده‌های قابل توجهی همچون:

  • سرامیک پارکینگ
  • سرامیک پرسلان دیوار
  • سرامیک پرسلان بدنه
  • سرامیک پرسلان کف
  • سرامیک تجاری
  • سرامیک مسکونی

و غیره استفاده نمود. ابعاد مناسب این محصول با توجه به عدم بندکشی و مقاومت منحصر بفرد، این محصول را به یک سرامیک جذاب و بی‌‌نظیر مبدل نموده است. این سرامیک‌ها نیز در انواع رنگ‌های تیره و روشن با تنوع در طراحی و جذابیت فوق‌العاده توسط راک سرامیک ایران تولید و با کیفیت تکرار نشدنی به بازار ارائه شده‌اند.

سرامیک پرسلان: جذب آب کمتر و استحکام بیشتر
سرامیک پرسلان: جذب آب کمتر و استحکام بیشتر

سرامیک پرسلان برای پوشش سرویس بهداشتی:

چرا انبوه‌سازان موفق و پیشرو از سرامیک پرسلان برای پوشش سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند؟ همانطور که می‌دانید این سرامیک‌ها با متریال باکیفیت و مرغوب و همچنین در شرایط پخت و تولیدی منحصر بفردی تکمیل و در دسترس عموم قرار خواهند گرفت. این محصولات دارای جذب آب صفر هستند. سرویس‌های بهداشتی از جمله مکان‌هایی می‌باشند که در ارتباط مستقیم با آب و نم و رطوبت خواهند بود. لذا استفاده از متریال‌های مرغوب و باکیفیت بسیار مهم و ضروری بوده است. برخی از انواع این سرامیک‌ها بدون بندکشی هستند. از این جهت در هنگام شست و شو و نظافت کمتر دچار آسیب شده و جذابیت و کیفیت بیشتری را برای سرویس بهداشتی به همراه خواهند داشت. از انواع این سرامیک‌ها می‌توان به:

  • سرامیک پرسلان مات
  • سرامیک پرسلان پولیش
  • سرامیک پرسلان نانو پولیش
  • سرامیک لعابدار
  • سرامیک تک رنگ
  • سرامیک رکتیفای

و بسیاری از انواع دیگر اشاره نمود. هر کدام از این محصولات جذابیت بی‌نظیر در کنار کیفیت فوق‌العاده را برای سرویس بهداشتی شما به همراه خواهند داشت.

luxarch-ir-2
luxarch-ir-2

سرامیک پرسلان بهترین گزینه برای بین کابینتی:

 همه‌ی ما از اهمیت فضای بین کابینت و نقش تاثیرگذار آن بر روی جذابیت محیط آشپزخانه مطلع هستیم. امروزه شاهد انواع محصولات بین کابینتی هستیم که شاید در ظاهر بسیار جذاب باشند، اما با طول عمر کوتاه مدت، مشکلات زیادی را برای ما به ارمغان خواهند داشت. اگر به دنبال یک محصول جذاب با عمر بلند مدت و همچنین طراحی و کیفیت بی‌نظیر هستید، هرگز از انتخاب سرامیک‌های پرسلانی غافل نمانید. این سرامیک‌ها علاوه بر کیفیت بی‌نظیر و رنگ‌بندی فوق العاده و جذاب، با عمر طولانی خود شرایط ایده‌آلی را برای مصرف کنندگان مهیا خواهند نمود. انتخاب این نوع از سرامیک‌ها با توجه به محیط آشپزخانه و شرایط حاکم بر آن صورت می‌پذیرد.

اگر شما از یک آشپزخانه پر نور برخوردار هستید، می‌توانید از سرامیک مات بهره‌برداری کنید. اما اگر از اشپرخانه‌ای کم نورتر برخوردار می‌باشید، بهتر است از سرامیک‌های براق استفاده کنید تا انعکاس نور را برای محیط به بهترین نحو انجام دهند. سرامیک تک رنگ برای این محیط‌ها بسیار جذاب و قابل  توجه خواهد بود. یکی دیگر از شرایط حاکم بر انتخاب این محصولات، توجه به رنگ‌بندی محیط و کابینت‌ها می‌باشد. راک سرامیک با مشاوره‌های هوشمندانه، انتخاب بی‌نظیر و شایسته‌ای را برای شما رقم خواهد زد.

سرامیک پرسلان پوششی جذاب برای نمای ساختمان :

پس از گذشت زمان و استفاده از تکنولوژی‌های مدرن و به روز دنیا، امروزه شاهد تحول عظیمی در صنعت ساخت و ساز هستیم. استفاده از مصالح کاربردی برای نمای ساختمان، علاوه بر افزایش مقاومت، جذابیت فوق‌العاده‌ای را نیز به همراه خواهند داشت. یکی از محصولاتی که در این روزها برای نمای ساختمان از آن بهره‌برداری نموده و تحولی شگرف را پدید آورده‌اند، سرامیک نما می‌باشد. استفاده از سرامیک پرسلان بدنه و نما علاوه بر جذابیت بی‌نظیر نمای بنا، کیفیت و ماندگاری ایده‌آلی را به همراه خواهد داشت. از پارامترهای مهم در این محصول از راک سرامیک، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تنوع در طرح و رنگ با توجه به نیاز مصرف کنندگان
  • تولید به صورت انبوه برای پیمانکاران و انبوه‌سازان
  • کیفیت بی‌نظیر در متریال تولیدی
  • مقاومت چشمگیر در برابر عوامل مختلف جوی مانند: گرما، سرما ، بارش باران، باد و ...
  • جذابیت ظاهری حتی پس از گذشت زمان
  • کیفیت در نصب

و غیره. معماران و طراحان زبردست در برند تولیدی راک سرامیک RAK CERAMICS با بهره‌برداری از متریال‌های مرغوب، موفق به تولید یک محصول استراتژیک شده‌اند. سرامیک پرسلان با در برداشتن بسیاری از عوامل مانند جذب آب صفر، ایمنی و کیفیت بی‌نظیر و فوق‌العاده، قیمت تمام شده‌ی مناسب، مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل مختلف و ... توجه بازار رقابتی را به سمت خود معطوف نموده است.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سرامیک پرسلان: جذب آب کمتر و استحکام بیشتر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سرامیک پرسلان: جذب آب کمتر و استحکام بیشتر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.